۳۷۴۴۱۱
۲ نظر
۵۰۰۵
۲ نظر
۵۰۰۵
پ

جشن شهر جهانی سفال در لالجین

جشن شهر جهانی سفال لالجین با درخواست هنرمندان سفال و با موافقت مسئولان میراث فرهنگی در لالجین برگزار می‌شود.

خبرگزاری تسنیم: با موافقت مسعود سلطانی فر معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و بهمن نامور مطلق معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی کشور در پی درخواست جمع کثیری از هنرمندان سفال لالجین برای برگزاری جشن شهر جهانی سفال در شهر لالجین، مراسم جشن شهر جهانی سفال در لالجین برگزار می‌شود.

در ادامه انتخاب لالجین همدان به عنوان شهر جهانی سفال، جمعی از هنرمندان سفال لالجین همدان طی نامه ای از رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی کشور برگزاری جشن شهر جهانی سفال لالجین در این شهر را خواستار شدند.

گفتنی است، این هنرمندان اعلام کردند به همین منظور در لالجین تلاش می شود که برنامه ای در خور و شایسته شهر جهانی سفال برای میهمانان خارجی و داخلی برگزار شود.

لازم به ذکر است، مسعود سلطانی فر معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و بهمن نامور مطلق معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی کشور در پی درخواست این هنرمندان پرتلاش لالجین با برگزاری این مراسم در لالجین موافقت کردند.

به گزارش معاونت صنایع دستی و هنرهای سنتی کشور؛ جشن شهر جهانی سفال لالجین صبح روز پنجشنبه ۴ شهریور ماه با حضور مسعود سلطانی فر معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان، معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی کشور، استاندار استان، شهردار، مدیرکل میراث فرهنگی استان و جمعی از مدیران ستادی و استانی و نیز هنرمندان سفال لالجین در شهرلالجین همدان برگزار می‌شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      باسلام. چقدرحیفه که عکسای برترین ها به راحتی باز نمیشه

    • بدون نام

      خب اهداف جشن چیه? نمایشگاه داره فروشگاه داره همه یه جا جمع میشن تخفیف داره اصلا چی هست? یعنی کیک درست میکنن میشینن دور سفالا دست میزنن و تولدت مبارک یا پیوندتون مبارک میخونن? اینجا الان جشن یعنی چی دقیقا. لطف کنید خبرنگاراتون و تو شهرا زیاد کنید که کپی کننده ی خبر نباشید بلکه تولید کننده ی خبر باشید. دمتون گررررم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج