۳۷۴۵۵
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

کارت زرد دوم و ۴ دلیل دیگر برای برکناری سرمربی پرتغالی

ژوزه اخراج می شود؟

باخت پرسپولیس در بازی حساس تراکتورسازی کافی بود تا شایعه برکناری ژوزه این بار به صورت جدی تری مطرح شود. این بار برخلاف گذشته شواهدی وجود دارد که نشان می دهد ژوزه به در خروجی خیلی نزدیک شده است.

ژوزه اخراج می شود؟

تماشا: باخت پرسپولیس در بازی حساس تراکتورسازی کافی بود تا شایعه برکناری ژوزه این بار به صورت جدی تری مطرح شود. این بار برخلاف گذشته شواهدی وجود دارد که نشان می دهد ژوزه به در خروجی خیلی نزدیک شده است.

1- رویانیان توجه ویژه ای به این بازی داشت. حضور یک سردار دیگر در رأس باشگاه حریف و حساسیت هایی که بازی با تراکتور داشت باعث شد تا رویانیان با وجود حضور در ایتالیا این بازی را کاملا پیگیری کند. بعد از باخت خیلی زود مصاحبه او از ایتالیا رسید که کارت زرد دوم را به کادر فنی اش نشان می دهد. کارت زرد دوم مطمئنا معنایی به جز اخراج ژوزه و خداحافظی او از پرسپولیس ندارد.

2- لغو اردوی دبی. طبق برنامه قبلی پرسپولیسی ها قرار بود با استفاده از تعطیلات نیم فصل، جمعه برای برپایی اردو به دبی بروند. بعد از باخت به تراکتورسازی این اردو لغو شد. اینطور که از باشگاه شنیده می شود دلیل لغو اردو این است که رویانیان می خواهد تیم را با کادر فنی جدید به دبی بفرستد تا مربی بتواند از بازیکنانش شناخت بیشتری پیدا کند.

ژوزه اخراج می شود؟

۳- رویانیان در یکی از مصاحبه هایش قبل از سفر به ایتالیا در مورد وضعیت کادر فنی گفت که ژوزه تا پایان فصل یا پایان نیم فصل از پرسپولیس جدا می شود. ژوزه خودش هم در مصاحبه اش گفته بود که قراردادش با پرسپولیس دو ساله است اما سال دومش مشروط است و مشخص نیست که چه اتفاقی می افتد.

۴- جو تیم بعد از باخت به تراکتورسازی کاملا به هم ریخته است. همه بازیکنان علیه کادر فنی و همدیگر و مسئولان مصاحبه می کنند و مهرداد پولادی سردمدار آنهاست. این موضع گیری بی پرده بازیکنان نشان می دهد که خیالشان از تعویض کادر فنی راحت است و به همین دلیل بدون سانسور مصاحبه می کنند.

۵- یکی از مشکلات پرسپولیسی ها برای قطع همکاری با ژوزه پرداخت مبلغ قرارداد او بود. شنیده می شود که رویانیان از منابعی دلار مورد نیازش را تهیه کرده است. به همین دلیل او مشکلی برای پرداخت مبلغ قرارداد ژوزه ندارد و خیلی راحت می تواند با این مربی قطع همکاری کند.

اما مهمترین سوالی که بعد از برکناری ژوزه مطرح می شود این است که جانشین او چه کسی است؟ شنیده می شود یحیی گل محمدی قرار است به عنوان سرمربی موقت پرسپولیسی ها انتخاب شود تا سر فرصت سرمربی پرسپولیس انتخاب شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج