جاباما
۳۷۴۵۳۲
۵۰۲۰
۵۰۲۰
پ

عادت های روزانه‌ای که اندیشمندان به آن‌ها عمل می‌کنند!

هر دستاورد بزرگی در تاریخ از یک تفکر استثنایی شکل گرفته‌ است. هر شخصی که تا به حال به بالاترین سطح از حرفه خود دست یافته‌ از تفکرات غیرمعمول ذهنش برای رسیدن به جایگاه مهمی که در آن قرار دارد، بهره‌مند شده‌ است.

وب‌سایت آی تی رسان - امید مروتی: همه خصوصیات رفتاری که به آن‌ها عمل می‌کنیم و همچنین اموری که از انجام آن‌ها دوری می‌کنیم، نتیجه نهایی نحوه تفکرات کنونی ما را نشان نمی‌دهند.
هر دستاورد بزرگی در تاریخ از یک تفکر استثنایی شکل گرفته‌ است. هر شخصی که تا به حال به بالاترین سطح از حرفه خود دست یافته‌ از تفکرات غیرمعمول ذهنش برای رسیدن به جایگاه مهمی که در آن قرار دارد، بهره‌مند شده‌ است.

کمتر پیش می‌آید که فردی بدون رسیدن به سطح بالایی از درک و اندیشه بتواند به اهداف عالی دست پیدا کند. احساسات، روحیات و همچنین میزان رضایت و موفقیت شغلی همگی تحت تاثیر تفکر و رفتار روزمره ما قرار می‌گیرند.
عادت های روزانه‌ای که اندیشمندان به آن‌ها عمل می‌کنند!

در صورتی که از وضعیت کنونی زندگی یا حرفه خود راضی نیستید، راه‌هایی برای رفع این موارد وجود دارد. با تغییر نگرش خود می‌توانید جایگاه فعلی و عوامل محیطی خود را تا حد زیادی تغییر دهید. مانند رسیدن به هر عادت مهم دیگر، این امکان وجود ندارد که بدون تکرار تمرینات تبدیل به شخصی با تفکرات استثنایی بشوید. در ادامه با ما همراه باشید تا با رفتارهای روزمره اندیشمندان آشنا شوید.

۱. تمرکز آن‌ها بر روی نکات مثبت است

هر روز صبح که از خواب بیدار می‌شویم، باید تعیین کنیم که قرار است تمرکز فکری ما مثبت باشد یا منفی! متفکران اهمیت تمرکز مستقیم بر مسایل مختلف را به خوبی می‌دانند. آن‌ها به طور کامل به درک کاملی از این موضوع رسیده‌اند که بر میزان انرژی آن‌ها تاثیرگذار بوده و نحوه عملکرد آن‌ها را مشخص می‌کند.
شما می‌توانید تنها با تمرکز بر نکات مثبت مقدار زیادی از نگرانی، استرس و تشویش خود را کاهش دهید. این عادت را در خود شکل دهید که در هر وضعیتی هر چه قدر هم که ناچیز باشد، به خوبی‌های زندگی نگاه کنید.

۲. آن‌ها زمانی را برای تنهایی درنظر می‌گیرند

اندیشمندان می‌دانند که ما در یک جهان پر سر و صدا و پریشان زندگی می‌کنیم، از این رو اهمیت تنها بودن در این شرایط را در اولویت قرار می‌دهند. اگر به زندگی‌نامه مخترع، ورزشکار یا هر فرد دیگری که آن را الگوی خود در زندگی می‌دانید، نگاهی بیندازید، متوجه خواهید شد که آن‌ها هم برای تنها بودن برای تامل و تفکر بهتر ارزش قایل می‌شوند.

۳. آن‌ها یک چشم‌انداز دراز مدت برای خود دارند

متفکران استثنایی یک چشم‌انداز روشن از جایی که قرار است در آینده به آن برسند در ذهن خود می‌پرورانند و برای عملی شدن آن همه احتیاجات و موارد لازم را فراهم می‌کنند. آن‌ها به ندرت از موانع گذرای زندگی دلسرد و ناامید می‌شوند، چرا که این دیدگاه طولانی‌ مدت آن‌هاست که برایش زندگی می‌کنند.
عادت های روزانه‌ای که اندیشمندان به آن‌ها عمل می‌کنند!

۴. آن‌ها از یک ذهنیت توسعه‌یافته برای زندگی روزمره خود بهره‌مند می‌شوند

هر روز که زندگی تاز‌ه‌ای را شروع می‌کنند، صبح را با خواندن کتاب‌های مثبت‌اندیش یا گوش دادن به پادکست‌های توانمندسازی سپری می‌کنند و هنگام رفت و آمد از کتاب‌های صوتی استفاده می‌کنند تا با ذهنیت قوی به محل کار خود برسند. اکثر مردم منتظر این هستند که اتفاق مثبتی در طول روز برایشان اتفاق بیفتد تا بتوانند به موضوعات خوب فکر کنند، اما اندیشمندان در هر فرصتی که بدست آورند ذهن خود را به سمت نکات مثبت سوق می‌دهند.

۵. تنها با کسانی در ارتباط هستند که به پیشرفت آن‌ها کمک می‌کنند

هیچ چیز مضرتر از این نیست که در اطراف خود به طور مداوم کسانی را ببینید که با تفکرات و انرژی منفی سر و کار دارند. شما عادات و انرژی‌های اطرافیان خود را اتخاذ می‌کنید، بنابراین سعی کنید تا در معاشرت‌های روزانه‌ خود با کسانی گفت‌وگو کنید که مثبت‌اندیش هستند.

عادت های روزانه‌ای که اندیشمندان به آن‌ها عمل می‌کنند!
۶. آن‌ها از غذای سالم و تمیز استفاده می‌کنند

اکثر جوامع امروزی به آنچه که روزانه وارد بدن خود می‌کنند، بی‌اعتنا هستند و نمی‌دانند که این مورد چه نقش مهمی در تفکرشان دارد. آنچه که هر روز می‌نوشید و می‌خورید تا حد زیادی بر چگونگی احساس و عملکرد مناسب مغز شما موثر است.

۷. به طور منظم زمانی را به ورزش اختصاص می‌دهند

پیش از این درباره مزیت فعالیت فیزیکی و تاثیر آن بر سطح بهره‌وری صحبت کرده‌ایم. تمرینات بدنی باعث بهبود سلامت مغز و افزایش سطح تفکر شما می‌شوند. علاوه بر این، انجام ورزش منظم باعث ترشح هورمون اندروفین می‌شود و انرژی مثبت را در پی خواهد داشت.
عادت های روزانه‌ای که اندیشمندان به آن‌ها عمل می‌کنند!

۸. آن‌ها شکرگزار هستند

زمانی که نگرش قدرشناسانه داشته‌ باشید و نسبت به اتفاقات خوب سپاسگذاری کنید، تفکر و به طور کلی زندگی شما بسیار بهتر می‌شود. این اصل تا زمانی که به معنای واقعی قدردان نباشید، غیرممکن است و تیره روزی را به همراه خواهد داشت.

موارد بسیاری هستند که متفکران به طور روزانه اقدام به انجام آن‌ها می‌کنند تا کیفیت زندگی خود را بالا ببرند، اما ۸ موردی که در بالا به آ‌ن‌ها اشاره‌ شد تا حد زیادی راه‌ را برای رسیدن به آن هموار می‌کنند. هنگامی که به اهمیت اندیشه خود پی ببرید و برای ارتقای سطح نگرش خود تلاش کنید، زندگی بهبود یافته‌ای را در ادامه تجربه خواهید کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج