جاباما
۳۷۵۱۴۱
۱ نظر
۵۰۰۳
۱ نظر
۵۰۰۳
پ

آیفون با صفحه نمایش خمیده ۲۰۱۷ می آید

هنوز آیفون ۷ رونمایی نشده،‌ که گزارش‌های غیررسمی از آیفون‌های سال آینده که احتمالا آیفون ۷ اس یا شاید هم آیفون ۸ نام‌گذاری می‌شوند، منتشر شده است. ظاهرا اپل سال آینده سه آیفون را رونمایی می‌کند که بهترین آن‌ها نمایشگر منحنی شکل دارد.

zoomit.ir - مسعود یوسف نژاد: هنوز آیفون ۷ رونمایی نشده،‌ که گزارش‌های غیررسمی از آیفون‌های سال آینده که احتمالا آیفون ۷ اس یا شاید هم آیفون ۸ نام‌گذاری می‌شوند، منتشر شده است. ظاهرا اپل سال آینده سه آیفون را رونمایی می‌کند که بهترین آن‌ها نمایشگر منحنی شکل دارد.

آیفون با صفحه نمایش خمیده 2017 می آید

گزارشی که توسط رسانه‌ی ژاپنی نیکی منتشر شده، به استفاده از نمایشگر منحنی شکل در یکی از آیفون‌های سال ۲۰۱۷ اشاره دارد. براساس این گزارش، آیفون سال آینده به نمایشگر ۵.۵ اینچ یا کمی بزرگ‌تر از نوع OLED مجهز می‌شود که لبه‌های آن همچون گلکسی اس ۷ اج یا گلکسی نوت ۷ انحنا دارند.

سامسونگ در حال حاضر بزرگ‌ترین تامین‌کننده‌ی پنل‌های منحنی شکل OLED در ابعاد گوشی‌های هوشمند است و از این بابت مشخص نیست که این کمپانی بتواند به اندازه‌ی کافی از این نمایشگرها تولید کند که نیاز اپل و گوشی‌های خود این شرکت را پوشش بدهد. از این رو، گفته می‌شود که فاکس‌کان، تولیدکننده‌ی گوشی‌های اپل، قصد دارد پنل‌های منحنی شکل OLED تولید کند تا نیاز اپل به شکل مطمئنی پوشش داده شود.

پیش‌تر شایعه شده بود که آیفون سال آینده به نمایشگر ۵.۸ اینچ مجهز می‌شود، اما ابعاد آن از آیفون ۶ اس پلاس بزرگ‌تر نمی‌شود. این بدین معنی است که اپل حاشیه‌های دور نمایشگر در آیفون 7 اس یا آیفون 8 را کاهش می‌دهد.

آیفون با صفحه نمایش خمیده 2017 می آید

در این گزارش آمده است که در کنار آیفون ۵.۸ اینچی با نمایشگر OLED، دو آیفون دیگر در سایزهای ۴.۷ و ۵.۵ اینچ نیز معرفی خواهد شد که هر دو از نمایشگر LCD بهره خواهند برد.

هنوز هیچ‌کدام از این اطلاعات دقیق و رسمی نیستند، اما آنچه به نظر مشخص می‌رسد آن است که اپل در آیفون ۷ که احتمالا همچون سال‌های گذشته، شهریورماه رونمایی می‌شود، از نمایشگر OLED بهره نخواهد برد و استفاده از این نمایشگر را به آيفون‌های سال آینده موکول کرده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • رضا انصاری

      عالیه خیلی خوشگله انصافا ولی باید خیلی گرون باشه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج