۳۷۴۹۹
۱ نظر
۵۰۱۳
۱ نظر
۵۰۱۳
پ

سفر به چهار ‌بهار

سيستان و بلوچستان را مي‌توان نيمه گمشده گردشگري ايران ناميد.اين استان و به ويژه چابهارش آنقدر زيباست كه حتي اگر يك ماه در آن بمانيد سير نمي‌شويد.

سفر به چهار ‌بهار

تماشا: سيستان و بلوچستان را مي‌توان نيمه گمشده گردشگري ايران ناميد.اين استان و به ويژه چابهارش آنقدر زيباست كه حتي اگر يك ماه در آن بمانيد سير نمي‌شويد.

به شهادت تمام كساني كه به سيستان و بلوچستان به ويژه چابهار سفر كرده اند،‌ جنوب شرقي‌ترين استان كشور يكي از زيباترين‌، بكرترين و ناشناخته‌ترين استان‌هاي كشور است. حتي جا دارد كه يك ماه هم در اين استان بمانيد و زيبايي‌هاي آن را بيشتر ببينيد. روستاي رمين و روستاي تيس در منطقه آزاد چابهار از جمله جاهاي ديدني اين استان است كه اغلب تورهاي گردشگري مسافرانشان را به آنجا مي‌برند.

سفر به چهار ‌بهار

رمين يكي از روستاهاي بزرگ چابهار واقع در دهستان «كمبل سليمان» بخش مركزي اين شهرستان جنوبي استان سيستان و بلوچستان است. اين روستا در هفت كيلومتري بندر چابهار از نزديك‌ترين روستاهاي صيادي به اين شهر است و از سمت شرق از طريق جاده ساحلي بنادر صيادي بريس، پسابندر و خليج گواتر را به شهر منتهي مي‌سازد. روستاي رمين از شمال به كوه‌هاي روستاي تيس كوپال از غرب به چابهار و از جنوب به درياي عمان محدود مي‌شود.

سفر به چهار ‌بهار

روستاي رمين در كنار درياي نيلگون عمان داراي محله‌هاي عثمان‌آباد، گلبهار، رمين مركزي و گلشن‌آباد است. خور قديم، نوار ساحلي «كلات رود» كه از يك طرف به دريا و از طرف ديگر با صخره‌هاي بسيار و ماسه‌هاي طلايي به تالاب ليپار منتهي مي‌شود، از جاذبه‌هاي طبيعي اين روستا به شمار مي‌آيند. كوه‌هاي مينياتوري يا «مريخي» اطراف روستا با مناظر بسيار زيبا در يك طرف جاده و طرف ديگر آن دريا و تراش‌ها و برش‌هاي ناشي از فرسايش و واريزه‌هاي آن و رنگ سفيد اين كوه‌ها چشم هر بيننده‌اي را خيره مي‌كند.

سفر به چهار ‌بهار

تماشاي مناظر كوه‌هاي بزرگ و كوچك بسيار با شكل خارق‌العاده و حرارت هوا و غبار شرجي حاصل از آن، انسان را به ياد مناظر خيالي و رويايي از كرات آسماني مي‌اندازد و براي لحظاتي احساس مي‌كند در مريخ به سر مي‌برد. درخت كهنسال «مكر زنان » كه محلي‌ها آن را با نام «كرگ» مي‌خوانند با قدمت بيش از ۵۰۰ سال در مركز روستا و در ضلع جنوبي آن در مجاورت گورستان، يكي ديگر از جاذبه‌هاي گردشگري اين روستا محسوب مي‌شود.

سفر به چهار ‌بهار

سفر به چهار ‌بهار

سفر به چهار ‌بهار

نوار ساحلي كلات رود يكي از نقاط ديدني در شهرستان چابهار است كه با وسعت ۱۰ هكتار در نوار ساحلي درياي عمان در دامنه تپه‌هاي ماسه‌اي با چشم‌اندازهاي زيبا پذيراي مسافران و گردشگران اين منطقه است. تالاب ليپار يكي از بزرگ‌ترين تالاب‌ها در سطح استان سيستان و بلوچستان در چهار كيلومتري روستاي رمين قرار دارد و به شكل يك سد طبيعي آب‌هاي سرگردان اطراف را در خود جمع كرده است. اين تالاب محل رويش انواع درختچه‌هاي حرا، گز و چش است كه مناظر بسيار چشم‌نوازي را خلق كرده‌اند.

سفر به چهار ‌بهار
شرايط تور

تورهاي دو شب و سه روز

اقامت در هتل چهار ستاره، اتاق دو تخته 615 هزار تومان،‌ اتاق سه تخته 585 هزار تومان و تخت اضافه 56 هزار تومان و همين‌طور اقامت در هتل آپارتمان دو ستاره در اتاق دو تخته 570 هزار تومان، اتاق سه تخته 565 هزار تومان و تخت اضافه 55 هزار تومان خواهد بود.

تور سه شب و چهار روز

اقامت در هتل چهار ستاره، اتاق دو تخته 670 هزار تومان،‌اتاق سه تخته 620 هزار تومان و تخت اضافه 58 هزار تومان‌ و همين‌طور اقامت در هتل آپارتمان دو ستاره در اتاق دو تخته 600 هزار تومان،‌اتاق سه تخته 590 هزار تومان و تخت اضافه 570 هزار تومان است
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      Bi nazire!!! Bekr o ziba

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج