۳۷۴۰۴۴
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

فضای تئاترشهر سر و سامان می‌گیرد

عملیات نورپردازی مجموعه تئاتر شهر آغاز شد و این مجموعه تا اجرای طرح اصلی تصویب شده، دارای نورپردازی موقت شد.

خبرگزاری مهر: عملیات نورپردازی مجموعه تئاتر شهر آغاز شد و این مجموعه تا اجرای طرح اصلی تصویب شده، دارای نورپردازی موقت شد.

فضای تئاترشهر سر و سامان می‌گیرد

پیمان شریعتی رییس جدید مجموعه تئاتر شهر درباره اجرایی شدن وعده‌های داده شده از سوی شهرداری منطقه ۱۱ درباره نورپردازی مجموعه و همچنین به‌سازی فضای پیرامون آن به ما گفت: واقعیت این است که دوستان شهرداری منطقه ۱۱ و ناحیه یک این منطقه، همکاری خوبی با مجموعه تئاتر شهر دارند و تقریبا نسبت به قالب صحبت‌ها و خواهش‌هایی که در این مدت اندک از شهرداری منطقه ۱۱ و ناحیه یک آن داشتیم، تلاش شده و آنها را انجام داده‌اند.

وی درباره اقدامات انجام شده، توضیح داد: یکی از موارد انجام شده پاکسازی محوطه پیرامون مجموعه تئاتر شهر است که پیش از این به فراخور فرصت این محوطه شست‌وشو و پاکسازی می‌شد اما اخیرا طی ۳ روز همه کف محیط و حتی صندلی‌های بتنی اطراف ساختمان، سن‌بلاست شد. این کار شاید سال‌ها بود که انجام نشده بود. همچنین سطل‌های جدید سیمانی مخصوص زباله در اطراف مجموعه نصب شد.

فضای تئاترشهر سر و سامان می‌گیرد

رئیس مجموعه تئاتر شهر درباره پروژه نورپردازی مجموعه تئاتر شهر که از سوی شهرداری منطقه ۱۱ وعده آن داده شده بود، اظهار کرد: یکی از مشکلات مهم ساختمان مجموعه تئاتر شهر بحث نورپردازی بنا و اطراف آن بود زیرا این بنا در شب‌ها در خاموشی به سر می‌برد. با حمایت شهرداری و با همکاری پیمانکار بازسازی مجموعه و همچنین کادر فنی تئاتر شهر، پیش از نورپردازی اصلی ساختمان که مصوب نیز شده، نورپردازی موقت مجموعه انجام شد. نورپردازی اصلی نیز تا پیش از آغاز جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر اجرا خواهد شد.

فضای تئاترشهر سر و سامان می‌گیرد

شریعتی ادامه داد: تعویض پرچم ایران که در فضای بوستان دانشجو قرار دارد و همچنین زیباسازی ضلع جنوبی مجموعه تئاتر شهر و حتی جمع‌آوری حصار موجود در آن فضا از دیگر همکاری‌ها و اقدامات شهرداری منطقه ۱۱ است. ضمن اینکه با فرارسیدن شانزدهمین جشنواره تئاتر عروسکی تهران - مبارک، فضای تبلیغاتی مناسبی بخصوص در منطقه ۱۱ تهران شکل گرفته است.

این مدیر تئاتری در پایان تأکید کرد: حجم چنین همکاری در مدت زمانی کوتاه، کمتر وجود داشته است و این امر نویدبخش حمایت‌ها و همکاری‌هایی بیشتر برای بهبود شرایط مجموعه تئاتر شهر از سوی شهرداری منطقه ۱۱ است
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج