۳۷۵۲۹۵
۱۰۰ نظر
۵۰۰۸
۱۰۰ نظر
۵۰۰۸
پ

دستمزد ۳۰ میلیون تومانی مهران مدیری برای هر شب اجرای «دورهمی»؟!

بازگشت مهران مدیری به تلویزیون با صورت‌ حساب کلانی همراه شده و این بازیگر و کارگردان و مجری صرفاً برای اجرای هر قسمت از برنامه دورهمی دستمزدی ۳۰ میلیون تومانی دریافت می‌کند که در نوع خود یک رکورد در طول تاریخ صداوسیما محسوب می‌شود.

تابناک: بازگشت مهران مدیری به تلویزیون با صورت‌ حساب کلانی همراه شده و این بازیگر و کارگردان و مجری صرفاً برای اجرای هر قسمت از برنامه دورهمی دستمزدی ۳۰ میلیون تومانی دریافت می‌کند که در نوع خود یک رکورد در طول تاریخ صداوسیما محسوب می‌شود.

«دورهمی» که دومین برنامه مهران مدیری پس از بازگشت به تلویزیون محسوب می‌شود، برخلاف روال مرسوم سال‌های اخیر تهیه‌کنندگی‌اش برعهده این کارگردان نیست و هاشم رضایت تهیه کنندگی این تاک‌شو را برعهده دارد؛‌ تاک‌شویی که در ابتدا کارگردانش مهراب قاسم‌خانی بود اما پس از اعلام ممنوع التصویری‌اش، مهران مدیری کارگردانی این مجموعه را نیز برعده گرفت.

برنامه «دورهمی» برای شب‌های آخر هفته‌ها تدارک دیده شده و در سال جدید پنج‌ شب (شنبه تا چهارشنبه) در هفته برنامه «خندوانه» و پنجشنبه‌ها و جمعه‌ها برنامه «دورهمی» به تماشاگران شبکه نسیم ارائه می‌شود اما رونمایی از دورهمی با حواشی فراوانی همراه بود تاکنون نیز ادامه دارد و حذف قاسم‌خانی از تیم تولید این برنامه و اعتراضات مکررش نسبت به این تصمیم، تنها یکی از این حواشی بود.

دستمزد 30 میلیون تومانی مهران مدیری برای هر شب اجرای «دورهمی»؟!

پیش از حذف قاسم‌خانی دکور این برنامه جنجال آفرین شده بود، چرا که جزیی‌ترین اجزای صحنه و حتی برخی جزئیات اجرا در «دورهمی» عیناً از «شب‌های طنز با کاپیل / Comedy nights with Kapil» کپی شده بود. حتی میز عجیب مهران مدیری و ننشستن در بین جمعیت در دورهمی و در نظر گرفتن جایگاه اختصاصی برای او نیز کپی از این سریال هندی بود که به واسطه عدم به کارگیری خلاقیت در اجرا، فاقد کف جذابیت برنامه هندی نیز شد.

«دورهمی» با نقش آفرینی مهران مدیری، سیامک انصاری، شقایق دهقان، الیکا عبدالرزاقی، محمد نادری و مهران رنجبر در کنار حضور مهمانان و گفت وگوی مهران مدیری با آنها، فرصتی برای رقابت مهران مدیری و رامبد جوان و البته احیای مهران مدیری بود که حتی با «در حاشیه» نیز نتوانست به موقعیت گذشته‌اش بازگردد، به گونه‌ای که اساساً در فصل دوم «در حاشیه» به شکل جدی توجه مخاطبان را جلب نکرد و دیده نشد.

با این حال «دورهمی» نیز نتوانست انتظارات را برآورده کند و در نهایت این برنامه نیز به یک برنامه روتین و البته بسیار پرهزینه برای صداوسیما تبدیل شد. میزان درآمد و هزینه‌های دقیق برنامه «دورهمی» برای عموم ناظران مشخص نیست اما بر اساس شنیده‌های «تابناک»، مهران مدیری برای اجرای هر قسمت از برنامه خندوانه ۳۰ میلیون تومان دستمزد دریافت می‌کند که در طول هر ماه معادل ۲۴۰ میلیون تومان می‌شود.

طبیعتاً این دستمزد در نوع خود بی‌سابقه است و با این رقم، «دورهمی» برای مهران مدیری منطق اقتصادی بسیار جدی دارد. تلاش «تابناک» برای تماس با تهیه کننده «دورهمی» و دریافت لیست دستمزدها و هزینه‌های این برنامه بی‌نتیجه مانده اما تا این جای مدیری با دستمزدی کلانی که برای اجرای نه چندان ویژه این برنامه دریافت می‌کرد، رکوردار گران‌ترین مجری تاریخ صداوسیما از بدو تاسیس تاکنون است.


تکذیب درآمد 30 میلیونی مهران مدیری از دورهمی

خبرگزاری ایسنا: بعد از انتشار شایعه‌های مختلف درباره برنامه «دورهمی»، این بار درآمد 30 میلیونی مهران مدیری تکذیب شد.

«دورهمی» پس از «خندوانه» دیگر برنامه تلویزیونی است که توانسته به خوبی جای خود را بین مردم باز کند و حالا روز به روز تنور حواشی درآمدهای میلیونی بازیگران، کارگردان و مجری این برنامه داغ‌تر می‌شود.

بر همین اساس هاشم رضایت تهیه‌کننده برنامه تلویزیونی «دورهمی» در خصوص انتشار شایعه درآمد میلیونی مهران مدیری برای اجرا و کارگردانی این برنامه، گفت: مبلغ 30 میلیونی که این روزها نقل به نقل چرخیده، کذب محض است و هیچ‌کدام از افراد گروه بازیگری ما چنین مبلغی را دریافت نمی‌کنند.

وی در ادامه درباره درآمد مهران مدیری و دریافتی آن اظهار کرد: هیچ‌وقت مهران مدیری 30 میلیون تومان دریافت نمی‌کند و دستمزد او کمتر از این حرف‌ها است.

پیش از این شایعاتی در خصوص دریافت هزینه حضور مهمانان در این برنامه مطرح شده بود که چندی پیش با توجه به صحبت‌های عوامل برنامه تلویزیونی «دورهمی» تکذیب شد و مدیری به عنوان مجری و کارگردان، بارها این موضوع را روی آنتن تکذیب کرده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • غزاله

      الهی بعد از این که قهوه تلخو نیمه کاره ول کردی و به ماها که از قسمت اول مجموعرو می خریدیم بی احترامی کردی دیگه هیچ کدوم از کاراتو ندیدم به جز چند قسمت از در حاشیه که یه لودگی به تمام بود

      پاسخ ها

      • بدون نام

        عزیزم نزاشتن قهوه تلخ ادامه پیدا کنه نه اینکه نخواست ادامه بده
        طنز مدیری سیاسیه بخاطر همینه که خیلیا دوسش ندارن

    • بدون نام

      شما بگو 3 هزار میلیارد..... نوش جونش که دل مردمو خوش میکنه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دقیقا. هیچکس به دستمزد بالا اعتراضی نداره. اما در صورتی که حداقل یک قدم مثبت هم برداره

      • ممد

        چطور یه فوتبالیست قرارداد میلیاردی میبنده وهیچکار مفیدی انجام نمیده کسی صداش درنمیادالان همه جوگیر شدن این بنده خدا عمرشو پای اینکار گذاشته و به انصاف پول هنرشو میگیره حلالت باشه مدیری نوش جونت نازنین بازیگر

      • بدون نام

        گل گفتی ممد جون

      • ناشناس

        تکبیر

    • بدون نام

      مهران مدیری برای اجرای هر قسمت از برنامه خندوانه 30 میلیون تومان دستمزد دریافت می‌کند !!!!!!!!!!!!!! پس من اشتباهی میدیدم کلا فکر کردم رامبد جوانه! پس دور همی هم اون آقا اسمش رامبد هست
      خدارو شکر از بی اطلاعی در اومدم... خدایا شکرت!

    • بدون نام

      چرت و پرت!حرفای بی اساس!شنیده ها ینی چی؟؟؟؟کدوم منبع موثق؟چرا رو هوا حرف میزنین تا عوام باور کنن؟!

    • علی

      دورهمی زیباترین برنامه سالهای اخیر تلوزیونه و مهران مدیری هرچی میگیره نوش جونش...

    • دینو خادی

      از بس ملت ما ..... تشریف دارن که این برنامه ها رو مبینن . بروداداش دور خیابون بگرد و تلویزیون نبین . یه مشت ... دارن اون تو لذتشو میبرن و پول پارو می کنن . اونوقت ما بشیم تماشاچیه اینا . ...

    • بدون نام

      خوشحالم از اول تو دام دیدن مسخره بازی هاشون نیفتادم اینا زندگیشون رو کردن بانکشون پر شد مردم جای سفر و زندگی همش نشستن پای تلویزیون هنوزم ادامه میدیم حالا هر کی یه برنامه . حیف وقت هدر میدیم عمر الکی گذشت

    • بدون نام

      برنامه به اين خوبي ، اموزشي ، شاد
      برنامه خيلي جذابه ايراد الكي نگيريد

    • امین

      حقشه ، نوش جونش

    • بدون نام

      جدا سی میلیون برای یک شب اجرا بازم رحمت به فیشهای نجومی این که سلطان فیشهای نجومی است.

    • ضحي

      اين برنامه حداقل دغدغه مردم رو بيان ميكنه وواقعا خوب اجرا ميكنه وحقشه .اما فيلم شهرزاد كه شهاب حسيني براي ٩ماه يك ميليارا د و٨٠٠ميليون پول به جيب زد اون هم براي يك داستان خيال پردازانه نويسنده وگرنه نه از مشكلات اون سال چيزي قابل لمسه ونه از فرهنگ ان زمان .وبا تهيه كننده سياسي معلوم شد هزينه ١٢ميلياردي اين فيلم از كجا اومده !!!!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        هرکسی از جمله شهاب حسینی حق داره از پروژه ای که براش پول سازی میکنه درآمد داشته باشه.اگر ایشون اینقدر گرفته ببیند چقدر فروش کرده. مردم راضی بودند که خریدند. به علاوه چه درامدی نصیب سایر عوامل حتی تدارکات و خیاط و غذاپز و... و شده و چقدر اشتغال زایی شده به خاطر همین شهاب حسینی و بقیه عوامل

    • بدون نام

      من که اصلا نگاه نمی کنم ۳۰ ملیون برا برنامه چرت

      پاسخ ها

      • یاسمن

        کار خوبی می کنی... حیف وقت.

    • بدون نام

      بعد بگيد بقيه شغلا درآمد دارن هيچ شغلي مثل اينا نيست در كل بهشون خوش ميگذره اون سريال در حاشيه اش با اينكه انتقاد خوبي از پزشكا بود ولي در حد تاتر هاي مدرسه بود خيلي سطح پايين

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خوب نمی ذارن که کارهای بهتر بسازه. مگه هوه تلخ بد بود؟

    • رضا

      نوش جونش

    • بدون نام

      واقعا اینقدر میارزه .نمیدانم اگر دادن دستمزد را به انتخاب مخاطبین برنامه میگذاشتن چقر تعیین میکردند من اگر به نوبه خودم ازم بپرسن میگم شبی پنجاه هزار تومن هم نمیارزه حالا بگذریم از اینکه در حاشیه چقدر گیرش میاد.در مقایسه با نگهبان یک مکان متعلق به مردم اون مبلغ هم اضافه است

    • محمد

      وقتی برنامه دورهمی هست بچه های من با اشتیاق پایش تا اخر می نشینند مهمانی و گردش ان ساعت حذف میشود و من بعنوان پدر دو دختر از مهران مدیری تشکر میکنم . بیش از اینها ایشان به گردن مردم و تلویزیون حق دارند.

      پاسخ ها

      • صمد از تبریز

        این برنامه را وقتی نشون میدن که وقت خوابه نه مهمانی و گردش و خیلی هم برنامه چرت و مزخرف هستش

    • بدون نام

      دورهمی طرفدار نداره واقعا که ...

    • امیر کمالی

      سلام . ایکاش آقای مدیری بخاطر شکرگذاری از این موقعیت خوب خودش شرایطی را فراهم می آورد و در آمد یکشب خود را صرف خرید جهیزه برای دختری میکرد که نزدیک به پنج سال است بصورت عقد کرده در خانه پدری به سر میبرد .

      پاسخ ها

      • کوتنا

        سلام جناب آقای کمالی
        از کجا انقد مطمئن حرف میزنی که اینکارو نمیکنه؟؟؟؟؟؟

    • ترسو

      چرا كه نه ؟!
      اينم مثل بقيه .........

    • بدون نام

      نوش

    • حنانه

      یعنی چی شما چشم ندارین ببینید که یه نفر موفق مهران مدیری هنوز ژنرال کمدی ایران اون حقوق هم الکی میگی. ایا سند داری؟ فیش حقوقی داری؟

    • بدون نام

      اولا اصلا ب این آمار و اطلاعات اعتباری نیست و نباید هرچیزی رو باور کرد
      ثانیا اگر بر فرض، صحیح هم باشه، نووووووش جووووونش
      زحمت میکشه برا مردم...
      حلالش باشه

    • بدون نام

      باید دید آقای مدیری چی میگن بعد اظهار نظر کرد

    • بدون نام

      حقشه اگه میتونی تو هم تمام مردم ایران رو بخندانی بگیر نوش جان -کاری نکنیم این‌ها. هم خانه نشین بشن یا فرم آن ور آب

    • بدون نام

      نوش جونش

    • بدون نام

      والله خیلی ها همین قیمت رو می گیرن هر شب تا مردم رو به گریه بندازن... نوش جون مدیری و جوان

    • بدون نام

      خدا شاهده دنیا به کامتونه کنی کمک ناتوان هام بگیرین مردنی هم هست ما چقه بیچاره ایم که اصلا هیچ ماه حقوقی نداریم ای خدا

    • اینم یه نوع دزدیه

      اصلا انصاف نیست .به چه حقی ایشون باید انقد پول بره تو جیبش؟؟ مگه چه کار مهمی انجام داده؟ والا هر شب یه مشت اراجیف میبافه بهم و ادعای فهم و کمالاتشم میشه.با اون ایتمای فوق العاده رو مخیش.ضمنا ایشون تو چندسال اخیر کارای خیلی ضعیفی ارائه دادن.اونوقت اومدن اجرارو امتحان کنن که شاید پول بیشتری دریافت کنن.بعله ایشون زرنگ بازی درمیارن.چون اگه هدفشون خندوندن بود چارتا ایتم جذاب میذاشت وسط کارش با چارتا بازیگر خوب.نه اینکه هرچی بازیگر درجه سه و چهار گیرش اومده انداخته جلو دوربین :/

    • بدون نام

      شبی 30 تومن واسش زیاده ولی 10 تومن خوبه...

    • بدون نام

      مخصوصا زما نیکه به دیگران تو هین می کند

    • بدون نام

      آخه مهران مدیری از کولر نشسه راحت آب وچای ومیوه هم روبراست بهترین ماشینم وزندگی هم داره چه کاری از ش بر میاد شبی ۳۰ میلیون ده تا کلام حرفم نمیزنه

    • بدون نام

      دختری ۱۲ ساله بخاطر نداشتن هزینه بیمارستان جان میده اون موقع مدیری الکی ۳۰ میلیون زیر کولر روی مبل نشسه میگیره کجای حکومت علی ع این عدل بود دم از مسلمانی وایمان وعملم هم میزنیم چیزی از مسلنانی نمونده همه در حد یک حرف است وبس

      پاسخ ها

      • بهار

        وظیفه ی یکی دیگس که اون دختر جان نده

    • بدون نام

      عدالت اجتماعی یعنی همین، یک کارگر بازنشسته با دستهای پینه بسته وکمر خمیده از مشکلات، زیر یک میلیون در ماه، شرمنده خانواده از این همه بی عدالتی

    • ناشناس

      ما این برنامه ها را نمی خواهیم. پولش را بدهید به مردم فقیر بیچاره. همین دیروز یکی از سر بدبختی نوشته بود: کلیه ی فروشی.

    • بدون نام

      نوش جونش

    • بدون نام

      جهیزیه بخرید..گناه دارن دخترا.. بعد مدیری نگیره من وتو بگیریم..فک کنم حقشه

    • بدون نام

      اخیرا هم خانه ای میلیاردی خریداری کرده است به گفته ی یکی از کارمندان یک آژانس املاک که صحت وسقم راراحت می شودثابت کرد واین درحالی که کسانی بامدرک دکترا به نان شب محتاجند ...

    • بدون نام

      والله خوش به حال خانومش من شوهرم یک ملیون میگیره نمی دونیم به کی بدیم پنجم ماه تموم میشه حقوقش .. .این خانوما چجوری همچین شوهرایی دارن

    • بدون نام

      من کارهای مهران رو کلا دوست دارم ولی .... ...بر سر من با این در امدم

    • بهرام

      اون دوست عزیزی که میگفت نوش جونش بیشتر میگرفت داداش پول از جیب این مردم که یارانه ماهی چهل و پنج تومن میگیرند میره از جیب و حق من و تو

    • بدون نام

      خدا برکت بده ما که بخیل نیستیم

    • ارش

      چرا اون روزي كه اقايان از پول شما حقوق ميلياردي گرفتن ناراحت نشديد .اين كه تهيه كننده از جيب خودش ميده نوش جونش كه يك دقيقه مردم ميخندونه

    • بدون نام

      دورهمی خیلی بامزس

    • ارش

      چرا اون روزي كه اقايان از پول شما حقوق ميلياردي گرفتن ناراحت نشديد .اين كه تهيه كننده از جيب خودش ميده نوش جونش كه يك دقيقه مردم ميخندونه

    • اینم یه نوع دزدیه

      نون به نرخ روز خور.ازش متنفرم.این پولا هم بیت الماله.این حق نیست که همش بره تو جیب یه عده قشر خاص.بقیه هم آدمن و چه بسا استعدادها و تواناییهایی بیش از این اقای به اصطلاح کمدین جیب خالی کن دارن.فقر و بیشعوری و بی وجدانی تو مملکت ما بیداد میکنه .

    • اینم یه نوع دزدیه

      ارش تو لطفا حرف نزن که نفست از جای گرم بلند میشه.اگه تو راضی هستی ولی خیلی از مردم که تنها داراییشون یارانه سر ماهشون هست راضی نیستن.ببخشید ایشون پول چه تلاشیو داره میگیره؟؟؟ ایا کارش از یه کارگر معدن سخت تره؟چیکار میکنه؟ والا با اون تیپ داغونش میاد جلو دوربین از بقیه ادما و رفتاراشون ایراد میگیره.با چارتا ایتم بی مزه و رو مخی؟ کاش یکم فکرمون و وجدانمون رو بکار بندازیم.شاید بقیه هم به حقشون رسیدن.همونایی که خرج بیمارستان ندارن.همونا که تو خرج جهزیه دخترشون موندن.همونا که کلی بدبختی دارن و صورتشونو با سیلی سرخ نگه میدارن.بله اقا ارش.لطف کن چشم بسته تایپ نکن

    • محمد

      سلام
      هرچی بگیره حقشه، تو این روزا که مردم بخاطر مشکلات اقتصادی دل و دماغ درست و حسابی ندارن، نشوندن اونا پای تلویزیون و سرگرم کردنشون بیشتر از اینا میرزه!!!!

    • بدون نام

      به شما چه چقدر میگیره . بیکاری

    • زرى

      به پاس اون برنامه هاى نود قسمتى طنزش كه هنوز كه هنوزه هيچ برنامه طنزى نتونسته به گرد پاش برسه من از طرف خودم با تمام وجودم ميگم حقته نوش جونت
      فراموشى هم جزو خصلت هاى انسانيه كه شبهاى برره پاورچين نقطه چين باغ مظفر جايزه بزرگ دايره زنگى قهوه تلخ و حتى در حاشيه هم در انى به دست فراموشى سپرده شد
      يه نابغه و سرشار از استعداد در طنز پردازى ميدونيد مهران مديرى حس طنز چه بازيگر هايى رو كشف كرد كه تا پايان عمر هنريشون مديونشن ...

    • امین

      خیلی هم برنامه مسخره ایست حیف این همه پول !!! برای این همه پوله که هر چی به مدیری میگویند سریع عذرخواهی میکند !! دیگر نیازی به موزه خیریه هم که نداره خود اقای مدیری از دستمزد نجومیش زحمت اش را بکشد !! همه اش توهین به بقیه میکنه ،

    • بدون نام

      اول این که این موضوع به احتمال خیلی زیاد شایعه‌ای بیش نیست.بعد اینکه این برنامه یک برنامه‌ای که موضوعات مختلف جامعه رو به صورت کلاسیک بیان میکنه و به نظر من در سطح بسیار ضعیفی طراحی شده. تو برنامه از خطرهای اینترنت حرف میزنن اما جایزه هاشون تبلت اینترنت و سیم کارته و اینکه کسانی که میگن حقشه کجا حقشه این یعنی فاجعه که خودش میتونه به نوعی یک اختلاس باشه این پولا از جیب من و شما داره میره نه از جیب خوده تهیه کننده.

    • بدون نام

      ... یه شب 30 میلیون تومن نمی گم برنامش بده ولی حالا اینقدر را هم عالی نیس که لایق 30 میلیون تومن باشه

    • بدون نام

      زد وبند بیداد میکنه. اخه این برنامه وبرنامه های مزخرف دیگه،حیف یک ریال ، حیف وقت، اما ما ملت چقدر احمقیم ،که میگیم نوش جونش ،، ازماست که بر ماست !!!!

    • بدون نام

      نوووووش جووووونش

    • زرى

      جناب بى ملاحضه اى كه ملت رو احمق فرض كرده در جوابتون :شما به تنهايى ميتونى احمق باشى(با عرض پوزش) و همچنان به حسادت به زمين و زمان ادامه بدى ايشون اگه ٣٠تومن دستمزدشه حتمن لياقتشو داره يه عمر مردمو شاد كرده و ميكنه چه بسا بى لياقت هايى كه بيشتر از اينا گيرشون مياد شما هم دم نميزنى يعنى نميتونى بزنى فقط ياد گرفتيم به ادمهاى هنرمند و بى زبون توهين كنيم هر چند!!!!چه ما تعريف كنيم يا توهين ايشون به راهش ادامه ميده ...جيب خالى نبايد باعث بشه ما ادب و احترامو فراموش كنيم وگرنه ما هم با اون قاتلا كه واسه چند مثقال طلا ادم ميكشن فرقى نداريم
      كاربر18:13

    • بدون نام

      تحصیل کرده های متخصص فنی دارن با 2-3 میلیون تومان در ماه کارهای تخصصی میکنن و انوقت این دلقک دزد برای چی باید برای هر برنامه مسخره اش 30 میلیون تومان بگیره؟؟؟
      اونوقت میگن چرا مردم اختلاس میکنند.
      خب این تلویزون بی صاحب باید یه جوری بخوربخور داشته باشه.
      خیلی از فارغ التحصیلان فنی و پزشکی الان بی کار هستند اونوقت این مسخره لوده که فقط بلده تو دوربین زل بزنه باید برای چه کاری 30 میلیون تومان بگیره؟؟؟؟
      ای وای
      ای هوار
      ای خاک بر سر این تلویزیون .............

    • بدون نام

      انشاالله همین روزا یارانه رو هم قطع میکنن ،پول نیست میفهمی نیست

    • بدون نام

      شما..............حالادست مزدرابهانه کردی اسپانسرپولش رامی دهد چراشما به پزشکان که فله ای بیماران راویریت می کنند چیزی نمی گید

    • بدون نام

      این حقوق را بخش خصوصی میده.
      به ما چه

    • بدون نام

      خیلی مسخره شده کارای مدیری. من که نمیبینم

    • بي نام

      اينم از عدالت اجتماعي...يكي نون شب نداره بخوره يكيم...
      حرفي نزنم بهتره!!

    • DAvid

      مسخره کردن خیلی کار زشتیه چیزی که تو این برنامه زیاد اتفاق میفته اونم مسخره کردن شخصیت های مشهور

    • بدون نام

      ای داد بیداد بازم مهران مدیری سوژه شد،،،، ما چه بگیم نوش جونش چه نگیم اون روزیشه و نوش جونش چه کمتر چه بیشتر تو این دنیا هر کس روزی ای داره؟ یکی اندازه شیر سماور یکی اندازه آبشار نیاگارا پیشانیش بلنده روزیشو کس ديگه میده دوست داره با یه حرف بقول دوستان مسخره و ضعیف میلیارد بهش بده بخود مدیری هم ربط نداره؟؟؟ ما هم نونشو نمیدیم میخواهیم یکساعت انقدر فکر چکنم چکنم وبدبختی نکنیم همه داریم سکته میکنیم یکساعت بقول شما با چرت و پرت های مدیری که از نظر من عین واقعیت همه ماست بخندیم ببینیم چه قشنگ سر کاریم و الافه دنیا هستیم لالا یویو جوانانمونن که تو رویا سیر میکنند چنگیزخانم یه پیرمرده به دنیا کار نداره با رویاهاشو خاطراتش سیر میکنه دریا هم که کسی و نداره مواضبشه اینم از دست نده همون دحتریه که جهیزیه نداره؟؟ لالا لولو هم که پدر پولداری داره بهش چیزی نمیده مجبوره ادا در بیاره دوست ندارم اونجا برمو میخوام این زندگی رو تجربه کنم داماد هم اونو گرفته به نون و نوا برسه متاسفانه فکر میکنه زنش نفهمه از پدرش استفاده نمیکنه نمیغهمه اون پدر اگر میداد اون خونه رو ترک نمیکرد لالا زرنگه هم ابرویه خانوادشو نمیبره هم پزشو میده همه اون آدما خود ماییم هر کدوم با یه نقش در زندگی و این نقشهای جدی تبدیل به طنز شده و ما میبینیم که بسیار صحیح و جذابه قیمت هم از اون دسته آدماست که تو زندگیها سرک میکشند هم کار راه میندازند هم فضولی همه چی داره و بلده راهکار داره؟؟ نمکدونه وقتیم تحویلش نمیگیرن ميگه بدم خودشو قاطی میکنه و اما مدیری یه آدمه مثل همه ما شاید هم اصلا شوخ و بذله گو نباشه؟؟ معمولی و بد اخلاق هم باشه اما خداوند نون و در گویشه این مرد گذاشته صداش در میاد مخاطب رو جذب میکنه حرف خاصیم نمیزنه ولی مردم میخندند دست میزنند تشویق میکنند همون حرف از زبان منو شما در بیاد توجه که کسی نمیکنه متلکم بهمون ميگه،،، ، در دنیا خداوند به همه روزی داده برای همه اندازه داره؟؟ یکی نون بازشو میخوره یکی پاش قویه یکی مغزش یکی هیکلش قدش جسارتش بالاخره به طریقی نونشو میده اینم زبانشه و اگر بخواهیم بگیم چرا ظلم بخودمون کردیم ناراحت میشیم افسوس و حسرت میخوریم که چرا؟؟؟؟ پس توانمونو ببریم بالا در کار خودمان خبره بشیم ایراذ از کسی نگیریم چرا به نون و آب دیگر ان کار نداشته باشیم؟؟؟ بعد جهیزیه دختر و بیماری بیماران فقر فقرا اینها ربطی به من و شما و مدیری و ملت نداره؟؟؟ همه دلمون میسوزه نگران و غمگین میشیم همه درست میگید اما ما کشور بزرگ و ثروتمندی به اسم ایران داریم و دولت انتخاب میکنیم رییس جمهور انتخاب میکنیم این دختران یا پسران وبیماران بچه همین آب و خاکند یکی دوتا نیستند مدیری و من و شما بدیم باید حمایت کنه و مردمو از فقر و بدبختی و قرض و قوله بیماری نجات دهد؟ بر فرض مدیری ده نفرم بده درست میشه که بوسیله همین برنامه صد و ده زندانیه غیر عمد آزاد شدن با همین عضو شدن ما دوستان با مبلغ ده هزار تومن پس بزاریم کارشو بکنه برنامه و کار تازس انشاءالله خیلی بهترم میشه چهارتا بزرگتر و کوچکتر که شاید یه سینما هم نتونند برن شادند تو ذوقه هم نزنیم به عقاید و علاقه هم احترام بزاریم حسود نباشیم انشاءالله انقدر پول به هنرمندان ما بدن که بی دغدغه جلوی دوربین برن سلامت باشند چون دنیا کوچیک و عمرها کوتاه برای هم خیر بخواهیم خیر نصیبمان بشه؟ انشاءالله،،، چارلی چاپلینم وقتی بازی کرد چارلی نبود گرسنه بود خودش شاید هيچوقت فکر نمیکرد روزی سناتور بخواد بشه؟؟؟؟؟؟ در این عصر و زمان فعلا مدیری رو داریم که حرف اول را در ایران میزنه با شرایط ایران سختگیریها و نبودن خیلی چیزها ولی جسوره با تمام درهای بسته یه روزنه ای پیدا میکنه حرف درد دل ما رو به گوش همه میرسونه آقای مدیری دوست دارم و ممنون برای همه چیز چه بد چه خوب ضعیف یا قوی همیشه عالی بودی و خواهی بود،،،،،،،

    • بدون نام

      یه مشت ملت بی کار منتقد به همه چی. برین یقه که کاری نمی کنن بگیرین نه کسی که 80 میلیون دوسش دارن

    • یاسمن

      پول منو که خوردن... من که راضی نیستم.... ای کاش یه کم احساس مسئولیت می کرد. نمایش هاش خیلی مزخرف و بیمزه و لوسه... به جای با هم خندیدن همیشه دارن به هم می خندن.... متاسفم

    • بدون نام

      چون به سیاسی یه تلنگر زده خوششون نیومده می خوان خرابش کنن ولی خدا باید عزیز کنه یاخراب بقیه حرفه

    • مهدی قویدل

      آتش نشانی که در جنوب گرمای شدید آتش ودمای هوا آتش رو خاموش میکنه وبعضا این کارش به قیمت جونش تموم میشه تا زیر بنای کشور آسیبی نبینه شایسته دریافت 30 ملیون یا مدیری که میتونه با یک ماه کار به اندازه دو سال در هر ماه 15 ملیون در باره همه چیز به خنداندن نیست

    • کوروش

      اولا اگه تلویزیون پول داشت که برنامه هاشون اسپانسر نداشت دوما اینا همش دروغه پارسال هم در مورد دستمزد خندوانه رسانه ها دروغ نوشتن سوما خبر کلا تکذیب شده بخدا همش دروغه من نمیدونم چرا دست از سر آقای مهران مدیری برنمیدارن هر روز یه حرف و تهمتی به این بنده خدا نسبت میدن. در ضمن اگه حقوق کارمندان کمه اگه حقوق کارگران معدن یا جاهای دیگه کمه تقصیر دولته به آقای مدیری چه ربطی داره که میان به ایشون توهین میکنین برین به دولت نسبتا محترم ...خود آقای مدیری در برنامه دورهمی در قسمتی که موضوعش خودباختگی بود کلام آخرشونو اگه یادتون باشه چنان از کارگران و حقوق کمشون دفاع کردن که خود کارگران ازشون تشکر کردن که حرف دلشون رو گفتن. شما فکر میکنین اگه آقای مدیری پول کمتر بگیره بقیشو میان میدن به ماها؟ اگه بعضیا پول کم میگیرن به آقای مهران مدیری چه ربطی داره؟ آقای مدیری کمتر ازین سی تومن حقوق میگیرن مطمئن باشید دوباره میگم این خبر تکذیب شده دروغه محضه. منم پول کمی میگیرم ولی نمیام به آقای مدیری توهین کنم که چرا اینقدر زیاد پول میگیره که نمیگیره. نووووووش جونش دوسش دارم زیاد

    • علی

      برترینهای ......، باز هم کار خودت را می کنی و شایعه را پخش می کنی و بعد می گویی تکذیب شد.واقعا .......

    • فریبا

      همه کسانی که به این برنامه انتقاد میکنن، همون افرادی هستند که رفتار های اجتماعی شون تو این برنامه توسط طنز نقد میشه. همون بعضی ها. برای همین از مدیری و برنامه انتقاد میکنن. به عبارتی اکثر پرشیا سوار ها.

    • آرش

      مدیری هرچقدر بگیره کمه واقعا ، نوش جونش چقدر باید بگذره تا یکی مثل اون پیدا بشه
      منم اگه اسپانسر برنامه بودم بیشتر هم بهش میدادم
      تازه این خبرتکذیب هم شده

    • بي نام

      درود - با تمامي احترامي كه براي مهران مديري قايلم واز برنامه هاي طنزش لذت بردم -اما ايشون به خاطر همين دستمزدها و برگشتن به سيما بود كه راحت به كوروش بزرگ اهانت كرد و در همين دورهمي به عقايد هموطنان توهين نمود

    • ممم

      راستی حقوق رییس محترم سازمان صدا و سیما چجوری؟ اون هم نجومی؟

    • کورش

      برای یادآوری بعضیا میگم آقای مهران مدیری زمان ببخشیدشما اجرا میکردن زمان باغ مظفرهم اجرا میکردن وراوی بودن در رادیو هم اجرا کردن در شوخی کردم هم اجرا میکردن در جشنواره فجر هم اجرا کردن ماشاالله همه فن حریفه این مرد دفعه اولشون نیست که این کار و میکنن. به قول آقای مدیری هیچ وقت خودتون رو با کسی مقایسه نکنید چون بیشتر خود آدم اذیت میشه که چرا این اینجوریه ولی من نیستم. اگر از حقوق کمه بقیه ناراحتین که منم واقعا ناراحتم به دولت اعتراض کنید و نقد کنید چرا به این بنده خدا گیر میدین توهین میکنین اگه اون دختر معصوم فوت کرده برین سراغ دکتر پول پرستش و... . آقای مدیری هم کار خیر میکنه زمانی که پرستو صالحی پول عمل مادرشو نداشت اولین کسی که بهش زنگ زد و آدرس بیمارستان و ازش پرسید آقای مدیری بود ،رفتن و غیر مستقیم پول عملشونو دادن. فیلمشم تو اینترنت هست خود پرستو صالحی گفته در تی وی پلاس. اگر نمیبینید آقای مدیری مثله بقیه نمیره تو خیریه ها عکس بگیره پخش کنه دلیل نمیشه که ایشون به کسی کمک نمیکنه میتونه فقط پول واریز کنه به حساب خیریه ها مطمئنم که این کار و میکنن ایشون بسیار انسان مهربانی هستن چون دیدم میگم. بازم میگم این خبر کاملا تکذیب شده. کمتر توهین کنین به دیگران

    • بدون نام

      خانم یا آقای دینو لطفا ادب رو رعایت کنین. .. یعنی چی از ملت ما .... تشریف دارن. ... ممکنه مادر مسنی به خاطر نداشتن جیبی پر برای تفریح و نداشتن سرگرمی به تی وی پناه ببرد و ممکن باشه برنامه مهران مدیری رو ببینه ... پس لطفا بی احترامی نکنین..... در ضمن یه اخبار میذارن ملت به جون هم می افتن. ... مهران پول بگیره یا نگیره چ فرقی به حال ماها داره

    • ایمان

      چرته. برا بیکاراست

    • بدون نام

      عزیران که فورئ با خوندن یک خبر که صحت ان مشخص نیست نظر میدید خواهش میکنم اول از صحت ان مطمن شوید بعد قضاوت کنید متشکرم

    • سوگند

      فکم افتاد شبی 30 میلیون تومن یعنی ماهی میشه 600 میلیون تومن ... یارو برای 100 هزار تومن بال بال میزنه اون وقت این...... چی بگم والا

    • یوسف

      بحث در مورد با ارزش بودن کارهای مهران مدیری که هنرمندی شایسته است نیست .بحث بر سر این برخوردهای چندگانه صدا وسیمای میلی است که برای حقوقهای بناحق اینهمه خبرپراکنی میکند حالا خودش صدبرابر بدتر عمل میکند .مدیری با مدرک تحصیلی عالی سالها تجربه با ارزش با 30 ملیون حقوق میشود متجاوز وسو استفاده کن ومتخلف اما یک شب 30 ملیون به یک هنرمند اشکالی ندارد به یک فوتبالیست قرارداد سالانه چند ملیارد اشکال ندارد پس هی داد نزنیم علم بهتر است از...... کجایند دلواپسان که کفن بپوشند ویقه چاک کنند

    • علي علي اوغلو

      ايا تاكنون كسي ميداند چقدر ازپول مردم درتشكيلات صدا وسيماي ظاهرا ملي خرج ميشود ايا كسي اطلاع دارد كه چند نفر جيره خوارغيرفني و غيرحرفه اي كه سال بسال پايش به حول وحوش رسانه ملي نمي خورد درتشكيلات صدا وسيما وجود دارد ؟ ايا گزارش يا پژوهش يا تحقيقي وجودارد كه راندمان كار اين تشكيلات عريض وطويل را ارزيابي كند مثلا بگويد اين رسانه ملي درسال گذشته ويا سالهاي پيشتربطور مثال مجموعا چند ثانيه يا چند دقيقه مطلب درمورد هموطنان عزيز وبي حاشيه ومحروم سيستان بلوچستان برنامه تهيه وپخش كرده تا هموطن عزيز ديگرمان مثلا درماكو ازوجود هموطن خود درسيستان وبلوچستان اگاه باشد كه چنين هموطني هم دارد كه مردمان ان قومي باستاني شجاع سلحشور قانع سختكوش كه بدنه اصلي سپاه نادرشاه درفتح هندوستان بوده كه امروز تاريخ نگاران شكم گنده ما به درياي نور وكونور وتخت طاووس تخرخر مينمايند يا درمورد برادران مسلمان مومن ومعتقد ودوست داشتني تركمن هاي تركمن صحرا چقدر برنامه درمعرفي انها به ساير هموطنان دوردست اجراشده اگر پرشسنامه اي مبني بر ايل قشقائي كه يكي ازفرهيخته ترين ايلات ايران وشايد درجهان هم باشد و زيستگاهشان درست در ناف استان فارس قرارگرفته اما به زبان سليس تركي اذري تكلم مينمايند چه چيزي خواهند نوشت ايا ميدانند چه سرنوشتي انهارا ازدامنه سبلان وقفقاز دربين فارس زبانان كشانده كه با همزبانان خود درتبريز واربيل وقفقاز بيش ازهزار كيلومتر فاصله افتاده اما همچنان كوه استوار ايستاده وكمرخم نكرده ايا تصور اينكه مردم شريف ايران متشكل ازاقوام ونحله هاي متعدد نبايد دريك جائي همديگررا ملاقات نمايند وخودرا به ساير هموطنان معرفي نموده انس والفت ايجاد نمايند زبانها وتكلمهاي همديگررا بگوششان عادت دهند تا غريبگي وجدائي ازبين برود وارام ارام زبان همديكرواداب ورسوم وسنن همديگررا ديده واشتراكات خودررا درانها پيدا نمايند تا همزباني وسپي همدلي ايجاد شود ؟ اي بسا هندو وترك همزبان – ايبسا دوترك چون بيگانگان // پس زبان محرمي خود ديگراست – همدلي ازهمزباني بهتر است / من با اطمينان عرض ميكنم رسانه ملي ما سرشان انقدر شلوغ است كه به هيچيك ازوظايف خود عمل نكرده اگر كرده باشد اماروارقام دارد نشان به دهد دربعد دفاع از تهاجم بيگانه ها هم هميطو راگر رهبر ويا ساير بزرگان جوابي درمقابل معاندين داده باشند انرا بازگوكرده ازخودش هيج برنامه واستراتژي مشخصي نداشته حداكثر واكنش ان بجاي جواب منطقي ورسانه اي معمول دردنيا به جاي سياست گزاران پشت پرده به مجريان وگويندگان رسانه انها حمله كرده وباچسباندن چند موضوع ناموسي وجنسي بانها بخيال خود حق مطلب را ادا كرده غافل ازاينكه برخي ازانها ازاينگونه تعريفها خشنود هم ميشوند كه معروفتر شده بازارشان رونق بيشتري هم ميگيرد مگر همين چند وقت پيش پس ازانقضاي رياست اقاي ضرغامي امار حاكي از روي گرداني نصف بيشتر از هموطنان ازرسانه ملي ارزيابي نميشد كه بعد از ايشان وامدن اقاي سرافراز بزور جايزه وسكه وامثال ان گويا 3%به مخاطبان رسانه ملي اضافه شده الله اعلم اگر بشود كل هزينه هاي پيدا ونهان رسانه ملي درمقاسه با تعداد مخاطبان طوري تقسيم كرد يقينا دريافتي هاي راست يادروغ گروه گردانندگان خندوانه ودورهمي ودوسه برنامه مشابه چند برابر دريافتيهاي فعلي انها خواهد بود مگر قبل از اين افايان كسي دست وبا ل شما را بسته بود چرا برنامه اي مشابه انرا ارائه نكرديد خيال ميكنيد پخش سكه وجايزه هاي ميليوني براي موضوعات ابكي مخاطب جذب ميكند اگر براي شنيدن وتماشاي جغجغه هم سكه جايزه داده شود حتما عده اي جمع ميشود اما نميماند بسيار جاي خوشوقتي است كه برادرمان هنرمند گرامي اقاي رامبد جوان با روي اوري به متن ملت وظايف مغفول صدا وسيمارا با اوردن رقص متين واصيل كردهاي عزير شروع كرده برخلاف انتقاد ان هنرمند عزير ملاحظه شد موضوع خنديدن وخنداندن الكي نيست برنامه هرروز ابعاد جدي تري براي اوردن تبسم برلبان افسرده هموطنان بخود ميگيرد انشا الله ادامه هم داشته باشد ارزوي موفقيت روزافزون براي ايشان وعوامل برنامه خند وانه دارم

    • مینا

      وای که ما ایرانیا چقد متوقع ایم یه برنامه معمولی چقد رو ما تاثیر گذاشته که واسه هر برنامه 30میلیون میگره اکثرا میگین نوش جونش . از اون طرف آقای مهدی مظلومی میره ترکیه چرا خو؟ ارزش و بها دادن به ی عده و هویچ شمردن بقیه. واقعا ماداریم به کجا میریم!!!

    • محسن

      امیدواریم صحت نداشته باشد ، اما اگر واقعا ایشان شبی ۳۰میلیون می گیرد ، همه با ید سر درچاه کنیم وخون گریه کنیم زیرا یک کارگر روزی ۱۰ساعت کار میکند وعرق می ریزد دستمزدش ۳۰هزار تومان است!!!!

    • بنده خدا

      خیلی خوبه که تونسته از استعدادهاش استفاده کنه.واقعااا به دل میشینه این مدیری

    • pary

      اصلااااااااا منصفانه نیست دولتی ک این قد پول میده ب این عــــاقــــــا بد نیس یکمم ب فکر بدبخت بیچاره ها باشه ، طرف شام شبشو نداره بچه هاش گرسنه میخوابن بعد بعضیا پول پارو میکنن!!!!!!

    • بدون نام

      من که اصلا نگاه نمیکنم,نه دورهمی نه خندوانه,برنامه ای سبک وبی محتوا,واصلا راضی نیستم یک ریال از بیت المال که حق من هم هست خرج این برنامه بشه,این پولها باید هزینه ساختن تفریحگاهای عمومی برا مردم بشه نه اینکه ملتو مجبور کنیم بشینن تو خونه دورهمی ببینن,پولهای انچنانی هم بره تو جیب عوامل.این چه تفریحیه؟؟

    • بدون نام

      چقدر شما ساده اید ، اینا دارن بدست ما ،برای هم دیگه نرخ تعین میکنندوهم خودشون معروف میکنند،اکثر اینهایکه با این نرخ مافق بودند هم از خودشون ویا خریدنشون ،فقط وای بر ماکه اینقدر !!!

    • منصور

      دوستان چرا برنامه هاي افراد دلقكي مثل مهران مديري رو نگاه ميكنيد، اينجور افراد چاپلوس فقط بفكر منافع خودشان هستند و بس

    • شهروند

      لب کلام ، می گن ؛ تااحمق درجهان است مفلس در نمی ماند

    • فرهنگی

      مهران مدیری از رزمندگان جبهه وجنگ است نه از غرب گرایان متجدد مآب

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج