جاباما
۳۷۴۱۴۱
۱ نظر
۵۰۰۶
۱ نظر
۵۰۰۶
پ

آپدیت ویندوز ۱۰ وب‌کم‌ها را از کار انداخت

بروزرسانی بزرگ ویندوز ۱۰ یعنی همان Anniversary Update به تازگی عرضه شده است. با این حال، این بروزرسانی مشکل بزرگی را با خود به همراه آورده است؛ کاربران گزارش داده‌اند که بروزرسانی جدید ویندوز ۱۰ دوربین‌های USB یا همان وب‌کم‌ها را از کار انداخته است.

مجله دیجی کالا - امیرحسین میرزایی: بروزرسانی بزرگ ویندوز ۱۰ یعنی همان Anniversary Update به تازگی عرضه شده است. با این حال، این بروزرسانی مشکل بزرگی را با خود به همراه آورده است؛ کاربران گزارش داده‌اند که بروزرسانی جدید ویندوز ۱۰ دوربین‌های USB یا همان وب‌کم‌ها را از کار انداخته است.

آپدیت ویندوز 10 وب‌کم‌ها را از کار انداخت

بروزرسانی Anniversary Update که در حال حاضر نزدیک به دو هفته است عرضه شده، ظاهرا پشتیبانی از دو فرمت بزرگ و معروف ویدیو را حذف کرده است؛ طوری که ویندوز دیگر فایل‌های ویدیویی که با فرمت H.۲۶۴ و MPEG کدگذاری شده‌اند را پخش نمی‌کند. مایکروسافت ظاهرا این کار را کرده است تا سرعت اپ‌های ویندوز را بالا ببرد.

میلیون‌های کاربر ویندوزی اخیرا کشف کرده‌اند که وب‌کم‌های‌شان، حتی زمانی که می‌خواهند از اسکایپ استفاده کنند، کار نمی‌کند. از وب‌کم‌های ساخت شرکت‌های معروف مثل لاجیتک گرفته تا اپ‌ها و نرم‌افزارهای مختلفی از کار افتاده‌اند.

مایکروسافت بیانیه‌ای به وب‌سایت Gizmodo فرستاده و در آن مثل همیشه، در ابتدا تا دل‌تان بخواهد از اینکه ویندوز ۱۰ چقدر محبوب و خوب است گفته است، پس از تعریف بسیار از مقبولیت بالای این ویندوز، مایکروسافت در بیانیه‌ی خود گفته که مشغول بررسی چند مشکل کوچک پیش‌آمده هستند.

مایکروسافت مشغول کار روی یک بروزرسانی است، اما ظاهرا آپدیت ویندوز، فقط مشکل وب‌کم‌هایی که از فرمت MPEG وب‌سایت استفاده می‌کنند را برطرف خواهد کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • شاهرخ

      والله ب نظر من ویندوز 7و بعدشم8بهتر از ویندوز 10هستن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج