جاباما
۳۷۴۶۰۷
۲ نظر
۵۰۰۷
۲ نظر
۵۰۰۷
پ

«دختر گمشده» در ایران هم پرفروش شد

رمان معروف "دختر گمشده" اثر گیلین فلین، با ترجمه آرش خیروی در نشر ملیکان به چاپ سوم رسید.

هنرآنلاین: رمان معروف "دختر گمشده" اثر گیلین فلین، با ترجمه آرش خیروی در نشر ملیکان به چاپ سوم رسید.

«دختر گمشده» در ایران هم پرفروش شد

در باب این رمان نوشته‌اند که مثالی است تازه از سبکی نوشتاری به نام "نوآر خانگی" که منتقدان آن را به دلیل روایت نامطمئن آن و نیز تعلیق و پیچ‌های داستانی‌اش ستوده‌اند.

بخشی از این کتاب: "حالا که مرده‌ام، خوشحال‌ترم. عملا گم شده‌ام. اما خیلی زود همه مرا مرده فرض خواهند کرد. مختصر و مفید خواهیم گفت مرده. چند ساعت بیش‌تر نگذشته، اما احساس خیلی بهتری دارم: مفاصل شل، ماهیچه‌های لرزان. امروز صبح یک لحظه متوجه‌ی تغییر قیافه‌ام شدم. قیافه‌ام عجیب شده بود. از داخل آینه‌ی ماشین، به پشت سرم نگاه کردم. کارتاژ ترسناک را پشت سر گذاشته بودم. شوهر کوته‌فکرم بیکار، در بار چندش‌آورش وقت می‌گذراند. متوجه می‌شوم که با چنین فکری لبخند به لبم آمده است. آها... این حس تازه است."

این رمان اولین بار در دی ماه گذشته منتشر شد و اکنون در نوبت چاپ سوم با قیمت ۲۹۵۰۰ تومان روانه بازار شده است.

«دختر گمشده» در ایران هم پرفروش شد

این کتاب که روز سوم ژانویه ۲۰۱۳ وارد بازار کتاب بریتانیا شد، فروش های خارق العاده در هر دو شکل چاپی و دیجیتالی را ثبت کرده است. این کتاب تا کنون بیش از یک میلیون نسخه چاپی و بیش از پانصدهزار ای بوک به فروش رسانده است.

کرستی دانسیت ویراستار گیلیان از انتشارات وایدنفلد و نیکلسن می‌گوید: موفقیت ادامه دار این کتاب خارق العاده است و یادآور این است که هنوز کتابخوانان بسیاری وجود دارند که به دنبال داستانی خوب هستند و اینکه کتابخوانی می تواند چه لذتی داشته باشد. اینکه ببینیم نویسنده ای با استعداد چون گیلیان فلین شهرت و شناختی که استحقاقش را دارد را به دست می آورد واقعا لذت بخش است.

"دختر گمشده" که بر اساس استراتژی فروش حساب شده ای وارد بازار شد، در طی سال با چندین ظاهر مختلف از جمله نسخه های سفارشی و نسخه های ویژه برای تمامی عمده فروشان اصلی ارایه شد. همچنین بسته ویژه هرسه رمان گیلیان فلین نیز در دسترس کتابدوستان قرار گرفت. "دختر گمشده" در کشور ایرلند نیز فروش های بسیار خوبی داشته و ۳۹ هفته است که در رتبه اول پرفروش های ایرلند قرار دارد.

«دختر گمشده» در ایران هم پرفروش شد

از این رمان اقتباس مشهوری نیز صورت گرفته است. "دختر گم‌شده " نام یک فیلم آمریکایی در ژانر رمزگونه است که در سال ۲۰۱۴ تولید شده‌است. کارگردانی این فیلم را دیوید فینچر انجام داده و فیلم‌نامهٔ آن را گیلیان فلین نوشته‌است. این فیلم اقتباسی است از رمانی به همین نام که آن را هم خود گیلیان فلین در سال ۲۰۱۲ نوشته‌است. بن افلک و رزاماند پایک نیز بازیگران نقش‌های اصلی این فیلم هستند. این فیلم از روز سوم اکتبر سال ۲۰۱۴ روی پرده سینماها رفت و نظر مثبت بسیاری از منتقدان فیلم را به خود جلب کرد. منتقدان از کارگردانی فینچر و همچنین بازی بازیگران اصلی فیلم تجلیل کردند.

فینچر موفق شد برای کارگردانی این فیلم نامزد دریافت جایزه گلدن گلوب بهترین کارگردانی شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      30هزار تومن برم کتاب بخرم ؟

    • بدون نام

      من رمان دختری در قطار رو خوندم.معرکه س.به گفته ی بعضی منتقدین جلد دوم دختر گمشده س

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج