جاباما
۳۷۳۹۶۸
۱ نظر
۵۰۲۶
۱ نظر
۵۰۲۶
پ

برگزاری کلاس های جادوگری در این غار

هر ماه یا هر هفته خبرگزاری های مغرب اخبار شوکه کننده ای از سوء استفاده ساحران از مردم منتشر می کنند. جادوگران مغربی که به آنها شواف و شوافات گفته میشود روی کوه ها ومناطق دور افتاده مراکز اجنماع برپا می کنند که به آن قلعه می گویند.

وبسایت تابناک با تو: کشور مغرب به جادوگران خود شهرت دارد. به گزارش سایت «المغرس»، شمار بسیاری از مردم از ملیّت های مختلف به قصد و نیّت فراگیری فنون جادوگری عازم مغرب می شوند. خیابان ها و بازارهای مغرب همه روزه پر از جادوگران و شعبده بازانی است که ادّعای تغییر سرنوشت دارند.

بنا به گزارش این سایت، فقر، ناآگاهی های اجتماعی و سطح پایین اعتماد به نفس از سوی بسیاری از مردم، باعث شده تا بازار این ساحران رونق بسیاری پیدا کند.

برگزاری کلاس های جادوگری در این غار

بنا بر این گزارش، سالانه پنج میلیون دلار در کشورهای عربی از سوی مردم هزینه رفتن به نزد ساحران و طالع بینی و امثال آن میشود که مغرب، سهم ۱۳ درصدی در آن دارد. بال خفاش، کف دریا، خاک گورستان، تخم افعی، پای روباه، فضولات گرگ، مغز سوسمار، موی موش و... در بازار ساحران به قیمت های بالایی به فروش می رسد. برای مثال موی موش قیمتی بالغ بر ۵۰۰۰ درهم دارد.

برگزاری کلاس های جادوگری در این غار

هر ماه یا هر هفته خبرگزاری های مغرب اخبار شوکه کننده ای از سوءاستفاده ساحران از مردم منتشر می کنند؛ جادوگران مغربی که به آنها شواف و شوافات گفته می شود، روی کوه ها و مناطق دور افتاده مراکز اجتماع برپا می کنند که به آن قلعه می گویند. در کشور مغرب، ساحران ستاره های شبکه های اجتماعی هستند و داستان ها و به زعم رسانه های مغربی عجایب و غرایب آنها موضوع داغ صحبت های مردم است و هر از چند گاهی نام یکی از آنها تیتر اول رسانه های مغربی می شود.

برگزاری کلاس های جادوگری در این غار

در همین راستا، یک غار در کشور مغرب شهرت زیادی دارد. این غار که به غار دانیال معروف است، جایی است که در آن کلاس های جادوگری برگزار می شود. درهای غار بسته است و سنگ بزرگی جلوی آن را گرفته و جز ساحران هیچ کس اجازه ورود به آن را ندارد. این سنگ بزرگ فقط برای افراد خاصی کنار زده می شود. افرادی که قصد ورود به غار را دارند گزینش می شوند. سال این غار به جای ۱۲ ماه، نه ماه است.

برگزاری کلاس های جادوگری در این غار

به گزارش سایت «کنوز و دفائن الوطن»، جادوگران با خود خشکبار مثل گردو، بادام و کشمش می برند و به عنوان غذا در این غار استفاده می کنند. هر نه ماه یک بار در غار از طلوع تا غروب خورشید باز می شود و جادوگران آموزش دیده از آن بیرون می آیند. غار هفت صخره بزرگ دارد که در میان آن چشمه آبی قرار گرفته است. تعداد افرادی که از این غار مرموز بیرون می آیند، بسیار کم است. بسیاری از وارد شوندگان به غار، هرگز از آن خارج نمی شوند. در دهه هفتاد میلادی دو مرد عرب یکی از لبنان و دیگری از سوریه که توانستند از این غار خارج شوند، دچار سرنوشت عجیبی شدند؛ یکی از آنها پس از چند ماه به قتل رسید و دیگری برای همیشه ناپدید شد.

جادوگران در این غار طلاسم و اوراد می آموزند و در صورت قبولی در امتحانات از آن به سختی خارج می شوند. بنا به ادعای برخی رسانه های مغربی، در صورتی که کسی در این امتحانات قبول نشود، جنیان اجازه خروج از غار را به او نخواهند داد. تصاویر منسوب به غار دانیال ( مغارة دانیال) بسیار اندک است.
برگزاری کلاس های جادوگری در این غار
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      چه عجیب و البته ترسناککککک.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج