۳۷۴۶۲
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

شهاب گردان در یک قدمی سپاهان

شهاب گردان به یک قدمی سپاهان رسید. با اینکه مدت ها بود شایعه حضور این دروازه با ن در سپاهان شنیده می شد اما اتفاقی که در بازی پرسپولیس – تراکتور افتاد این شایعات را به واقعیت نزدیکتر کرد.

شهاب گردان در یک قدمی سپاهان

تماشا: شهاب گردان به یک قدمی سپاهان رسید. با اینکه مدت ها بود شایعه حضور این دروازه بان در سپاهان شنیده می شد اما اتفاقی که در بازی پرسپولیس - تراکتور افتاد این شایعات را به واقعیت نزدیکتر کرد. گردان بعد از مصدومیت نیلسون دو هفته ای درون دروازه پرسپولیس قرار گرفت.

او انتظار داشت که بعد از این دو هفته دیگر به نیمکت برنگردد و دروازه بان شماره یک تیمش باشد. به همین دلیل اعلام لیست بازیکنان اصلی در بازی با تراکتور و حضور نیلسون درون دروازه او را بسیار ناراحت کرد.

شهاب گردان در یک قدمی سپاهان

گفته می شود ناراحتی اش به حدی بود که اردوی سرخپوشان را ترک کرد و به منزل رفت. بر اساس شنیده ها بعد از این ماجرا با یکی از مدیران سپاهان هم تماس گرفته. مدیری که پیش از این هم زمانی که گردان به صورت انفرادی در تیم سایپای شمال تمرین می کرد با او تماس گرفته و برای حضور در سپاهان با او مذاکره کرده بود. این مدیر فقط به تماس با گردان بسنده نکرده و محمدرضا خلعتبری، همبازی سابق گردان که رابطه بسیار خوبی با این بازیکن دارد را هم واسطه کرده بود.

آخرین صحبت های گردان و سپاهانی ها و قهر کردن او از اردوی پرسپولیس تکلیف این بازیکن را برای نیم فصل دوم تا اندازه ای مشخص کرده. البته گردان برای سپاهانی شدن یک مشکل بزرگ دارد؛ رحمان احمدی.

دروازه بان سابق سپاهان که او هم گفته می شد قرار است به سپاهان برود، گردان را برای تصمیم گیری مردد کرده. گردان منتظر است تا اگر حضور احمدی در این تیم منتفی شود برای نیم فصل دوم پیراهن سپاهان را برتن کند.

رحمان احمدی هم با اینکه تمایل زیادی برای بازگشت به سپاهان دارد اما به خاطر شرایط خوبی که در سایپا دارد و اینکه پول و پاداش این فصلش را تمام و کمال دریافت کرده، نمی تواند از این تیم جدا شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج