جاباما
۳۷۵۳۴۸
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

ناو چند منظوره پاکستان به آب انداخته شد

نیروی دریایی پاکستان در آستانه مانور دریایی بین المللی که در جنوب این کشور برگزار می‌شود ناو چند منظوره خود را با حضور نواز شریف نخست وزیر و مقامات دولت ایالتی سند به آب انداخت.

وب سایت میلیتاری نیوز: نیروی دریایی پاکستان در آستانه مانور دریایی بین المللی که در جنوب این کشور برگزار می‌شود ناو چند منظوره خود را با حضور نواز شریف نخست وزیر و مقامات دولت ایالتی سند به آب انداخت.
ناو چند منظوره پاکستان به آب انداخته شد

این کشتی ۱۷ هزار تنی نیروی دریایی پاکستان که از نوع «آگوستا» است و به کمک ترکیه ساخته شده، علاوه بر برخورداری از قابلیت‌های نظامی و حمل بالگرد، از قابلیت حمل مقدار زیادی کالا و سوخت برخوردار است. نام جدید نیروی دریایی پاکستان با حضور نواز شریف نخست وزیر و سروزیر ایالت سند در بندر کراچی ساخته و به آب انداخته شد.

نیروی دریایی ارتش پاکستان قصد دارد رزمایش دریایی بین المللی «اَمان ۱۷» را در روزهای ۲۲ تا ۲۶ بهمن ماه سال جاری در آبهای جنوبی این کشور برگزار کند.نیروی دریایی پاکستان، از ۷۱ کشور از سراسر جهان از جمله جمهوری اسلامی ایران، برای شرکت در این رزمایش دعوت به عمل آورده است.

تقویت آمادگی دفاعی-نظامی-لجستیکی نیروهای دریایی کشورهای شرکت کننده، تقویت همکاری در حوزه نیروی دریایی ، تبادل تجربیات و تقویت امنیت منطقه‌ای، مانور سوختگیری سریع در دریا و عملیات ویژه جنگنده‌ها و بالگردهای نظامی با کمک ناوهای هواپیما‌بر از جمله مهم ترین اهداف این رزمایش اعلام شده است. انتظار می‌رود ترکیه، آمریکا و روسیه در این رزمایش شرکت کنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج