۳۷۵۴۴۰
۱ نظر
۵۰۰۴
۱ نظر
۵۰۰۴
پ

رییس سابق بی .بی. سی:

جرمی کلارکسون نباید اخراج می‏شد

رییس سابق بی بی سی می گوید استعداد خاص مجری محبوب بریتانیایی چیزی بود که بی بی سی نباید آن را از دست می داد.

روزنامه بانی فیلم: رییس سابق بی بی سی می گوید استعداد خاص مجری محبوب بریتانیایی چیزی بود که بی بی سی نباید آن را از دست می داد.

به نقل از ایندپندنت، مارک تامپسون مدیر کل اسبق بی بی سی گفته که این شبکه نباید بعد از دعوایی که بین جرمی کلارکسون و یکی از تهیه کنندگان برنامه «تخت گاز» سر صحنه فیلمبرداری آن پیش آمد، کلارکسون را اخراج می کرد.

جرمی کلارکسون نباید اخراج می‏شد

تامپسون به ساندی تایمز گفت: «کلارکسون می تواند کسی باشد که شما عمیقا به او و کارهایش اعتراض داشته باشید و من این را به عنوان یک دوست می گویم. فکر نمی کنم مردم باید به همکاران شان مشت بزنند. اگر این کار را بکنند دوست و همکار نگه داشتن شان سخت می شود. اما به نظر من استعداد تند، خاطیانه و کمی خارج از کنترل او چیزی بود که بی بی سی نباید از دست می داد.»

او ادامه داد: «او با افرادی ارتباط برقرار می کرد که چیز جالب زیاد دیگری در بی بی سی نمی دیدند. این حقیقت که هیچ کس نمی توانست باور کند بی بی سی اجازه دهد «تخت گاز» از میان برود، چیزی بود که خیلی ها از داشتنش خوشحال بودند. من از تمام شدن آن حسرت می خورم.»

به فاصله کمی بعد از اینکه کلارکسون به خاطر مشت زدن به یکی از تهیه کنندگان سر یک ظرف غذای سرد از برنامه اخراج شد، جیمز می و ریچارد هموند هم آن را ترک کردند و دنبال یک شبکه دیگر گشتند. از سوی دیگر، بی بی سی مت له بلانک که تامپسون او را «جالب» می خواند را پیدا کرد و کریس مارتین، مجری رادیو۲ بی بی سی که نتوانست تاثیر مثبتی روی رییس سابق این شبکه بگذارد. او گفت: «کریس اوانز مجری خیلی خوبی است. نمی دانم او چرا سعی نکرد به جای کلارکسون از کریس اوانز تقلید کند.»

در همان مصاحبه، تامپسون همچنین به دفعات دیگری پرداخت که مجبور شد با خبرسازی های رسانه ای کلارکسون کنار بیاید و گفت: «کلارکسون وقتی روز تعطیل بود ناگهان به من زنگ زد. اولین کلماتی که از دهانش درآمدند این ها بودند: من معذرت خواهی نمی کنم. برایم مهم نیست حرف تو چیست. من معذرت خواهی نمی کنم. من هم به او گفتم که خب، چرا باید بخواهم معذرت خواهی کنی؟ که او هم گفت به گوردون براون، که آن موقع نخست وزیر بود گفته احمق اسکاتلندی یک چشم و به دردنخور. قبول کردیم به خاطر یک چشم خواندن او معذرت خواهی کند!»

در عین حال، کلارکسون کنار همکاران قدیمی اش در برنامه «تور بزرگ» در شبکه آمازون دوباره روی آنتن خواهد رفت. نخستین کلیپ از این برنامه که به زودی منتشر می شود، اخیرا بیرون داده شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • حسین

      حیف شد واقعا

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج