جاباما
۳۷۴۴۷
۱ نظر
۵۰۰۴
۱ نظر
۵۰۰۴
پ

توصیه شرعی احمدی مقدم به ماموران ناجا

فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه ماموران ناجا در برخورد با متهمان نباید از حدود شرعی تجاوز کنند گفت: نگذاشتیم تحریم‌های دولت‌های غربی کوچکترین تأثیری بر ماموریت‌های پلیس داشته است.

خبرگزاری ایسنا: فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه ماموران ناجا در برخورد با متهمان نباید از حدود شرعی تجاوز کنند گفت: نگذاشتیم تحریم‌های دولت‌های غربی کوچکترین تأثیری بر ماموریت‌های پلیس داشته است.

سردار اسماعیل احمدی‌مقدم در مراسم صبحگاه فرماندهی انتظامی استان گلستان در سخنانی ضمن تسلیت ماه‌محرم و شهادت امام‌حسین (ع) و یارانش، گفت: نقطه آغاز نهضت حضرت امام‌خمینی (ره) و شروع انقلاب اسلامی از کربلا نشأت می‌گیرد و کارکنان نیروی انتظامی لباس اباعبدالله‌الحسین (ع) را برتن کرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه هدف و ابزاررسیدن به هدف در اسلام باید مقدس باشد، تصریح‌کرد: ماموران نیروی انتظامی در برخورد با متهمان نباید از حدود شرعی تجاوز کنند.

فرمانده نیروی انتظامی در ادامه سخنان خود به وضعیت امنیت موجود در استان گلستان اشاره کرد و گفت: امنیت در این استان بسیار مطلوب و در سطح بالایی قرار دارد که با تشکیل مرزبانی حلقه‌های انتظامی در استان گلستان تکمیل شده است.

احمدی‌مقدم تحریم‌های آمریکا و کشورهای‌غربی را بر جمهوری اسلامی ایران یادآور شد و خاطرنشان کرد: نگذاشتیم این تحریم‌ها کوچکترین تأثیری بر ماموریت‌های نیروی انتظامی داشته باشد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      مثلا تحریم ها چه نوع تاثیری میتونه روی ماموریت پلیس داشته باشه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج