۳۷۵۴۳
۱۶ نظر
۵۰۴۰
۱۶ نظر
۵۰۴۰
پ

مدنا اسرارش را فاش کرد

این خواننده ۵۴ ساله که در حال برگزاری تور جهانی خود با نام " امی دی ان ای " است مدام از بخور صورت و داروها و درمانهای طبیعی استفاده می کند تا هر شب بتواند به بهترین شکل ممکن برنامه اجرا کند.

آفتاب: این خواننده ۵۴ ساله که در حال برگزاری تور جهانی خود با نام " امی دی ان ای " است مدام از بخور صورت و داروها و درمانهای طبیعی استفاده می کند تا هر شب بتواند به بهترین شکل ممکن برنامه اجرا کند و بعد از اجرای هر کنسرت یک ماده خاصی را استنشاق می کند تا گلویش خشک نشود.

او در مصاحبه با یک برنامه تلویزیونی برزیلی که در اتاق او واقع در هتل میامی انجام شد ، گفت:" در سرویس بهداشتی این اتاق من یک دستگاه بخور صورت با اکالیپتوس دارم تا صدایم نرم شود. علاوه بر این روی زانوهایم هم یخ می گذارم زیرا بعد از اجرای هشتاد و هشتمین برنامه این تور ، زانویم کمی آسیب دید.

مدنا اسرارش را فاش کرد

علاوه بر این من یک چای مخصوص برای تسکین و نرم کردن گلو هم دارم که از دارچین ، لیمو ، عسل و مواد تسکین دهنده دیگر تهیه شده است."

علاوه براین درمانها و داروهای طبیعی ، چند چیز دیگر هم وجود دارد که بدون آنها مدنا نمی تواند کنسرتهای متعدد خود را برگزار کند.

برای مثال مدنا برای تمرین کردن و گرم کردن صدایش از نوارهای کاستی که توسط مربی او در نیویورک فرستاده می شود استفاده می کند و هرگز این نوارها را به فایلهای صوتی ام پی تری تبدیل نمی کند زیرا او معتقد است که این فایلها امروزی بخوبی نوارهای قدیمی کار نمی کنند .

او گفت:" مربی صدای من در نیویورک برای من نوارهای کاست مختلفی تهیه کرده است که با استفاده از آنها صدایم را گرم می کنم و آماده خواندن می شوم .فقط با استفاده از این روشهاست که من می توانم صدها برنامه اجرا کنم و بازهم جان سالم به در ببرم .

برای تمرین کردن و گرم کردن صدا نمی توانیم از یک دستگاه امروزی مثل آی پد استفاده کنیم زیرا این وسایل به درد کار ما نمی خورد علاوه براین هنگام تمرین کردن باید روی گوشمان نیز هد فونهای مخصوص بگذاریم بطوریکه نتوانیم صدای خودمان را بشنویم . "
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • فرح

      امیدوارم در خلال انجام یکی از این برنامه ها که به صورت تور برگزار میگردد تور حنجره اش با ضربتی از تیر غیب پاره گردیده و با تیر سهمگین دیگری از همان دیار غیب چهره اش با شدت هر چه تمام تر تخریب گردیده و زانوهایش سست تر از قبل گردد تا دیگر نتواند راجع به مسلمانان یاوه ببافدودر راه تخریب آنان قدمی بردارد آخه من نمیدونم این زنیکه ی عجوزه کیه که به خودش اجازه ی عرض اندام میده اینکه هرچی تو بدنش بوده فاش کرده حالا اسرارش چه سری داشته که فاش کرده ؟ برو به گور سیاه فراماسون بی هویت لیاقتت اینه که مثل سگ دنبال اسراییلیا بدوی

      پاسخ ها

      • مملي

        بابا كوتاه بيا

      • شمیم

        بی خیااااال به خودت زیاد فشار نیار واست خوب نیست

      • می می

        باهات موافقم آب که سر بالا بره قورباغه هم ابو عطا میخونه این همون قورباغه ست

      • من

        بد نبود
        +++++

      • من

        ظاهرا مردم سر ستیز با خدا دارن که اینجوری از خواننده های زن حمایت می کنن
        وگرنه اینا چه تحفه ای اند؟

    • بدون نام

      من نمیدونم این زنیکه ی عجوزه کیه که به خودش اجازه.,.... ! to khodet ki hasti ke dar mored ye nafar dige nazar midi????

      پاسخ ها

      • زهراخانوم

        وقتی یه نفر مشهور میشه هرکسی میتونه درموردش نظر بده وکلی موافق و مخالف داشته باشه!پس نپرس از فرح که کیه که درمورد مدونا(که خیلی آدم بی خود وکثیفیه) نظر میده!بعدشم فکرنمیکنم مدونا ارزش طرفداری شمارو داشته باشه ها!بالاخره آدمایی مثل من وفرح که از مدونا خوشمون نمیاد حتما یه چیزایی دیدیم ومیدونیم که ازش اینجوری انتقاد میکنیم!

      • asal

        درسته ازش خوشتون نمی یاد زهرا خانوم و فرح خانوم ولی دیگه انقد بروز ندید
        من طرفدارش نیستم و اصلا برام مدنا مهم نیست
        و هیچ نظری ندارم ولی فرح خانوم دیگه زیادی حرف زدی
        احترامت رو نگه دار

    • پری رخ

      ابروی هر چی زن بود تو دنیا مدونا با کاراش برد...!!!!!متاسفم براش....!!!

    • بهار مهرآیین

      ایرانیها عادت دارن راجع به هر کی حتی شوهرشون هم نظر میدن و قضاوت میکنن.. چه برسه به یه خواننده که کیش و آیینش از ما متفاوته
      تو کلاه خودتو محکم بچسب تا باد نبره
      شماهایی که اینطور راحت نظر میدین زندگی شخصیتون هم دچار فراز و نشیب زیاد میشه
      اول نگرش و دانش خودتونو آی خانوما وآقایون جامع کنید.. اون وقت میبینید رفتارهای مدونا آبروی تو رو نمیبره.. زندگی شخصی اون زنه .. نه تو!!!!

      پاسخ ها

      • asal

        باهات کاملا موافقم

      • پری رخ

        تعجب میکنم که تو یه زنی و داری این طوری حرف میزنی..!!!اگر هم میخوای این قدر بسته فکر کنی مهم نیس..!!!!اون با این کاراش فقط داره خودشو کوچیک میکنه نمی دونم چه دلیلی داره که این طوری ازش طرفداری میکنی؟؟!؟!
        اینم بدون این کارا به دین و ایین ربط نداره .. یه زن همه جا و با هر دینی میتونه شخصیت خودش رو نگهداره..!!

      • بدون نام

        پری رخ خانوم به نظرم اونی که داره با ذهن بسته نظر میده شماییا!شما چه میدونی اون تو چه موقعیتیه؟!

    • فرح

      دوستان عزیزمن مگه خدایی نکرده به شما یا به خانواده هاتون توهین کردم که اینجوری شاکی هستید این خانوم نه نسبتی با من داره نه با شما منم اگه چیزی میگم به خاطر اینه که این به ظاهر خانوم که شما ازش طرفداری میکنید بارها به ایران و ایرانی توهین هایی کرده وهمینطور به مسلمونا که حد وحساب نداره و عملا در مصابه هاش خدا رو منکر شده اگر کمی فراتر از تلویزیون ایران و ماهواره اطلاعات کسب کنید متوجه میشید در ثانی کارای این خانوم نفع و ضرری برابی من نداره اما مخالفت آشکارا با مخالفان اسلام بخشی از دینه فکر نمیکنم ارزش ایرانی با اون همه قدمت این باشه که از اینا که برده زاده اند حمایت کنه ما با هم که دعوا نداریم فرق شما که از اینا دفاع میکنید با عربا که ایرانی رو مجوس میدونن چیه؟
      عزت زیاد

    • بهار مهرآیین

      خانوم پری رخ... بهتر نیست ابتدا یه نگاهی به نظریه اولت بندازی بعد طبق عادتت قضاوت کنی که کی بسته فکر میکنه...؟؟ البته با این طرز حرف زدنت من ، تعجب نمیکنم که تو از میونه حرفای من فقط اینو فهمیدی که دارم از این خانوم خواننده طرفداری میکنم.. در حالیکه صحبت من هیچ ربطی به طرفداری از مدونا نبوده..
      نه تنها تو... هیچ شخصی حق نداره بگه که فلانی با فلان رفتارش آبروی هرچی زنه برده... چون با این حرف تو سایره خانوما رو متشابه با مدونا میبینی...
      بهتره متوجه نظری که میدی و حرفی که میزنی باشی... کمتر خانومی حاضره بگه که اون زن با کاراش آبروی ما زنها رو برده!!!!
      تو میتونی از هر کس و ایده ای متنفر باشی اما حق نداری منی که مخاطب مطالب این مجله هستمو توو عقاید تک بعدیت شریک کنی..!!!
      چون من و خیلیها مخاطب این مجله هستیم و زن (مونث) هستیم.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج