۳۷۵۷۵۳
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

بازیگر «مد مکس» در نقش یک بوکسور

مراحل فیلمبرداری فیلم «اسمم لنی است» که جاش هلمن، ستاره فیلم های «مد مکس: جاده خشم» و «اکس من: آپوکالیپس» در آن نقش آفرینی می کند، در لندن آغاز شده است.

روزنامه بانی فیلم: مراحل فیلمبرداری فیلم «اسمم لنی است» که جاش هلمن، ستاره فیلم های «مد مکس: جاده خشم» و «اکس من: آپوکالیپس» در آن نقش آفرینی می کند، در لندن آغاز شده است.

بازیگر «مد مکس» در نقش یک بوکسور

به نقل از ورایتی، انتظار می‏رود مراحل اصلی فیلمبرداری طی چهار هفته به پایان برسد و در مناطق هاکستون و آیلینگتون واقع در شمال لندن انجام شود. کمپانی سالن پیکچرز مسئولیت تهیه کنندگی فیلم را بر عهده دارد و لاینزگیت آن را در بریتانیا اکران می کند.

این فیلم با اقتباس از داستان حقیقی زندگی لنی مک لین ملقب به «Guv'nor» ساخته می شود که بدون دستکش و با مشت خالی مبارزه می کرد. هلمن نقش این بوکسور را بازی می کند و شانل کرِسوِل، کسی که برای «اینجا انگلستان است: ۹۰» برنده جایزه بفتا شد، نقش ول مک لین، همسر او را ایفا می کند. مایکل بیسپینگ، قهرمان میان وزن بوکس که در سریال «تویین پیکس» و فیلم «تریپل اکس: بازگشت زندر کیج» بازی کرده، نقش روی شاو ملقب به «Pretty Boy» را بازی می کند که رقیب اصلی او بود.

مایکل گمبان از مجموعه فیلم های «هری پاتر» و «درود بر سزار!»، نیک موران بازیگر «قفل، انبار و دو بشکه باروت» و «هری پاتر و یادگاران مرگ»، جنیفر بروک از «فضایی»، چارلی پالمر راتوِل از «افسانه» و «ریپر استریت» و قهرمان بوکس بدون دستکش فعلی جهان یعنی دِکا هِگی، لیست بازیگران مکمل فیلم را کامل می کنند.

ران اسکالپلو سازنده «فشار» و «بابی» روی صندلی کارگردانی این پروژه می نشیند و پل ون کارتر و مارتین اَسکیو فیلمنامه آن را می نویسند. با استناد به یک بیانیه رسانه ای، «این فیلم ریشه های لنی مک لین به عنوان یک مبارز خیابانی جوان در دهه هفتاد شرق لندن، تاثیرات شدید آزارهایی که او در دوران کودکی متحمل شد و رقابت تلخ او با روی شاو در سه مسابقه غیرقانونی بوکس را نشان می دهد که تمام این ها به قهرمانی لنی و گرفتن عنوان Guv'nor ختم می شود.»

با گذشت سال ها، مک لین به یک نویسنده پرفروش بدل شد و در سینما و تلویزیون هم چند نقش به دست آورد که از شناخته شده ترین آن ها می توان به نقش «Barry the Baptist» در فیلم گانگستری «قفل، انبار و دو دو بشکه باروت» گای ریچی اشاره کرد. این فیلم که نخستین تجربه کارگردانی ریچی بود، به آخرین پروژه سینمایی این بوکسور سابق هم بدل شد چون او به فاصله کمی بعد از انتشار آن، در سال ۱۹۹۸ درگذشت.

ون کارتر با همراهی نیک تاوسیگ، دیگر موسس کمپانی سالن پیکچرز، جیمی مک لین پسر لنی و مایکل مندلسون از کمپانی پیتریوت پیکچرز از تهیه کنندگان فیلم خواهند بود. کریستوفر جی. رنولدز از سالن پیکچرز مسئولیت تهیه کنندگی اجرایی آن را بر عهده دارد. کمپانی یونیون پیتریوت کپیتال متعلق به مندلسون تمام سرمایه فیلم را تامین می کند و تیم هاسلام و هوگو گرامبلر از امبنکمنت فیلمز آن را در بازار بین المللی توزیع می کنند و به فروش می رسانند.

سالن پیکچرز یک فیلم مستند با عنوان «The Gov'nor» هم درباره مک لین ساخته که روز دهم اکتبر توسط لاینزگیت در فرمت دی وی دی منتشر می شود. این کمپانی همچنین اخیرا کار تهیه فیلم «چرچیل» ساخته جاناتان تپیلتزکی را به پایان برد که برایان کاکس و میراندا ریچاردسون در آن بازی می کنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج