جاباما
۳۷۵۵۶
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

بازگشت محدوده طرح‌ ترافیک به مرز قبلی

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی با اشاره به اینکه سرعت و سبقت غیرمجاز مهمترین علت تصادفات تعطیلات اخیر بود، به رانندگان توصیه کرد: با توجه به حجم سفرهای انجام شده از روز پنجشنبه یا اوایل وقت جمعه بازگشت خود را به مبادی اولیه آغاز کنند.

خبرگزاری ایسنا: رییس پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی با اشاره به اینکه سرعت و سبقت غیرمجاز مهمترین علت تصادفات تعطیلات اخیر بود، به رانندگان توصیه کرد: با توجه به حجم سفرهای انجام شده از روز پنجشنبه یا اوایل وقت جمعه بازگشت خود را به مبادی اولیه آغاز کنند.

سرداراسکندر مومنی امروز پنجشنبه در حاشیه بازدید از پاسگاه پلیس‌ راه استان البرز با اشاره به آلودگی هوا در تهران و کلان شهرها و تعطیلی تعدادی از کلان شهرهای کشور گفت: بر این اساس از روز سه‌شنبه شاهد افزایش سفرهای برون شهری بودیم که پیش‌بینی می‌کنیم از عصر روز(پنج شنبه) شاهد بازگشت مسافران باشیم.

وی با اشاره به اینکه تمهیدات و محدودیت‌های ویژه‌ای از سوی پلیس‌راه کشور برای بازگشت مسافران در نظر گرفته شده است گفت: بر این اساس از بعدازظهر جمعه محورهای هراز و چالوس به سمت تهران یک طرفه می شود.

رییس پلیس راهور ناجا با توصیه به رانندگان مبنی بر اینکه سفر خود را مدیریت کرده و به لحظات پایانی موکول نکنند، توصیه کرد رانندگان از عصر پنجشنبه یا اوایل وقت جمعه نسبت به بازگشت به مبادی اولیه اقدام کنند.

وی سرعت و سبقت غیرمجاز را مهمترین علل تصادفات تعطیلات اخیر عنوان‌ کرد و گفت: در عین حال در بسیاری از استان‌های غرب، مرکز، شمال و شمال شرق سامانه بارشی مستقر شده که در گردنه‌ها شاهد بارش برف هستیم.

بنابراین توصیه می‌کنیم رانندگان حتما تجهیزات ایمنی زمستانی را به همراه داشته باشند و نحوه استفاده از آنها را بلد باشند چرا که در بسیاری از موارد شاهدیم رانندگان علی‌رغم داشتن زنجیرچرخ نحوه بستن آن را بلد نیستند.

رییس پلیس راهور ناجا از بازگشت محدوده طرح ترافیک تهران به مرز قبلی از امروز پنجشنبه خبرداد و گفت: این محدوده که با توجه به مصوبه کمیته اضطرار آلودگی هوای تهران به مرز محدوده زوج و فرد منتقل شده بود، از امروز به محدوده قبلی باز می‌گردد و طرح ترافیک و زوج و فرد همانند قبل از تعطیلات و در ساعات قبلی اعمال می‌شود.

وی به موضوع آلودگی هوا اشاره کرد و گفت: در بحث آلودگی هوا موضوع صنایع، خودروهای فرسوده و خودروهای آلاینده باید مدنظر قرار بگیرد که در این خصوص متاسفانه خودروها به جای استاندارد یورو۴ یعنی به ازای هر ۱۰۰ کیلومتر ۴ لیتر، حدود ۱۸ لیتر مصرف بنزین دارند که در این خصوص می‌توانیم به خودروی نیسان اشاره کنیم.

مومنی با اشاره به اینکه سازمان‌های محیط‌زیست و استاندارد باید در زمینه رعایت استانداردهای مصوب نظارت بیشتری داشته باشند گفت:‌ متاسفانه برخی خودروها از همان ابتدای تولیدآلاینده و فرسوده محسوب می‌شوند و پلیس نیز با توجه به صدور مجوز از سوی سازمان‌های استاندارد و محیط زیست نسبت به شماره‌گذاری آنها اقدام می‌کنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج