جاباما
۳۷۵۶۳
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

پایان یکنواختی خانه با استفاده از رنگ

زندگی بدون رنگ یعنی یکنواختی و روزمرگی زیرا رنگ جزو جدایی ناپذیر زندگی انسان است. این رنگ است که سبب تمایز یک جنس با جنس دیگر می شود.

پایان یکنواختی خانه با استفاده از رنگ

تماشا: زندگی بدون رنگ یعنی یکنواختی و روزمرگی زیرا رنگ جزو جدایی ناپذیر زندگی انسان است. این رنگ است که سبب تمایز یک جنس با جنس دیگر می شود. گاهی نیز وسایلی از یک جنس را تنها برحسب تفاوت رنگ آنها طبقه بندی می کنیم. حتی در روزگاری نه چندان دور، انسان ها به خاطر نوع رنگشان به فرودست یا فرادست تقسیم می شدند.

پایان یکنواختی خانه با استفاده از رنگ

به طور کلی تاثیر رنگ در زندگی انسان از همان دوران غارنشینی تا امروز حائز اهمیت بسیار بوده است. امروزه با توجه به امکانات و پیشرفت هایی که بشر به دست آورده است، زندگی خود را در تلاقی با رنگ ها می سازد. خانه خود را به رنگ های گوناگون می آراید و طرح ها و نقش های رنگی را از در و دیوار خانه خود می آویزد. انگار زندگی بدون رنگ چیزی جز نبودن و مردن نیست. همانطور که شاعر خوش قریحه ای مثل سهراب سپهری از مرگ عاطفه و انسانیت در قرن حاضر با عنوان مرگ رنگ ها یاد می کند.

پایان یکنواختی خانه با استفاده از رنگ

اما مسئله مهمتری که در این میان وجود دارد، نحوه استفاده بجا و مناسب از رنگ هاست. رنگ ها در روحیه و شخصیت انسان تاثیر بسزایی دارند. گاهی رنگ ها تعیین کننده هویت آدم ها نیز هستند. حتی گاهی با توجه به رنگ هایی که یک شخص در خانه و حتی در پوشش خوداستفاده کرده است، می توان وجوه شخصیتی او را تا حدود زیادی تشخیص داد و رفتارهای او را پیش بینی کرد.

رنگ در اتاق خواب

پایان یکنواختی خانه با استفاده از رنگ

رنگ در هر قسمتی از خانه نما و ویژگی های خاصی ایجاد می کند. آنچه در اینجا مورد توجه است، اهمیت رنگ در اتاق خواب است. رنگی که در اتاق خواب استفاده می کنید، باید باعث آرامش شما شود. از میان طیف وسیع رنگ ها معمولا رنگ های سرد و ملایم برای اتاق خواب استفاده می شود. از نظر روانی نیز این رنگ ها پیام آور راحتی هستند و شما را برای خوابی آرام و بدون استرس و فشار آماده می کنند.

رنگ بستر آرامش

رنگ هایی مثل آبی آسمانی، سرمه ای و گل بهی رنگ هایی مناسب برای روتختی و بالش های اتاق خواب شماست. همچنین تابلوهایی که در اتاق خواب خود می آویزید، بهتر است که از رنگ های تند و گرم مثل قرمز، زرد یا نارنجی در آن استفاده نشده باشد زیرا این رنگ ها بیشتر باعث ایجاد تنش روحی و روانی می شوند و کمتر موجب آسودگی و آرامش اند.

رنگ آباژور

پایان یکنواختی خانه با استفاده از رنگ

یکی از وسایلی که امروزه جزو جدایی ناپذیر هر اتاق خوابی است، آباژور است. آباژورها علاوه بر اینکه می توانند زیبایی بسیاری به چیدمان اتاق خواب شما اضافه کنند، رنگ آنها نیز بسیار مهم است. رنگ این وسیله تزئینی زیبا را سعی کنید از رنگ های سرد روشن مثل سفید یا شیری رنگ انتخاب کنید.

در این صورت می توانید رنگ نور آباژور را از رنگ هایی مثل سرمه ای و آبی بسیار کمرنگ انتخاب کنیدتا به این وسیله فضای اتاق خواب خود کمی تیره و البته شاعرانه جلوه دهید. چنین فضایی علاوه بر اینکه بسیار دلنشین است، خوابی آرام و روان را نیز برای شما رقم می زند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج