۳۷۴۱۶۶
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

رنجروور اسپورت ۲۰۱۷ جدید با پیشرانه دیزلی

به تازگی جزئیات به‌روزرسانی‌های مدل سال رنجروور اسپورت اعلام شده است. این رقیب بریتانیایی ب‌ام‌و X۵ دو پیشرانه‌ی جدید، تکنولوژی‌های اضافی و برخی بهبودهای ظاهری را دریافت کرده است. این خودرو از اواخر امسال برای فروش آماده خواهد بود.

وب سایت پدال - شاهین احمدزاده: به تازگی جزئیات به‌روزرسانی‌های مدل سال رنجروور اسپورت اعلام شده است. این رقیب بریتانیایی ب‌ام‌و X۵ دو پیشرانه‌ی جدید، تکنولوژی‌های اضافی و برخی بهبودهای ظاهری را دریافت کرده است. این خودرو از اواخر امسال برای فروش آماده خواهد بود.

رنجروور اسپورت 2017 جدید با پیشرانه دیزلی

بزرگ‌ترین بهبود این خودرو به اضافه شدن یک پیشرانه‌ی دیزلی ۴ سیلندر ۲ لیتری به لیست پیشرانه‌ها برای اولین بار مربوط می‌شود. پیشرانه مذکور از سری پیشرانه‌های انجینیوم جگوار لندروور است که در مدل‌های لندروور دیسکاوری اسپورت و رنجروور اووک نیز استفاده می‌شود. به منظور کمک به حرکت سریع‌تر این شاسی‌بلند ۲ تنی قدرت پیشرانه به ۲۳۷ اسب بخار و گشتاور آن به ۵۰۰ نیوتون متر افزایش یافته است.

رنجروور اسپورت 2017 جدید با پیشرانه دیزلی

این مقدار قدرت و گشتاور برای رساندن رنجروور اسپورت در مدت ۸ ثانیه به سرعت ۹۶ کیلومتر در ساعت کافی است. مصرف سوخت ترکیبی این خودرو در هر صد کیلومتر ۶.۲ لیتر اعلام شده و در هر کیلومتر نیز ۱۶۴ گرم دی‌اکسید کربن تولید می‌کند که نسبت به مصرف سوخت ۷.۵ لیتری نسخه‌ی ۶ سیلندر کمتر است. استفاده از این پیشرانه‌ی ۴ سیلندر همچنین باعث شده تا بهای آغازی رنجروور اسپورت به ۵۹۷۰۰ پوند کاهش یابد که ۳ هزار پوند کمتر از مدل پایه‌ی نسخه‌ی ۶ سیلندر است.

رنجروور اسپورت 2017 جدید با پیشرانه دیزلی

خریداران همچنین هم‌اکنون می‌توانند کارایی بیشتری را از پیشرانه‌ی بنزینی ۶ سیلندر ۳ لیتری سوپرشارژردار ۳۳۵ اسبی شاهد باشند. رنجروور با این پیشرانه در ۷.۱ ثانیه به تندی ۹۶ کیلومتر در ساعت می‌رسد و مصرف سوخت آن نیز در هر صد کیلومتر ۱۰.۵ لیتر است.

رنجروور اسپورت 2017 جدید با پیشرانه دیزلی

رنجروور اسپورت از جدیدترین تکنولوژی‌های کمک‌راننده سود می‌برد که از آن جمله می‌توان به دستیار هشدار نقاط کور، ترمز خودکار، دستیار یدک کشی پیشرفته و محدودکننده‌ی هوشمند سرعت اشاره کرد.

رنجروور اسپورت 2017 جدید با پیشرانه دیزلی

رنجروور اسپورت 2017 جدید با پیشرانه دیزلی

داخل کابین صفحه‌نمایش سیستم اطلاعات سرگرمی در مرکز دیده می‌شود که حالا ۱۰ اینچی است و از سیستم لمسی حرفه‌ای InControl جگوار لندروور استفاده می‌کند. این سیستم سریع‌تر از سیستم پیشین بوده و دارای هات اسپات وای فای، اتصال به ساعت هوشمند و برنامه‌ی اسمارت فون بهبود یافته است که می‌تواند با استفاده از ریموت برخی از تجهیزات خودرو را کنترل کند. این برنامه حتی می‌تواند مسیرهای معمولی شما را یاد بگیرد بنابراین شما نیازی ندارید تا این مسیرها را در سیستم ناوبری وارد نمایید.

رنجروور اسپورت 2017 جدید با پیشرانه دیزلی

رنجروور اسپورت 2017 جدید با پیشرانه دیزلی

۱۹ رنگ بدنه‌ی جدید نیز توسط بخش خودروهای مخصوص جگوار لندروور ارائه می‌گردد. همچنین بسته‌ی مخصوص "Bright Pack" نیز برای مدل‌های اتوبیوگرافی دینامیک وجود دارد که این مدل‌ها را با جلوپنجره‌ی نقره‌ای و توری‌های روی کاپوت از دیگر مدل‌ها متمایز می‌سازد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج