۳۷۵۲۲۹
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

افزایش قیمت اشتراک پلی‌استیشن پلاس

اگر اکانت پلی‌استیشن شما مربوط به آمریکا و کانادا می‌شود، تنها چند هفته فرصت دارید اشتراک PS Plus خودتان را با قیمت فعلی تمدید کنید و گرنه باید هزینه‌ی بیشتری برای آن بپردازید.

مجله دیجی کالا - مجید نوردوست: شرکت سونی اعلام کرد که قیمت اشتراک «پلی‌استیشن پلاس» (PlayStation Plus) از ماه آینده‌ی میلادی (سپتامبر) در آمریکا و کانادا افزایش پیدا می‌کند. پس اگر اکانت پلی‌استیشن شما مربوط به آمریکا و کانادا می‌شود، تنها چند هفته فرصت دارید اشتراک PS Plus خودتان را با قیمت فعلی تمدید کنید و گرنه باید هزینه‌ی بیشتری برای آن بپردازید.

افزایش قیمت اشتراک پلی‌استیشن پلاس

براساس اطلاعات منتشر شده از طرف شرکت سونی، قیمت اشتراک یک‌ساله‌ی پلی‌استیشن پلاس از ۵۰ دلار به ۶۰ دلار افزایش پیدا می‌کند. همچنین قیمت اکانت سه ماهه هم از ۱۸ دلار به ۲۵ دلار رسیده است. البته این اولین افزایش قیمت سرویس PS Plus در آمریکای شمالی پس از سال ۲۰۱۰ است. سونی گفته که این افزایش قیمت از تاریخ ۱ مهر ماه صورت می‌گیرد و تا قبل از این تاریخ می‌توانید اشتراک خودتان را با قیمت فعلی تمدید کنید.

سونی هنوز چیزی درباره‌ی افزایش قیمت اشتراک‌های اروپا نگفته؛ اما این شرکت سال گذشته قیمت PS Plus را در کشورهای اروپایی افزایش داده بود.

اشتراک پلی‌استیشن پلاس باعث می‌شود که کاربران بتوانند بازی‌های کنسول پلی‌استیشن ۴ را به صورت آنلاین بازی کنند و از ویژگی‌های ابری این کنسول استفاده کنند. همچنین با داشتن این اشتراک بازی‌های رایگان هم دریافت خواهید کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج