۳۷۵۶۶۲
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

باقریان: با افتخاری در مورد پادوانی صحبت کردم

مدیرعامل باشگاه سپاهان گفت: چند روز قبل با سرپرست باشگاه استقلال در مورد پادوانی صحبت کردم که او گفت من این صحبت‌ها را با منصوریان مطرح می‌کنم و با شما تماس می‌گیرم که دیگر تماسی نگرفت.

خبرگزاری میزان: اصغر باقریان در مورد بازدید بازیکنان و کادر فنی تیم فوتبال سپاهان از کارخانه فولاد مبارکه سپاهان اظهار داشت: این بازدید باعث شد بازیکنان و کادر فنی با مجموعه کارخانه و عوامل آن احساس نزدیکی بیشتری کنند و یک ارتباط دو طرفه بین عوامل کارخانه و مجموعه باشگاه و بازیکنان وجود داشته باشد.

وی ادامه داد: این بازدید همچنین باعث شد کادر فنی و بازیکنان تعلق خاطر بیشتری نسبت به مجموعه فولاد مبارکه پیدا کنند و بدانند با سخت‌کوشی‌ها و حمایت چه کسانی به میدان می‌روند و بازی می‌کنند. عوامل کارخانه هم با دیدن بازیکنان و کادر فنی، تعلق خاطرشان بیشتر نسبت به مجموعه باشگاه و بازیکنان پیدا کرده‌اند.

مدیرعامل باشگاه سپاهان در مورد آخرین وضعیت لئوناردو پادوانی، مدافع برزیلی فصل گذشته سپاهان و اینکه در مورد پاسخ استعلامی که باشگاه سپاهان درباره فسخ قرارداد این بازیکن از فیفا گرفته نتیجه چه بوده، تاکید کرد : پادوانی درخواست فسخ قرارداد خود را به فیفا داده و فیفا هم تا ۱۰ روز به ما فرصت داده، مدارک بفرستیم تا اثبات شودپادوانی تا پایان این فصل با ما قرارداد دارد بنابراین نیازی نیست که وقتی یک بازیکن با ما قرارداد دارد از فیفا در مورد فسخ قراردادش استعلام بگیریم. ما مدارک خود را فرستاده‌ایم تا فیفا رأی نهایی خود را در این مورد بدهد.

وی افزود: ما مخالف جدایی پادوانی نیستیم اما این موضوع راهکار قانونی دارد. او باید رسماً از باشگاه درخواست می‌کرد تا باشگاه درخواست او را بررسی و رسیدگی کند نه اینکه او سر ِخود تیم را رها کرده و هر کاری که دلش می‌خواهد انجام دهد. اگر هر بازیکنی برای جدایی بخواهد به روش پادوانی عمل کند که دیگر سنگ روی سنگ بند نمی‌شود. دو طرف باید به تعهدات قرارداد پایبند باشند تا این مسئله به صورت قانونی حل شود.

مدیرعامل باشگاه سپاهان درباره اینکه باشگاه استقلال خواهان جذب پادوانی است و حتی برای فسخ قرارداد او از فیفا استعلام گرفته، تصریح کرد: من از این موضوع خبر ندارم اما چند روز قبل با افتخاری، سرپرست باشگاه استقلال، در مورد پاداونی صحبت کرده‌ام که او گفت من این صحبت‌ها را با منصوریان مطرح می‌کنم و پس از آن با شما تماس می‌گیرم که دیگر تماسی نگرفت.

مدیرعامل باشگاه سپاهان درباره وضعیت هادی عقیلی، بازیکن این تیم که در فهرست مازاد عبدالله ویسی قرار گرفت، خاطرنشان کرد: در نشستی که با عقیلی داشتیم، او یک سری خواسته داشت که آنها را اعلام کرد. مسائل مختلفی در آن نشست مطرح شد که قرار است آن مسائل را در اولین نشست هیئت مدیره مطرح کرده و در موردش تصمیمگیری کنیم تا تکلیف این بازیکن هم مشخص شود.

باقریان در مورد اینکه آیا سپاهان درخواست رسمی برای جذب رامین رضاییان ارائه داده یا خیر، گفت: این موضوع کاملاً به نظر ویسی (سرمربی سپاهان) ارتباط پیدا می‌کند. اگر او این بازیکن را می‌خواهد باید به ما درخواست کتبی بدهد تا ما موارد مربوط به جذب این بازیکن را انجام دهیم اما ویسی تا این لحظه چنین درخواستی نداده است. وی به ما گفت قبل از جذب هر بازیکنی، خودم باید با او صحبت کنم و نظراتش را بشنوم. به دلیل اینکه رضاییان تا به امروز ایران نبوده و اگر هم آمده، مدت کوتاهی بوده، این فرصت ایجاد نشده که ویسی با او صحبت کند.

وی در پایان با اشاره به جدایی دنیل نوروزی، بازیکن ایرانی-دانمارکی از سپاهان به دلیل مشکل خدمت سربازی و اینکه آیا باشگاه سپاهان باید بابت این جدایی پولی به این بازیکن پرداخت کرده یا باید بکند، تأکید کرد: اصلاً قرارداد نوروزی ثبت نشده بود که بخواهد فسخ شده یا پولی بایت فسخ به او پرداخت کنیم بنابراین مطمئن باشید از این نظر در آینده مشکلی برای باشگاه سپاهان به وجود نمی‌آید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج