۳۷۴۲۷
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

فال روزانه ۱۳۹۱/۰۹/۱۵


فال روزانه 1391/09/15


فال روزانه متولدین فروردین

روز مفید و سازنده ای در پیش دارید. محیط و اطرافیانتان نیز انرژی مضاعفی به شما تزریق خواهند کرد. لطفا امروز خانه تان را مرتب کنید، هیچ گاه در این حد شلوغ و شلخته نبوده اید و همین آشفتگی باعث سردرگمی تان خواهد شد.

پیش بینی روابط شما: در نظر دیگران جذاب تر از همیشه هستید. سعی کنید از فضای شاد با دوستانتان لذت ببرید و اهمیتی برای حرف های دیگران قائل نشوید. چه چیزی از حال و روحیه مثبت شما مهم تر است؟

پیش بینی شغل شما: همه چیز تحت تسلط شماست. به مشکلات کاری تان در بلند مدت فکر نکنید و تمرکزتان را بر زمان حال معطوف کنید،این پروژه برای ارتقاء شغلی تان بسیار اهمیت دارد.


فال روزانه متولدین اردیبهشت

با همسرتان درباره آینده فرزندانتان صحبت خواهید کرد، برنامه ریزی های شما به نتایج خوبی رسیده است. به سلمت خود بیشتر توجه کنید، اگر روزها فرصت ورزش ندارید، حداقل عصرها کمی پیاده روی کنید.

پیش بینی روابط شما: رویاهایی در سر دارید و بسیار احساساتی هستید اما این وضعیت خیلی با دوام نیست. وقت آن فرا رسیده که جدی تر به فکر آینده زناشویی تان باشید و در پی یافتن یک شریک زندگی که با روحیه حساس شما کنار بیاید، باشید.

پیش بینی شغل شما: هیچ دلیل وجود ندارد با همکارانی که با ایده های شما مخالفت می کنند جر و بحث و مشاجره کنید. شما نمی توانید آنها را قانع کنید پس تمرکزتان را به کارهای خودتان معطوف کنید. "گاهی مواقع بهترین جنگ، صلح است!"


فال روزانه متولدین خرداد

اول به کارهای خانه تان برسید. زیرا یک خانه مرتب، انرژی مضاعفی برای انجام بهتر کارهای دیگر می دهد. گاهی مواقع حتی بیرون بردن زباله ها هم باعث بهبود روحیه آدم ها می شود! درگیری های ذهنی تان را با بزرگترهای فامیل مطرح کنید.

پیش بینی روابط شما: امروز در روابطتان دچار سردرگمی هستید، گویی که بر روی کره زمین نیستید! همه شما را با عملگرایی تان می شناسند اما امروز ابعاد جدیدی از شخصیت درونگرا و حساس شما رو می شود.

پیش بینی شغل شما: با کوچکترین تلاش شما، بهترین اتفاق ممکن برای آینده شغلی تان می افتد! اگر شک دارید آزمایش کنید. یک هدف بزرگ انتخاب کرده اید، پس باید قدرت ریسک پذیری تان را بیشتر از این کنید.


فال روزانه متولدین تیر

بر جزئیات تمرکز خارق العاده ای دارید، پس کارهای خسته کننده و روزمره را رها کنید و به کارهای سخت تر و ذهنی بپردازید. اصرار بیهوده ای بر انجام همه کارها با هم دارید، این روش فقط باعث آزار خودتان می شود و انباشته شدن کلی کار نیمه کاره!

پیش بینی روابط شما: به جای آنکه درباره رابطه با نامزدتان و احساستان به او با دوستان صمیمی تان صحبت کنید، احساسات خود را مستقیما به او بیان کنید! حضور زیاد دوستان در یک رابطه هم قطعا به جز دردسر و حاشیه چیزی ندارد.

پیش بینی شغل شما: شما بر سکوی موفقیت ایستاده اید و همه برای تان کف می زنند. دیگر چه می خواهید؟ فقط مغرور نشوید و رازهای موفقیت خود را به دیگران هم بیاموزید، البته در هر موقعیت خوبی که هستید هرگز نسبت به دیگران دید از بالا نداشته باشید.


فال روزانه متولدین مرداد

امروز فرصت خوبی است که به اوضاع مالی تان سر و سامانی دهید و از بدهی هایتان آگاه شوید! اگر طلبکاران به شما چیزی نمی گویند، دلیل نمی شود بدهی هایتان را نپردازید.

پیش بینی روابط شما: به لطف کائنات، همه تحت تاثیر جاذبه شما هستند. به تازگی عاشق شده اید، قدر طرف مقابل را بدانید، ویژگی های بسیار مثبتی دارد که این روزها کمتر در آدم ها یافت می شود.

پیش بینی شغل شما: موقعیت خوبی نصیبتان شده است که در یک کار گروهی توانایی های خودتان را به رخ دیگران بکشید. اما به یاد داشته باشید که کار فردی شما در فرآیند گروهی به نتیجه می رسد، پس خیلی مغرور نشوید.


فال روزانه متولدین شهریور

امروز هر خواسته ای دارید برآورده می شود. کلا چند وقتی بخت با شما یار خواهد بود، خیلی محافظه کارتر از همیشه شده اید و این به خیلی از روابط و کارهایتان صدمه می زند. میانه روی در همه کار کم هزینه ترین روش است!

پیش بینی روابط شما: در مقابل چاپلوسی و تملق دیگران به سرعت واکنش نشان می دهید. این روش باعث آزار خودتان می شود. بگذارید آنها هرچه میخواهند بگویند، بی توجهی بعضی مواقع بهترین عکس العمل است!

پیش بینی شغل شما: بسیار برون گرا خواهید بود و دائم به دیگران لبخند خواهید زد. ممکن است بعضی همکاران به سلامت عقلی شما شک کنند! خیلی وقت خود را با دیگران هدر ندهید، مدیران رفتار شما را به دقت زیر نظر دارند.


فال روزانه متولدین مهر

امروز قدرت ذهنتان به شدت افزایش می یابد و همه چیز توجه شما را به خود جلب می کند، از آن در جهت درست استفاده کنید. به مشکلات درسی تان هم اهمیت بدهید، خیلی بی خیال شده اید و اصلا به فکر آینده خود نیستید.

پیش بینی روابط شما: امروز فقط به احساسات خودتان اهمیت می دهید! اگر تصمیم مهمی درباره رابطه فعلی تان گرفته اید، آن را عملی نکنید. از زوایای دیگر هم طرف مقابل را بررسی کنید و از دوستان مورد اعتمادتان هم نظر بخواهید.

پیش بینی شغل شما: کارها به خوبی پیش می رود و رابطه تان با همکاران هم بهبود یافته است. در ازای تلاش های هفته های گذشته ، یک پاداش خوب در انتظار شماست. پس از هر طوفانی، هوا دل انگیز می شود!


فال روزانه متولدین آبان

یکی از فامیل های مونث شما نصیحت های خوبی برایتان خواهد داشت. به آنها عمل کنید. اهدافی مد نظرتان است که دست یابی به آنها کمی سخت به نظرمی رسد، واقع بینی خیلی مواقع بد نیست!

پیش بینی روابط شما: به سختی می توانید در برابر شخصی که از او خوشتان آمده مقاومت کنید. در برابر این وسوسه بایستد زیرا همه چیز در ظاهر افراد خلاصه نمی شود، این شخص هیچ اشتراک اخلاقی ای با شما ندارد.

پیش بینی شغل شما: یک روز بسیار سخت، شلوغ و پرمشغله در پیش رو دارید. با همکارانتان به تعارض هایی برمیخورید و مدیریت شما را مقصر می شناسد. امروز همه دشمن شما هستند، پس خودتان را مسلح کنید!


فال روزانه متولدین آذر

بسیار عملگرا شده اید . خیلی واقع بین نیستید اما به ثبات شخصیتی خوبی دست یافته اید. به جای اینکه غصه کارهایی را که نکرده اید، بخورید از همین لحظه اراده خودتان را برای رسیدن به اهدافتان تقویت کنید.

پیش بینی روابط شما: تمایل زیادی به بحث با دیگران به خصوص افراد خانواده تان دارید. اشکالی ندارد که از دیدگاه های خود راجع به مسائل مختلف بیشتر آگاه شوید. همه تحت تاثیر نظرات روشنفکرانه شما قرار می گیرند.

پیش بینی شغل شما: با انرژی مثبت زیادی سرکار می روید اما اتفاقی می افتد که توی ذوقتان میخورد. نگران نباشید، شما وظیفه خودتان را به خوبی انجام داده اید، دلیل نمی شود همه چیز مطابق انتظارات شما پیش برود.

فال روزانه متولدین دی

دوست دارید تجربه هایی را که به نظرتان مفید است برای دیگران بیان کنید اما اجازه دهید آنها از شما درخواست کمک کنند و حواستان باشد که حرف هایتان خیلی جنبه نصیحت به خود نگیرد.

پیش بینی روابط شما: اگر فکر می کنید ایرادهای رابطه شما به نامزدتان باز می گردد، بزرگترین اشتباه را می کنید. هیچ وقت اسیر تصوری که خودتان در ذهن دارید نشوید. مراجعه به یک مشاور راه خوبی به نظر می رسد.

پیش بینی شغل شما: به هرچیز و هر کسی واکنش نشان ندهید، شما مسئول کارهای دیگران نیستید. سرتان به کار خودتان باشد، مدیران برای این تفاوت شما با همکاران جنجالی تان اهمیت زیادی قائل هستند.

فال روزانه متولدین بهمن

امروز کارهای زیادی را به اتمام می رسانید اما واقعا خسته هستید. بهتر است یک روز مرخصی بگیرید و علاوه بر استراحت، زمانی را به همسر و فرزندانتان اختصاص دهید.

پیش بینی روابط شما: به تمام چیزهایی که درباره نامزدتان تا به امروز طبیعی جلوه میکرد، شک میکنید. این سرآغازی بر شناخت بیشتر از یکدیگر است یا پایانی بر رابطه شما؟ خودتان بهتر می دانید.

پیش بینی شغل شما: همه پشتیبان ایده های شما در جلسات هستند و این بسیار در افزایش انگیزه کاریتان موثر خواهد بود. این تازه شروعی بر موفقیت های آینده شماست. میز کارتان بسیار شلوغ است، برای افزایش بازدهی خود آن را حتما مرتب کنید!

فال روزانه متولدین اسفند

خبرهای خوبی در زمینه مالی در راه است، به جای اینکه با پس اندازهایتان به خرید های بیهوده مثلا ماشین یا لوازم خانگی دست بزنید، به فکر خرید یک خانه جمع و جور باشید.

پیش بینی روابط شما: بحث با والدین بالاخره به نتیجه رسید و شما از چیزی که بدست آورده اید بسیار خوشحال هستید. ولی مسائل خانوادگی تان را خیلی برای دوستان تان تعریف نکنید. خیلی زود به همه اعتماد می کنید و این عاقبت خوشی ندارد.

پیش بینی شغل شما: با لبخند وارد محیط کارتان می شوید. الزامی ندارد همه روحیه خوب شما را داشته باشند، پس از برخورد عبوسانه دیگران ناراحت نشوید. مهم این است که حال شما خوب است و انگیزه زیادی دارید.


با سلام؛ دوستان عزیز و همراهان همیشگی برترینها:

به دلیل سنگین شدن حجم صفحه و مشکلات فنی، نظراتی که مرتبط با موضوع مطلب نباشد منتشر نخواهد شد، از این پس می توانید برای ارسال نظرات عمومی و غیر مرتبط با مطلب به این لینک مراجعه کنید.

http://www.bartarinha.ir/fa/news/۳۲۷۶۲


با سپاس از همراهی صمیمانه شما


فال روزانه 1391/09/15
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج