جاباما
۳۷۳۸۸
۳ نظر
۵۰۰۱
۳ نظر
۵۰۰۱
پ

اتفاقات عجیب سفر استقلال به رشت

بازی استقلال و داماش سرانجام با اصرار استقلالی ها به سفر هوایی به تعویق افتاد هر چند این سفر هوایی هم چندان بی دردسر تمام نشد و آبی ها مجبور شدند مسیر ۴۰ دقیقه ای سفر هوایی تهران – رشت را با یک سفر هوایی – زمینی در حدود سه ساعت طی کنند.

اتفاقات عجیب سفر استقلال به رشت

تماشا: بازی استقلال و داماش سرانجام با اصرار استقلالی ها به سفر هوایی به تعویق افتاد هر چند این سفر هوایی هم چندان بی دردسر تمام نشد و آبی ها مجبور شدند مسیر 40 دقیقه ای سفر هوایی تهران - رشت را با یک سفر هوایی - زمینی در حدود سه ساعت طی کنند.

پروازی که لغو شد

در حالی که بلیت استقلالی ها برای سفر به رشت برای ساعت 17:30 تهیه شده بود، اطلاعات پرواز فرودگاه مهرآباد از تاخیر پرواز به دلیل مه آلود بودن هوا خبر داد و زمان جدید این پرواز را ساعت 21:30 اعلام کرد. همین مسئله باعث شد تا استقلالی ها برای این پرواز به فرودگاه بروند و منتظر اعلام مسافرگیری هواپیما شوند اما انتظار آنها فایده ای نداشت چرا که اطلاعات پرواز از لغو قطعی این پرواز تا اطلاع ثانوی خبر داد. همین مسئله باعث شد تا ماجدی از فرودگاه با فتح الله زاده تماس بگیرد و برای حل این مشکل با او مشورت کند.


جلسه اضطراری بهروان و نبی

فتح الله زاده بعد از صحبت با ماجدی با بهروان تماس می گیرد و قضیه را با او در میان می گذارد، با وجود این بهروان از ضرورت برگزاری بازی و اجبار سفر استقلالی ها به رشت خبر می دهد. او در صحبت کوتاه با فتح الله زاده می گوید: «حتی اگر هیچ پروازی هم برای رشت وجود نداشته باشد، تیم باید زمینی به رشت برود.»

اما اعتراض استقلالی ها به این مسئله و چیدا نشدن اتوبوس برای سفر شبانه به رشت باعث می شود تا بهروان و نبی برای پیدا کردن راه حل این مشکل جلسه ای اضطراری تشکیل دهند.


تماس نکونام با بهروان

هر چند نتیجه جلسه بهروان و نبی چیزی جز سفر زمینی به رشت و برگزاری بازی در روز تعیین شده نبود اما اعتراض بازیکنان در فرودگاه باعث می شود تا جواد نکونام شخصا تماسی با بهروان بگیرد و درباره این مسئله پیشنهادی به رئیس سازمان لیگ بدهد. با توجه به اصرار بهروان برای برگزاری دیدار با یک روز تاخیر در صورت دیر رسیدن استقلال، نکونام از رئیس سازمان لیگ درخواست کرد به دلیل آنکه او سه شنبه شب برای اسپانیا بلیت پرواز داشته و سه بازیکن خارجی دیگر استقلال هم قصد دارند تا سه شنبه شب عازم کشورهای خود شوند این دیدار به نیم فصل دوم موکول و پیش از هفته هجدهم برگزار شود که بهروان با این درخواست استقلالی ها مخالفت و به آنها تاکید کرد این بازی هر طور شده باید برگزار شود.


رامسر به جای رشت

با پافشاری مسئولان سازمان لیگ به برگزاری بازی، مدیرعامل و سرپرست استقلال به فکر پیدا کردن پاره ای برای سفر استقلال می شوند. با همه اینها خستگی بازیکنان از معطل شدن در فرودگاه و مشورت گروهی اعضای تیم باعث می شود تا استقلالی ها تصمیم به تهیه بلیت هواپیما برای سفر به رامسر بگیرند و از آنجا با اتوبوسی به رشت بروند. البته شنیده می شود سفر زمینی به رشت گزینه اول آبی ها بوده اما امیر قلعه نویی که پند هفته پیش پایش را جراحی کرده بود مخالفت می کند. او به خاطر مشکل پایش گفته بود: «نمی توانم چهار پنج ساعت در اتوبوس بنشینم.»


خانه یا هتل؟!

قطعی شدن لغو سفر شبانه و تهیه بلیت برای ساعت 9:30 صبح دوشنبه باعث می شود تا تیم تصمیم به ترک فرودگاه بگیرد اما در این بین اختلاف نظری برای اسکان بازیکنان تا صبح به وجود می آید. در حالی که مسئولان باشگاه به بازگشت بازیکنان به هتل المپیک تاکید داشتند، خیلی از بازیکنان دوست داشتند به خانه هایشان بروند و صبح به فرودگاه بیایند. با همه اینها استقلالی ها شب به هتل المپیک برگشتند و همگی صبح به فرودگاه رفتند.


اتوبوسی که خراب شد!

هر چند سفر هوایی استقلالی ها به رامسر جز تاخیر ۱۰ دقیقه ای مشکل خاص دیگری نداشت اما با رسیدن آنها به رامسر اتفاق جدیدی افتاد که آنها را به دردسر تازه ای انداخت. بعد از رسیدن استقلالی ها به رامسر، راننده اتوبوسی که قرار بود استقلالی ها را از رامسر به رشت ببرد با ماجدی تماس می گیرد و از خراب شدن اتوبوسش خبر می دهد، همین مسئله باعث می شود تا آنها تصمیم تازه ای بگیرند، سفر به رشت با سمندهای سواری!


تاکسی های دربستی!

با تصمیم امیر قلعه نویی، استقلالی ها تعدادی تاکسی سواری می گیرند و چند نفر، چند نفر با این تاکسی ها به سمت رشت حرکت می کنند. امیر قلعه نویی، میرشاد ماجدی و ایمان عالمی با یک ماشین می روند و بقیه ماشین ها به دنبال آنها حرکت می کنند. میرشاد ماجدی سرپرست استقلال در این باره به تماشا گفت: «اتوبوسی که قرار بود ما را به رشت ببرد، خراب شده است. به همین خاطر راننده آن اتوبوس به ما اعلام کرد که با تاخیر به فرودگاه می رسد. برای حل این مشکل بازیکنان، مربیان و کادر همراه استقلال با تاکسی از رامسر به رشت رفتند.»


حسینی با دوستش رفت

میثم حسینی که اصالتا اهل مازندران است با رسیدن به رامسر با دوستانش تماس می گیرد و از آنها می خواهد تا در فرودگاه رامسر دنبالش بیایند و او را با وسیله شخصی به رشت ببرند. مربیان استقلال هم که بعد از اتفاقات به وجودآمده دیگر اعتقاد چندانی به نظم و انضباط تیمی نداشتند، به او اجازه می دهند تا او جدا از تیم و همراه دوستان همشهری اش به رشت برود.


خوش گذشت!

استقلالی ها هر چند در سفر به رشت حسابی به دردسر افتادند اما آب و هوای خوب جاده در سفر رامسر به رشت باعث شد تا حسابی به آنها خوش بگذرد. آنها مدام با هم شوخی می کردند و اتفاقات به وجود آمده را سوژه می کردند. امیرحسین صادقی به هم تیمی هایش می گفت: «می ترسم این تاکسی ها هم ما را تا وسط راه ببرند و بعد بگویند بقیه راه را باید پیاده بروید!» توصیف این اتفاقات حتی به گوش هاشم بیک زاده هم که استقلالی ها را در این سفر همراهی نمی کرد، رسید. او در تماس با استقلالی ها از اینکه آنها را همراهی نمی کرد ابراز ناراحتی کرده بود.


تعویق بازی در رشت اعلام شد

استقلالی ها هر چند با دردسر فراوان خودشان را به رشت رساندند اما لغو بازی شان تا رسیدن آنها به رشت اعلام نشد. اعلام نهایی لغو بازی در روز دوشنبه و موکول شدنش به روز سه شنبه بعد از رسیدن آنها به رشت ابلغ شد و آنها تا ساعت ها بعد از اسکان در هتل صدا و سیما اطلاعی از لغو بازی شان در روز دوشنبه نداشتند.


بهروان: پرونده استقلالی ها به کمیته انضباطی می رود

غلامرضا بهروان رئیس سازمان لیگ درباره تعویق بازی استقلال و داماش به تسنیم نیوز گفت: «استقلالی ها ساعت 10 صبح دوشنبه از طریق پرواز به رامسر خود را به گیلان رساندند و با توجه به شرایط زمانی، ما بازی این تیم مقابل، داماش را با 24 ساعت تاخیر در ساعت 15:15 امروز برگزار خواهیم کرد. با این حال پرونده دیدار داماش - استقلال را به کمیته انضباطی خواهیم فرستاد، چرا که استقلالی ها باید پیش از این تمهیدات لازم را برای سفر به شهر رشت می اندیشیدند.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محمد

      برنامه ریزی درست توکشور مولادرزش نمی ره

    • zahra seven

      سردار داشتن حل بود!!!!

    • مهدی

      مجله جان دلبندم، تو مدرسه همیشه دیکته چند میشدی؟؟؟؟؟
      واقعاً دست گل نویسندش درد نکنه توی همین متن پنج شیش تا غلط املایی داره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج