۳۷۵۱۵۹
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

جان تورتورو «جیزز کویینتانا» را برمی‌گرداند

جان تورتورو بازیگر امریکایی ایتالیایی که یکی از به‌یادماندنی‌ترین اجراهای کارنامه حرفه‌ایش را با بازی در نقش شخصیت «جیزز کویینتانا» در فیلم کالت «لبوفسکی بزرگ» به ثبت رساند، احتمالا به زودی با نقش بولینگ‌باز معروف به پرده سینما بازمی‌گردد.

وب‌سایت آی ‌سینما: جان تورتورو بازیگر امریکایی ایتالیایی که یکی از به‌یادماندنی‌ترین اجراهای کارنامه حرفه‌ایش را با بازی در نقش شخصیت «جیزز کویینتانا» در فیلم کالت «لبوفسکی بزرگ» به ثبت رساند، احتمالا به زودی با نقش بولینگ‌باز معروف به پرده سینما بازمی‌گردد. به گفته منابع آگاه، تورتورو این روزها مشغول کارگردانی و بازی در پروژه‌ای مستقل براساس ساخته برادران کوئن است که در نیویورک امریکا جلوی دوربین رفته و به احتمال فراوان روایتی تازه و متفاوت از شخصیت کویینتانا را بر پرده سینما به تصویر خواهد کشید.

جان تورتورو «جیزز کویینتانا» را برمی‌گرداند

به گزارش گاردین به نقل از یک وبسایت سینمایی، تورتورو این روزها مشغول کارگردانی و بازی در پروژه‌ای است که احتمال می‌رود با بازگشت «جیزز کویینتانا» یکی از شخصیت‌های به‌یادماندنی کمدی «لبوفسکی بزرگ» بر پرده سینما همراه باشد.

این پروژه با عنوان «به سوی موفقیت» (Going Place) این روزها در خیابان‌های نیویورک در حال فیلمبرداری است و این در حالی است که جزییات بسیار اندکی درباره خط اصلی داستان فیلم منتشر شده است. همچنین، به نظر نمی‌رسد برادران کوئن در مقام سازندگان فیلم اصلی دخالتی در روند تهیه و تولید این پروژه داشته باشند.

پیش از این تصور می‌شد «به سوی موفقیت» بازسازی درامی فرانسوی با همین عنوان (Les Valseuses) باشد که به کارگردانی برتران بلیه و با بازی ژرارد دوپاردیو و ایزابل هوپر در سال ۱۹۷۴ روی پرده رفت. در فیلمی که تورتورو کارگردانی آن را برعهده دارد، بازیگر ۵۹ ساله به همراه بابی کانوالی نقش دو کلاهبردار خرده‌پا را بازی می‌کنند که به عنوان بخشی از نقشه‌شان زنی (ادری توتو) را با طناب به اسارت می‌گیرند. ظاهرا، سوزان ساراندن با ایفای نقش یک مجرم سابقه‌دار در ادامه ماجراهای فیلم، به این گروه تبهکار ملحق می‌شود.

تورتورو که این روزها با درام جنایی معمایی «شبِ» (The Night of) سریال جدید شبکه اچ بی او به تلویزیون بازگشته، از سال‌ها پیش علاقه خود را نسبت به ساخت فیلمی مستقل و جداگانه براساس شخصیت کویینتانا ابراز کرده بود. باید منتظر ماند و دید کارگردان و بازیگر ۵۹ ساله چه روایت تازه‌ای از شخصیتی که به دنیای داستانی جوئل و اتان کوئن تعلق دارد، به تصویر خواهد کشید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج