۳۷۴۷۰۸
۱ نظر
۵۰۰۵
۱ نظر
۵۰۰۵
پ

تصاویر نسخه بتمن گلکسی نوت ۷ فاش شد

سامسونگ چندی پیش یک نسخه از گلکسی اس ۷ اج را عرضه کرد و حال به نظر می‌رسد این شرکت کره‌ای تصمیم دارد نسخه‌ی بتمن گلکسی نوت ۷ را عرضه کند. در حال حاضر تصاویری از این نسخه فاش شده است که در ادامه می‌خوانید.

zoomit.ir - سعید میرزاپور: سامسونگ چندی پیش یک نسخه از گلکسی اس ۷ اج را عرضه کرد و حال به نظر می‌رسد این شرکت کره‌ای تصمیم دارد نسخه‌ی بتمن گلکسی نوت ۷ را عرضه کند. در حال حاضر تصاویری از این نسخه فاش شده است که در ادامه می‌خوانید.
تصاویر نسخه بتمن گلکسی نوت 7 فاش شد
سامسونگ هر از چند گاهی یک نسخه خاص از محصولات برترش را عرضه می‌کند. حال نیز شاهد یک نسخه جدید هستیم که بتمن Injustice نام دارد. البته باید به این نکته نیز توجه داشت که فعلا سامسونگ این نسخه را معرفی نکرده است و هر اطلاعاتی که در این خصوص داریم، محدود به چند تصویر می‌شود. در تصاویر زیر می‌توانید نسخه‌ی بتمن از گلکسی نوت ۷ را مشاهده کنید.

تصاویر نسخه بتمن گلکسی نوت 7 فاش شد

در این تصاویر، گلکسی نوت ۷ به رنگ مشکی است و لوگویی از بتمن Injustice به رنگ طلایی در بخش پشتی دستگاه قرار دارد و ترکیب رنگ کلی تم این نسخه نیز مشکی و طلایی است. اما سوال اینجا است که چه زمانی و کجا کاربران می‌توانند این محصول را خریداری کنند. با توجه به قیمتی که در گلکسی S۷ Edge دیده بودیم احتمال می‌رود که گلکسی نوت ۷ نیز یک محصول گران قیمت باشد. نسخه‌ی گلکسی اس ۷ اج قیمتی در حدود ۱۰۳۵ دلار داشت. از آنجا که گلکسی نوت ۷ گران‌تر از گلکسی اس ۷ اج است، با این اوصاف این نسخه از دستگاه مذکور نیز گران قیمت خواهد بود.

تصاویر نسخه بتمن گلکسی نوت 7 فاش شد

علاوه بر این، کاربران چینی تنها می‌توانستند که ادیشن گلکسی اس ۷ اج را خریداری کنند و احتمالا چنین شرایطی برای نسخه‌ی بتمن گلکسی نوت ۷ نیز وجود خواهد داشت. لازم به ذکر است که این نسخه از گلکسی نوت ۷ دارای ۶ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      وای چه عالی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج