۳۷۵۱۳۵
۳۲۲۷۶۷
۳۲۲۷۶۷
پ

محتوای حمایت‌شده

بهترین دکتر لمینت دندان در تهران کیست؟

بهترین دکتر لمینت دندان در تهران، دندانپزشکی است که علاوه بر دانش دندانپزشکی تبحر و مهارت لازم را برای انجام لمینت دندان داشته باشد و شرایط کاندید اصلاح طرح لبخند را به وضوح تشخیص دهد.

برترین‌ها: مراجعه به بهترین دکتر لمینت دندان در تهران راه شما به سمت داشتن لبخندی زیبا و کامل است. به دست آوردن لبخندی با دندان‌های زیبا کار سختی نیست. استفاده از لمینت‌ها یک انتخاب مناسب برای داشتن دندان‌هایی شیک و تمیز است. لمینت دندان یک روش غیرتهاجمی برای بهبود دندان‌ها است. بهترین دکتر لمینت دندان در تهران از مواد درجه یک و عالی برای بهبود ظاهر دندان شما استفاده می‌کند.

بهترین دکتر لمینت دندان در تهران کیست؟

بهترین دکتر لمینت دندان در تهران کیست؟

همین حالا تماس بگیرید. 

۰۲۱-۸۸۶۶۳۷۰۳

۰۹۱۲۰۰۳۶۲۴۶

انتخاب بهترین دکتر لمینت در تهران

درسته که لمینت روشی آسان و غیرتهاجمی برای بهبود ظاهر دندان است. اما باید پزشک تخصص کافی برای انتخاب مواد و قرارگیری درست آن بر روی دندان داشته باشد. در تهران پزشکان زیادی هستند که لمینت دندان را انجام می‌دهند. شاید پیدا کردن بهترین دکتر لمینت دندان در تهران کار سختی به نظر بیاید، در اینجا برای راهنمایی شما، ویژگی‌های بهترین دکتر و متخصص لمینت آورده شده، تا بتوانید به راحتی آن‌ها را پیدا کنید و به آن‌ها مراجعه کنید.

۱. داشتن تخصص و تجربه

یکی از مشخصه‌های اصلی بهترین دکتر لمینت دندان در تهران داشتن تخصص و تجربه در روش‌های زیبایی دندان است. اگر پزشک تخصص و تجربه کافی را نداشته باشد، لمینت دندان به خوبی نتیجه بخش نخواهد بود.

۲. استفاده از مواد درجه یک

بهترین دکتر لمینت همیشه از مواد درجه یک استفاده می‌کند. استفاده از این مواد می‌تواند بر کیفیت و طول عمر لمینت تاثیر بگذارد.

بهترین دکتر لمینت دندان در تهران کیست؟

بهترین دکتر لمینت دندان در تهران کیست؟

نمونه‌های بیشتر را از اینستاگرام ببینید.

@dr.anahit.afrasiabi

۳. مشاوره کامل

همیشه بهترین دکتر لمینت دندان در تهران، در یک جلسه به صورت مشاوره بعد از بررسی و ارزیابی دندان ها، شما را از مزایا و معایبی که ممکن است در اثر لمینت دندان رخ دهد، آگاه می‌کند.

۴. بررسی رضایت بیماران

با بیماران قبلی در مورد روند کار و نتیجه نهایی صحبت کنید. میزان رضایت بیماران نشان می‌دهد، که پزشک به چه اندازه در کار خود حرفه‌ای است و تجربه کافی را دارد.

مشاوره با بهترین دکتر لمینت دندان در تهران

پس از انتخاب و مراجعه به بهترین دکتر لمینت دندان در تهران، در یک جلسه رایگان پزشک شما را با روش کار و مزایا و معایب لمینت دندان آشنا می‌کند. همچنین ممکن است بعد از بررسی دندان‌ها پزشک برای برخی از بیماران استفاده از لمینت دندان را توصیه نکند. در ادامه با مزایا و معایب لمینت از دید متخصص لمینت دندان آشنا می‌شوید.

بهترین دکتر لمینت دندان در تهران کیست؟

مزایای لمینت دندان از دید بهترین دکتر لمینت دندان در تهران

برخی از اصلی‌ترین مزایای لمینت دندان به شرح زیر می‌باشند:

  • لمینت دندان‌های شکسته و فرسوده را تعمیر می‌کنند

دندان‌های آسیب دیده برای سلامت دهان و دندان و اعتماد به نفس شما مضر است. اگر دندان ساییده یا شکسته‌ای دارید، می‌توانید به جای تراش دندان، از لمینت استفاده می‌شود. بسته به موقعیت دندان‌های شما، لمینت روی چندین دندان یا یک دندان قرار می‌گیرد.

  • آسیب کمتری نسبت به روکش‌ها به دندان‌ها وارد می‌کند.

با روکش‌ها،  مقدار زیادی از نسج دندان تراش می خورد در صورتی که در لمینیت ها میزان تراش ناچیز است. در صورتی که برای استفاده از لمینت‌ها فقط قسمت کوچکی از مینای دندان را می‌تراشند.

بهترین دکتر لمینت دندان در تهران کیست؟

  • بهبود در تغییر رنگ

لکه‌هایی که از دارو‌های تجویزی، کانال ریشه و فلوراید به وجود می‌آیند را نمی‌توان با روش جرم گریری پاک کرد. دارد. استفاده از لمینت با رنگ روشن‌تر به سادگی به حل این مشکل کمک می‌کند. هنگامی که لمینت با رنگ روشن‌تر روی دندان‌های شما قرار گیرد، دندان‌های شما سفیدتر می‌شوند، و دیگر خبری از لکه‌های سرسخت نیست.

  • لمینت‌ها شکاف‌های دندان را از بین می‌برند.

یکی از مشکلات رایج شکاف بین دندان‌ها است. این شکاف‌ها در نهایت باعث تحلیل رفتن استخوان فک می‌شوند. همچنین دندان‌ها را قادر می‌سازد تا در موقعیت‌های غیر طبیعی قرار گیرند. لمینت دندان یک راه حل سریع و آسان برای از بین بردن شکاف بین دندان است. همچنین از بروز مشکلات پیشرفته تری مانند: زوال فک جلوگیری می‌کند.

بهترین دکتر لمینت دندان در تهران کیست؟

روش کار بهترین دکتر لمینت دندان در تهران

در جلسه اول بهترین دکتر لمینت دندان در تهران به بررسی وضعیت دندان‌ها می‌پردازد. سپس شما را با انواع مواد لمینت‌ها آشنا می‌کند. به طور کلی دو نوع مواد لمینت داریم، لمینت‌های رزین کامپوزیت گزینه ارزان تری هستند. این یک ماده پلاستیکی است که با ذرات سرامیکی تقویت شده است. آن‌ها بین پنج تا هفت سال قبل از جایگزینی دوام می‌آورند. مواد لمینت چینی ظاهری طبیعی دارد. آن‌ها قبل از تعویض بین ۱۰ تا ۲۰ سال دوام می‌آورند و در برابر لکه‌ها مقاومت بیشتری دارند. با توجه به بودجه شما و مزیت هر کدام، با راهنمایی پزشک یک مواد را انتخاب می‌کنید.

برای انجام لمینت ابتدا دکتر از داروی بی حسی استفاده می‌کند تا در زمان تراشیدن سطح دندان دردی احساس نکنید. بعد از آماده سازی دندان ها با استفاده از اسکنر داخل دهانی ( مانند دوربین)، ثبت و برای لابراتوار ارسال می شود. بعد از تراشیدن پزشک قالبی از دندان‌های شما ایجاد می‌کند و به آزمایشگاه دندان پزشکی می‌فرستد تا لمینت سفارشی شما آماده شود. آماده شدن لمینت دندان ۲ تا ۴ هفته طول می‌کشد. در این مدت از روکش موقت دندان برای جلوگیری از آسیب رسیدن به دندان‌ها استفاده می‌شود.

بهترین دکتر لمینت دندان در تهران کیست؟

پس از آماده شدن لمینت دندان، پزشک دندان‌ها را تمیز می‌کند و به بررسی لمینت و موقعیت آن نسبت به دندان‌ها می‌پردازد. مقداری سطح دندان را زبر می‌کند تا لمینت به آن بچسبد. سپس از سیمان مخصوص به عنوان چسب به لمینت زده می‌شود و آن‌ها را روی دندان قرار می‌دهد. در آخر زمانی که لمینت در جای درست قرار گرفت، نور خاصی برای سفت شدن و چسبیده شدن لمینت به دندان می‌تاباند. توصیه‌های پزشکی و مراقبت‌ها را بعد از انجام لمینت جدی بگیرید تا آسیبی به آن‌ها نرسد. برخی از این مراقبت‌ها عبارتند از:

  • حداقل دو بار در روز دندان‌های خود را مسواک بزنید. در حالت ایده آل، بعد از هر وعده غذایی مسواک بزنید.
  • حداقل روزی یکبار نخ دندان بکشید. در حالت ایده آل، بعد از هر وعده غذایی از نخ دندان استفاده کنید.
  • یک یا دو بار در روز دهان خود را با دهانشویه ضد عفونی کننده بشویید.
  • از یک خمیر دندان غیر ساینده و یک مسواک نرم انتخاب کنید.
  • به مدت دو هفته نوشیدنی‌های رنگی مانند: قهوه و جای نخورید، یا برای خوردن از نی استفاده کنید.

بهترین دکتر لمینت دندان در تهران کیست؟

هزینه لمینت دندان با بهترین دکتر لمینت دندان در تهران

هزینه لمینت دندان به عوامل مختلفی بستگی دارد. برخی از این عوامل شامل موارد زیر است:

  • تعداد دندان‌ها
  • نوع مواد لمینت
  • تجربه و تخصص دکتر
  • مکان دندانپزشکی

باید بدانید که لمینت دندان در دسته زیبایی حساب می‌شود و بیمه‌ای به آن تعلق نمی‌گیرد.

بهترین دکتر لمینت دندان در تهران کیست؟

دکتر آناهیت افراسیابی

  • متخصص دندانپزشکی ترمیمی و زیبایی
  • دارای بورد تخصصی-استادیار دانشگاه

برای مشاوره رایگان کلیک کنید.

بهترین دکتر لمینت دندان در تهران کیست؟

همین حالا تماس بگیرید.

۰۲۱-۸۸۶۶۴۳۵۷

۰۲۱-۸۸۶۶۳۷۰۳

۰۹۱۲۰۰۳۶۲۴۶

بهترین دکتر لمینت دندان در تهران کیست؟

نمونه‌های بیشتر را از اینستاگرام ببینید.

@dr.anahit.afrasiabi

بهترین دکتر لمینت دندان در تهران کیست؟

تهران، جردن، دستگردی( بین جردن و ولیعصر)، پلاک ۳۵۴، طبقه ۴، واحد ۷

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

محتوای حمایت شده

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج