۳۷۴۷۴۹
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

شکست بزرگ «بن هور» در گیشه سینما

نسخه جدید و پرهزینه فیلم تاریخی «بن هور» در اولین هفته نمایش در گیشه، عملکرد بسیار مایوس‌کننده‌ای را ثبت کرد.

خبرگزاری ایسنا: نسخه جدید و پرهزینه فیلم تاریخی «بن هور» در اولین هفته نمایش در گیشه، عملکرد بسیار مایوس‌کننده‌ای را ثبت کرد.

شکست بزرگ «بن هور» در گیشه سینما

ورایتی نوشت: فیلم «بن هور» که با هزینه تولید ۱۰۰ میلیون دلاری ساخته شده است، در اولین هفته نمایش در سینماهای آمریکا به فروش ناامیدکننده ۱۱.۴ میلیون دلار دست یافت که برای فیلمی با این هزینه تولید در اولین هفته نمایش عملکردی فاجعه بار است و می‌توان این فیلم را از حالا یکی از بزرگترین شکست‌های تجاری گیشه تابستانی هالیوود نامید.

فیلم «جوخه انتحاری» با فروش ۲۱ میلیون دلاری برای سومین هفته پیاپی در صدر فهرست پرفروش‌ترین فیلم‌های گیشه آمریکای شمالی قرار گرفت. این فیلم در آخر هفته میلادی که گذشت در سایر کشورهای جهان نیز ۳۸ میلیون دلار فروخت و مجموع فروش جهانی خود را از مرز ۵۷۰ میلیون دلار عبور داد.

فیلم «بن هور» که محصول مشترک دو کمپانی «مترو گلدن مایر» و «پارامونت» است را می‌توان جدیدترین قربانی دنباله‌های سینمایی در گیشه تابستان به شمار آورد که همچون فیلم‌های «روز استقلال: بازخیز» و «شکارچیان روح» نتوانستند مخاطبان زیادی را جذب سینماها کنند.

این فیلم تاریخی که «مورگان فریمن» و «جک هیوستون» از بازیگران اصلی آن هستند در ۲۰ بازار خارجی که به روی پرده رفت نیز چندان پرمخاطب نبود و هفته اول اکران خارجی خود را با فروش ۱.۷ میلیون دلاری سپری کرد.

رمان «بن هور: داستان مسیح» برای اولین‌بار در سال ۱۹۲۵ در فیلمی صامت با همین نام اقتباس شد، اما فیلمی که به شهرت جهانی دست یافت نسخه ساخته شده در سال ۱۹۵۹ به کارگردانی «ولیام وایلر»بود که با بازی «چارلتون هستون» موفق به کسب جایزه اسکار بهترین فیلم شد.

این فیلم داستان شاهزاده‌ای یهودی به‌نام «جودا بن‌هور» است که ناجوانمردانه به جرم سوءقصد به جان فرستاده «سزار» توسط دوست رومی‌اش دستگیر و به بردگی و بندگی فرستاده می‌شود و دیگر اعضای خانواده‌اش هم به سیاه‌چال فرستاده می‌شوند. او پس از عبور از ماجراهای بسیار به وطن خویش بازمی‌گردد تا انتقام بگیرد و خواهر و مادرش را نجات دهد.

این فیلم برنده ۱۱ جایزه اسکار شامل بهترین فیلم، بهترین کارگردانی، بهترین بازیگر نقش اول مرد (چارلتون هستون)، بهترین بازیگر نقش مکمل مرد (هیو گریفیث)،‌ بهترین فیلم‌برداری، بهترین طراحی صحنه، بهترین طراحی لباس، بهترین جلوه‌های ویژه، بهترین تدوین، بهترین موسیقی متن، بهترین صدابرداری و بهترین فیلم‌نامه اقتباسی شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج