۳۷۵۶۹۹
۶ نظر
۵۰۰۹
۶ نظر
۵۰۰۹
پ

شهرام جزايری ول كن نيست!

شهرام جزايري ديگر براي مردم ايران غريبه نيست؛ اگر تا ديروز به عنوان يك متهم اقتصادي شناخته مي‌شد كه پولش از پارو بالا مي‌رفت، امروز بسياري او را يك فعال اجتماعي به‌ويژه در فضای مجازي مي‌شناسند.

روزنامه آرمان امروز - ياسمين طالقاني: شهرام جزايري ديگر براي مردم ايران غريبه نيست؛ اگر تا ديروز به عنوان يك متهم اقتصادي شناخته مي‌شد كه پولش از پارو بالا مي‌رفت، امروز بسياري او را يك فعال اجتماعي به‌ويژه در فضای مجازي مي‌شناسند.

شهرام جزايري با مردم كوچه و بازار مانوس است كه شايد علتش همان اظهارات خودش باشد كه گفته بود در كودكي دستفروش بوده است اما كار او به جایي رسيد كه وقتي هنوز ۳۰ سالش نشده بود، در سال ۸۱ به عنوان مفسد اقتصادي در رسانه‌ها و در ميان مردم شناخته شد.

اين فرد در ابتدا از سوي رسانه‌ها به عنوان مفسد اقتصادي شناخته شد و سپس مشخص شد كه در پرونده وي موارد اتهامي از جمله رشوه‌هاي كلان وجود داشت تا در نهايت براي تحصيل مال از طريق نامشروع، پرداخت رشوه به دفعات و به افراد مختلف، تحصيل معافيت از خدمت نظام وظيفه عمومي به صورت متقلبانه، اعمال نفوذ برخلاف حق و مقررات قانوني، تصرف غيرمجاز در اموال و وجوه توقيف شده و خروج غيرمجاز از مرزهاي كشور به يازده سال حبس تعزيري محكوم شد.

جزايري انرژي خوبي هم داشت و در اول اسفند ۸۵ از كشور فرار كرد، اما هنوز آخرين ماه آن سال به پايان نرسيده بود كه مهر نوشت جزايري در عمل دستگير و تحويل ايران شده است! در نهايت هم در ۱۱ مهرماه سال گذشته بود كه پس از حضور يازده ساله در زندان حكم آزادي براي او صادر شد.

باز هم بازداشت!

اما اين يازده سال پايان خبرسازي‌هاي شهرام جزايري نبود، چون بار ديگر بازداشت شد؛ البته اين‌بار نه در تهران بلكه در مشهد! شهرام جزايري كه براي سخنراني درباره شركت پديده به مشهد سفر كرده بود، با صدور دستور قضائي بازداشت شد. در ۱۹ مرداد بود كه دادستان كل كشور درباره اين موضوع اظهار داشت:«پرونده پديده در مشهد درحال رسيدگي و اخيرا هم مديرعامل سابق پديده بازداشت شده است.

در جريان اين مساله ظاهرا شهرام جزايري برنامه‌اي در مشهد داشته و ورود به مساله اي كرده است كه درحوزه اختيارات آن هيات تعيين شده بوده است. به همين منظور و براي جلوگيري از بروز برخي از مسائل اين فرد را احضار كردند و بازداشت موقت شد. آنچه به ما اطلاع داده‌اند اين بود كه جزايري در رابطه با مسائل پديده بازداشت شده است.» البته اين‌بار جزايري زود آزاد شد.

سفر جزايري به تلگرام

ظاهرا شهرام جزايری تمايلي به سكوت و آرامش ندارد، چنانكه فعاليت در عرصه مجازي را در دستور كار خود قرار داده و كانالي در تلگرام به نام خود راه‌اندازي كرده است كه در آن به مسائل مختلف از جمله اقتصاد، سياست، ورزش و غيره مي‌پردازد. آن‌طور كه شهرام جزايري نوشته است، خانواده او به‌ويژه مادرش راضي به اين فعاليت‌ها و حضور فرزندانشان در فضاي مجازي نيستند و در همين راستا شهرام جزايري چند روز پيش نوشت:«متاسفانه نظر مادرم به هيچ عنوان قابل تجديد نيست!

محكم ايستاده و فشارمياره،خدا پدر و مادر برو بچه‌هاي بالا رو بيامرزه، اونها همه فرمايشات اين مدليشون درحد توصيه دوستانه ست، اما مادرم محكم ايستاده. هرچقدر به درخواست دوستان عزيز دارم بهش اصرار مي‌كنم، تجديد نظر نمي‌كنه. خداييش منم ازش شديدا حساب مي‌برم!» بعد از آن هم تاثيري در توجه به اين خواسته مادر ديده نشد، بلكه پس از آن چند استيكر با تصوير خودش منتشر كرد و بعد چندين عكس از داخل موزه نياوران!

شهرام جزايري به اشعار و قطعات ادبي هم علاقه وافري پيدا كرده و در تلگرام آن را به نمايش مي‌گذارد، چنانكه چند روز پيش نوشته بود:«زندگي كوتاه است، قواعد را بشكن، سريع فراموش كن، واقعا عاشق باش، بدون محدوديت بخند و هيچ چيزي كه باعث خنده‌ات مي‌شود را رد نكن.» البته در بين آنچه مي‌نويسد اشاره هم دارد كه اين كانال تلگرامي كه مادر درخواست حذف آن را داشت، حذف شدني نيست!

او ظاهرا اهل حذف اين كانال نبود و در نهايت ديروز اين موضوع را اينگونه توضيح داد كه «دوستان عزيز و بزرگوار و نازنين! از اينكه كلي پيام خصوصي داديد كه اين كانال رو پاك نكنم وهم دراين كانال وهم دراينستا فعال باشم، به خاطر اين همه احساس و محبت شماها يك دنيا ممنون وسپاسگزارم. اما در پاسخ به خيلي ازعزيزان كه مي‌فرماييد، خداي ناكرده كسي يا مقامي بنده را تهديد فرموده كه درشبكه‌هاي اجتماعي حضورنداشته باشم، بايد عرض كنم كه اين مطلب تنها يك سوءتفاهم يا تفسير كاملاغلط است و هيچ كس ويامقامي چنين اقدامي رانكرده بلكه برعكس همسو با مادرعزيزم، خيلي ازدوستان، مقامات عزيز و بزرگوارخيرخواه براي حفظ امنيت وآرامش خانوادگي‌ام، ناصحانه به من توصيه فرمودند.

من هم محكم تصميم گرفته‌ام دركنار اصرار مادردلسوزم، براي مدتي كمتر در شبكه‌هاي اجتماعي و رسانه‌ها حضورداشته باشم، خداوكيلي بايد پذيرفت كه اين اواخر ديگه بي‌حدوحصر سرزبون‌ها افتادم واصلا كاردرستي نبوده ونيست. از همگي دوستان مشفقم مي‌خواهم من رو درك كنند، البته خيلي هم سعي كردم اين كانال رو پاك كنم، اما شانس شماها تاالان موفق نشدم!»

جزايري ول كن نيست و اين متن را شايد براي دلخوشي آنهايي نوشت كه براي پايان دادن به فعاليت‌هاي مجازي‌اش اصرار مي‌كنند، چرا كه ظهر ديروز بار ديگر تصويري از صفحه اينستاگرامي به نام شهرام جزايري در كانال تلگرامي خودش منتشر كرد و نوشت:«عزيزان ودوستان ! بديوسيله اعلام مي‌دارم اين صفحه اينستاگرام متعلق به بنده نيست.» اما او توضيح نداد عكس او به همراه دختربچه‌ای كه در پروفايل اين صفحه اينستاگرامي قرار داده شده است، در اختيار چه افرادي بوده كه بخواهند به نام او صفحه اينستاگرامي قلابي بسازند!
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سیما

      اینا همش فیلم هستش ٬پول این مردمو چاپیده و داره عشق و حال میکنه و دایما خودش را نتفکر اقتصادی اعلام میکنه
      ننه جون منم اگه اینجوری پول بدستش می اومد شهرام جزایری باید شاگردیشو میکرد
      این آقا ۱۱سال زندان بوده وقتی داشته زندان میرفته بچه نداشته وقتی آزاد میشه سه تا بچه داره
      ...

    • بدون نام

      ایشون استاد اقتصاد هستند نه مفسد اقتصادی.
      حداقل آدرس کانالش را میذاشتین

    • مازیار

      اون حبسی که شما پولدارها میکشید من حاضرم همش تو زندان باشم .البته با پول باد اورده

    • بدون نام

      بابا پول که داري برو انور دنيا يه جايي دنج حال هول! زن طلاق بچه يتيم خونه!!

    • بدون نام

      این همون نیست که پول مملکت رو خورد و بعد فرار کرد

    • سیما

      استاد شهرام جزایری

      حالا که یکسال و اندی از آزاد شدنت گذشت
      بیا و مردانگی به خرج بده و جریان فرار و سپس دستگیریت را توضیح بده تا ببینیم سربازان گمنام چه جوری پس یقت را گرفتند و از امارات آوردنت ایران

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج