جاباما
۳۷۴۰۷۸
۸ نظر
۵۰۰۴
۸ نظر
۵۰۰۴
پ

وجود ۱۱.۵ میلیون جوان ازدواج نکرده در ایران

دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور از وجود ۱۱.۵ میلیون جوان ازدواج نکرده در کشور خبر داد.

خبرگزاری ایسنا: دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور از وجود ۱۱.۵ میلیون جوان ازدواج نکرده در کشور خبر داد.

حجت‌الاسلام «سیدحسین شاهمرادی» در نشست خبری با اصحاب رسانه اردبیل وظیفه شورای فرهنگ عمومی را رسیدگی به مسائل فرهنگی عام کشور عنوان کرد و با اشاره به سفرهای استانی خود، افزود: مسائل فرهنگی استان‌ها به تناسب ویژگی‌هایی که دارند متفاوت است و هر استانی مسائل فرهنگی خاص خود را دارد و گاهاً نیز یک موضوع عمومی میان دو یا چند استان مشترک است.

وی تاکید کرد: شورای فرهنگ عمومی می‌تواند در مقابل تهاجمات فرهنگی با آینده‌پژوهشی به وظایف خود به درستی عمل کند.

شاهمرادی با اشاره به فرصت‌ها و تهدیدهای فضای مجازی، گفت: فضای مجازی مثل تیغ دو لبه است و اگر درست استفاده نشود می‌تواند به عنوان تهدید برای خانواده‌ها باشد.

وی افزود: دنیای آینده به سمتی می‌رود که باید از فرصت‌ها به درستی استفاده کنیم و لازم است از فضای مجازی برای بیان حقایق دینی خود بهره گیریم.

شاهمرادی با بیان اینکه هر استان معضلات خاص خود را دارد و متناسب با آن راه‌های برون رفت مطرح نیز وجود دارد، تصریح کرد: در برخی استان‌ها مشکلات خاص آن هستند، ولی مسائلی از جمله طلاق، اعتیاد و در برخی شهرها از جمله تهران و اصفهان حاشیه‌نشینی مشترک هستند.

دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور گفت: در کشور ۱۱ میلیون و ۵۰۰ هزار نفر جوان ازدواج نکرده وجود دارد.

وی با اشاره به تأکید مقام معظم رهبری برای ترویج فرهنگ کتاب‌خوانی، تصریح کرد: لازم است با آموزش فرهنگ غنی در مقابل تهاجمات بایستیم و اگر به موقع کودکان ما با شعر و ادب فارسی آشنا شوند دنبال مدها و فرهنگ‌های غربی نمی‌روند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مری

      دست ننم درد نکنه!

    • بدون نام

      خوش به حالشون

    • بدون نام

      به نام خدا من هستم یه ازدواج نکرده.دیوانم تو این شرایط اقتصادی مزخرف ازدواج کنم?

    • بدون نام

      انگ الکی نزنید به بقیه مساعل برا ازدواج جوانان شاید هشتاد درصد مشکل جوانان شرایط بد اقتصادیشونه که باعث و بانی ان هم خود مسولین حرف مفت نزنید یه چندغاز وام میخوان بدن به این جوونا برا وام ازدواج باید هفتخان را طی کنند تا بتونند یه مبلغ وامی بگیرن که اونم معلوم نیست باید خرج چیو بدن هر چه من فکر میکنم یا کشورمون با این مسولین خیلی بیش از اندازه بی برنامه و هرکی به هرکیه یا یه گروهی هستن که دوست دارن امار جنایت و شرارت و ول گردی زیاد باشه چون اگه جوومی ازداوج کنه سر و سامان بگیره دیگه انقدر زندگیش براش مهمه که ول گردی و بیکاری در خیابان براش معنایی ندار

    • حسین

      مثلا دولت سه میلیون وام میدهد واقعا مضحکه است که حتی نمیشه یه یخچال خرید درحالیکه هزینه های ازدواج جوانان ده ها برابر شده است.

    • بدون نام

      والا من الان یک ساله بی کارم همینی هم که با هزار دردسر جمع کرده بودم گذاشتم واسه یه تولیدی کوچک که اشتباه کردم.بس که تبلیغ کردند روی تولیدی ها گول خوردم.کوچکترین تولید که بشه موفقیتش رو تضمین کرد100میلییون پول میخواد چون بازار ایران آشفته وبی ثبات هست.

    • مهدی لنگرودی

      من پسر 35 ساله هستم هنوز ازدواج نکردم و قصد ازدواج ندارم. اگر دولت راستگو است و به فکر آینده ی کشور و جوانان است چرا وام های بیست میلیون تومانی بلاعوض ازدواج و یا این همه زمین های بایر فراوانی که در سراسر کشور تحت تملک دولت یا اداره ... یا...است را به رایگان به جوانان جویای ازدواج واگذار نمی کند،تا رقابت جهت امر ازدواج شکل بگیرد و حرف مفت شکم سیری نزنند.

    • خدایا

      ایا کی نذاشت ایران پیشرفت کنه..ما تا از کابوس دشمنی و دشمن تراشی بیرون بیاییم دنیا تموم میشه...اسم خودشونو میذارن باتجربه وسیاست..شما حتی نتونستید کشور را اداره کنید..مخ میخواد مخ..اگه مسعولان مارا بذارن درالمان اون کشور ورشکست میکنه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج