۳۷۴۶۰
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

خروجی های پرسپولیس در نیم فصل دوم

پرسپولیس به رغم جذب ستاره های لیگ یازدهم در تابستان هرگز نتوانست انتظارات را برآورده کند و اعتراض هواداران که در بازی با تراکتور به اوج خود رسیده بود باعث شد مدیران این تیم به فکر خانه تکانی و جذب بازیکنان جدیدی برای این تیم باشند.

خروجی های پرسپولیس در نیم فصل دوم

تماشا: پرسپولیس به رغم جذب ستاره های لیگ یازدهم در تابستان هرگز نتوانست انتظارات را برآورده کند و اعتراض هواداران که در بازی با تراکتور به اوج خود رسیده بود باعث شد مدیران این تیم به فکر خانه تکانی و جذب بازیکنان جدیدی برای این تیم باشند.

پشت این خانه تکانی عجیب هم حمید استیلی قرار دارد که این روزها به عنوان دست راست رویانیان شناخته می شود. استیلی که تجربه خوبی در جذب بازیکن در لیگ ششم دارد به مدیر تیم قول مساعد داده تا نقاط ضعف تیم را با جلب رضایت بازیکنان مورد نیاز برطرف کند. در این میان برخی بازیکنان هم قرار دارند که با توجه به شرایط و فضای پرسپولیس نتوانستند خود را ثابت کنند و در نظر دارند نیم فصل دوم را در فضای جدیدی ادامه دهند.

شهاب گردان یکی از محتمل ترین گزینه های جدایی این تیم است. شهاب با توجه به رابطه ای که با مسئولان و برخی بازیکنان سپاهان دارد، قصد دارد در نیم فصل دوم با پیراهن زردپوشان به میدان برود.

مهرزاد معدنچی دومین گزینه جدایی پرسپولیس است اما مسئله این است که معدنچی با پای مصدوم خودش از تیم نمی رود. واسطه هایی که در اول فصل باعث حضور او در تیم و حتی چند بازی نصفه و نیمه در این تیم شدند از پرسپولیس دور شده اند و چپ پای پرسپولیس تکیه گاهی در این تیم ندارد. علاوه بر این مهرزاد نتوانست انتظارات را در بازی هایی که به میدان رفت برآورده کند و درهای پرسپولیس برای خروج او در نیم فصل باز شده اند.
سامان آقازمانی زمانی که متوجه شد نه تنها در تفکرات مانوئل بلکه در تفکرات باشگاه هم جایی ندارد از پیشنهادات خارجی خود صحبت کرد! اما شنیده می شود که در تمام این سال هایی که در پرسپولیس بازی می کرد زیر فشار انتقادات قرار داشته یکی از جدا شده های صددرصد پرسپولیس در نیم فصل است و شاید زیر نظر گواردیولای وطنی از نظر فنی رشد کند.

خروجی های پرسپولیس در نیم فصل دوم

حمید علی عسگر که بعد از مشکلاتی که با پرسپولیس یک هفته را دور از پرسپولیس و با برچسب اخراج روبرو شده بود هم احتمالا یکی دیگر از جداشده های پرسپولیس است. بعد از اینکه درودگر به علی عسگری پیشنهاد حضور در ملوان را داد و با برخورد پرسپولیسی ها روبرو شد، اکنون پرسپولیس به دنبال این است که او را با یکی از بازیکنان مورد نظر خود معاوضه کند. این معاوضه می تواند با علیرضا جهانبخش بازیکن موثر داماشی ها باشد.

رویانیان مذاکره خود با قویدل را در زمینه معاوضه این دو آغاز کرده و بعید نیست با آن موافقت شود. مذاکره ای که با مخالفت عابدینی مدیرعامل داماشی ها روبرو شده و عنوان کرده هرگز با این انتقال موافقت نخواهد کرد اما احتمال اینکه در آخرین لحظات به معاوضه جهانبخش با هادی نوروزی رضایت دهد زیاد است اما در این سو با توجه به جدایی احتمالی کریم انصاری فرد و لژیونرشدن شماره ۹ پرسپولیسی ها بعید است رویانیان با جدایی نوروزی موافقت کند.

ستاره نفت، پرسپولیسی می شود؟

یعقوب کریمی که در ابتدای فصل مشکلات زیادی در رابطه با مذاکره اکبر محمدی سرمربی تیم ملی جوانان با او برای حضور در پرسپولیس به وجود آمده یک بار دیگر تحت نظر پرسپولیس قرار گرفته است. شنیده می شود مسئولان پرسپولیس به دنبال این هستند نظر مسئولان نفتی را برای در اختیار گرفتن پدیده جدید فوتبال ایران جلب کنند و حتی حاضر شده اند مبلغ رضایتنامه ۴۰۰ میلیونی را پرداخت کرده و حق انتقال احتمالی او به اروپا را نیز با نفتی های تهرانی شریک شوند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج