۳۷۴۰۵
۱ نظر
۵۰۰۵
۱ نظر
۵۰۰۵
پ

چرا هافبک تاثیرگذار مس در بازی دیروز غایب بود؟

محکومیت قضایی بازیکن لیگ برتر

سرمربی مس در کنفرانس خود تا حدود بیشتری از مشکلات پیش آمده برای این بازیکن صحبت می کند، مسائلی که به پرونده قضایی این بازیکن برمی گردد. پرونده ای که چندی پیش در دادگستری کرمان برای او باز شده بود.

محکومیت قضایی بازیکن لیگ برتر

تماشا: «بعضی از بازیکنان تیمم را به دلیل مسائل غیرفنی در اختیار ندارم و از این مسئله اصلا خوشحال نیستم ولی به خاطر شرایط بازی فردا نمی خواهم نامی از این بازیکن ببرم و علت غیبتش را توضیح دهم.» قاسمپور در کنفرانس پیش از بازی دیروز مس - صبا کلافه تر از همیشه، به این ترتیب اشاره ای به غیبت عجیب مهاجم تیمش در این بازی می کند اما خبرنگاران کرمانی که از چندی پیش مسائلی را شنیده بودند بلافاصله به بازی خوب کیوان امرایی در هفته های پیش اشاره می کنند و نظر قاسمپور را جویا می شوند که بلافاصله آه سرمربی مس را به دنبال دارد و رسما اشاره می کند بازیکن مد نظر او کیوان امرایی است که نمی تواند بنا به دلایلی از او استفاده کند!

سرمربی مس در ادامه کنفرانس خود تا حدود بیشتری از مشکلات پیش آمده برای این بازیکن صحبت می کند، مسائلی که به پرونده قضایی این بازیکن برمی گردد. پرونده ای که چندی پیش در دادگستری کرمان برای او باز شده بود.

محکومیت قضایی بازیکن لیگ برتر

ماجرا از این قرار است که امرایی در یکی از خیابان های کرمان با شخصی درگیری پیدا می کند که کار به جاهای باریک و در نهایت کشیده شدن کار به مراجع قضایی می رسد.

قاسمپور در مصاحبه مطبوعاتی خود هم به این مساله اشاره می کند: «از سادگی امرایی در این ماجرا سوء استفاده شده. او خیلی از مسائل را به گردن گرفته که اصلا کار او نبوده و همین برای او دردسرساز شده است. پیش از این به من می گفتند که او خیلی کارهای دیگر هم انجام داده است ولی برای من ثابت شد که او کارهای نسبت داده شده را انجام نداده است.»

با این همه امرایی که در هفته های اخیر کاملا روی اوج هم قرار داشت به دلایلی مجبور است از تمرینات دور باشد. حکم او صادر شده است و جریمه سنگینی هم برای او در نظر گرفته شده است.

البته با تجدیدنظرخواهی امید می رود که مشکلات او کاهش پیدا کند. وکیل باشگاه مس هم اعلام کرده است که تمام تلاش خود را برای جلوگیری از اجرای این حکم به کار خواهد بست. سال گذشته علیرضا قدیری، دروازه بان مس هم به دلایل مشابهی کارش به مراجع قضایی کشید و در نهایت محکوم هم شد. او که در این فصل به صبا پیوسته است ترجیح داد به همراه تیمش برای بازی دیروز به کرمان سفر نکند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مهدی

      مصاحبه تند مهرداد پولادی علیه مانوئل ژوزه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج