۳۷۵۲۷۱
۱ نظر
۵۰۰۴
۱ نظر
۵۰۰۴
پ

شهرستانی: بیشتر از همه چیز به تئاتر فکر می‌کنم

«من دو پیشنهاد سینمایی داشتم که با هیچ کدامشان به توافق نرسیدم. البته برنامه‌هایی هم برای تئاتر دارم اما ترجیح دادم فعلا کاری که اقتباس از یک رمان است را عملی کنم.»

روزنامه صبا: «من دو پیشنهاد سینمایی داشتم که با هیچ کدامشان به توافق نرسیدم. البته برنامه‌هایی هم برای تئاتر دارم اما ترجیح دادم فعلا کاری که اقتباس از یک رمان است را عملی کنم.»

شهرستانی: بیشتر از همه چیز به تئاتر فکر می‌کنم

میکائیل شهرستانی که این روزها شاهد نقش‌آفرینی‌اش در مجموعه «معمای شاه» هستیم با اشاره به نقش خود در این مجموعه به ما گفت: تیمور بختیار کاراکتری است که هنوز در هیچ درام ایرانی طرح نشده است و این یکی از ویژگی‌ها و شاخصه‌هایی بود که باعث شد من این نقش را قبول کنم. کاراکتر تیمور بختیار جزو نقش‌هایی بود که گیرایی و جذابیت خاص خودش را داشت و من با مطالعه دقیق راجع به این شخصیت و رجوع به تاریخ و کتاب‌هایی که درباره این شخصیت نوشته شده، سعی کردم آنچه راجع به تیمور بختیار مطرح و نگاشته شده است را به مرحله اجرا برسانم. فکر می‌کنم به اندازه کافی برای این نقش، به‌عنوان بازیگر زحمت کشیده‌ام و امیدوارم به حقیقت آن نزدیک شده باشم.

شهرستانی با بیان نقدهای سازنده و گاه منفی که به مجموعه«معمای شاه» شده بود توضیح داد: طبیعتا هر اثری که ساخته می‌شود دچار حواشی زیادی در پیرامون خود خواهد شد، این کار هم به‌دلیل سوژه خاصی که دارد مورد چالش‌ها و نقدهای زیادی از سوی مخاطبان قرار گرفت؛ برخی کار را دوست نداشتند و برخی دیگر نیز آن را پسندیدند. اما همه کارها عموما بد و خوب دارد و هر کاری که ساخته می‌شود خروجی آن نه صددرصد مثبت و نه صددرصد منفی است. ولی من سعی کردم در اجرای نقش کم‌فروشی نکنم و نقشم مطابق با مستنداتی باشد که مطالعه کردم و همه آنها واقعیت داشته باشد.

این بازیگر ادامه داد: معمولا وقتی اثری پیشنهاد می‌شود، کل فیلمنامه در اختیار مجموعه قرار می‌گیرد. اما در این پروژه من و خیلی از بازیگران فقط سیناپس‌ها و سکانس‌های نقش خودمان را در اختیار داشتیم بنابراین من باتوجه به آن چیزی که در اختیارم بود با انطباق بر مستندات، سعی کردم با دقت و ظرافت این نقش را اجرا کنم.

بازیگر سریال «معمای شاه» درباره همکاری‌اش با محمدرضا ورزی نیز گفت: پیش از این من کارهای ورزی را دنبال نکرده بودم و راجع به این مساله قضاوتی نمی‌کنم. اما درباره همکاری با او در «معمای شاه» باید بگویم به‌اندازه کافی در این مجموعه برای ایفای نقشم دستانم باز بود و او با اعتمادی که به من داشت مرا در مقابل دوربین، آزاد گذاشت و از این جهت من احساس راحتی می‌کردم. به‌نظرم این همکاری به‌هیچ‌وجه منفی نبود و اتفاقا خیلی هم مثبت بود. من پیشنهاداتی را به‌عنوان بازیگر نقش مطرح می‌کردم و عمدتا هم او می‌پذیرفت و درنهایت طوری شد که من از این همکاری و صحنه‌هایی که حضور داشتم راضی بودم.

میکائیل شهرستانی در پایان گفت: من دو پیشنهاد سینمایی داشتم که با هیچ کدامشان به توافق نرسیدم. البته برنامه‌هایی هم برای تئاتر دارم اما ترجیح دادم فعلا کاری که اقتباس از یک رمان است را عملی کنم. علاوه بر این کار، نمایش «شاعر» را در تماشاخانه دراما روی صحنه دارم و همچنان به اداره کلاس‌هایم مشغول هستم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خوب بازی کرده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج