۳۷۵۷۷۶
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

رونمایی از فیلم جدید «آنگ لی» در نیویورک

«قدم زدن طولانی بیلی لین در نیمه وقت» اولین نمایش جهانی خود را در جشنواره فیلم نیویورک تجریه می‌کند.

وب‌سایت فیلم نت نیوز: «قدم زدن طولانی بیلی لین در نیمه وقت» اولین نمایش جهانی خود را در جشنواره فیلم نیویورک تجریه می‌کند.

این فیلم که یکی از شانس‌های اصلی فصل جوایز سینمایی محصوب می‌شود، روز ۱۴ اکتبر و در بخش نمایش‌های ویژه پنجاه‌وچهارمین جشنواره فیلم نیویورک برای اولین‌بار به روی پرده خواهد رفت.

رونمایی از فیلم جدید «آنگ لی» در  نیویورک

این فیلم که با تصمیم بی‌سابقه « آنگ لی » با سرعت ۱۲۰ فریم بر ثانیه (بسیار بالاتر از ۲۴ فریم بر ثانیه معمول) فیلمبرداری شده است، نوآورانه‌ترین اثر این کارگردان مطرح محسوب می‌شود و نمایش بخش‌هایی از آن در لاس‌وگاس با تمجید منتقدین از این رویکرد شجاعانه همراه بود.

اسکرین در ادامه نوشت: « آنگ لی » در واکنش به حضور فیلمش در این رویداد سینمایی گفت: "جشنواره فیلم نیویورک رویداد بسیار مهمی برای من به عنوان یک ساکن نیویورک و یک فیلمساز است و مفتخرم که امسال با فیلم «قدم زدن طولانی بیلی لین در نیمه وقت» در سینما حضور دارم.

داستان این فیلم که با فلاش بک‌های فراوان روایت می‌شودف درباره تجارب یک سرباز ۱۹ ساله از جنگ عراق است. «جو آلین» تازه‌کار نقش اصلی فیلم را بر عهده دارد و «کریستین استوارت»، «وین دیزل» و «استیو مارتین» دیگر بازیگران این فیلم هستند.

« آنگ لی » در سال ۱۹۹۳ با ساخت فیلم «حس و حساسیت» به شهرت جهانی دست یافت. این فیلم جایزه‌ خرس طلای جشنواره‌ برلین و جایزه‌ بهترین فیلم بافتا را به‌دست آورد و در جوایز فیلم آلمان در سال ۱۹۹۷ بهترین فیلم خارجی شناخته شد.

وی پس از آن دو فیلم «طوفان یخی» و «با شیطان سوار ‌شو» را ساخت تا این‌که در سال ۲۰۰۰ با فیلم «ببر خیزان، اژدهای پنهان» باردیگر چشم‌ها را خیره کرد. این فیلم نامزد جایزه‌ اسکار بهترین فیلم و بهترین کارگردانی جوایز اسکار شد و در جوایز گلدن گلوب و جشنواره‌ تورنتو نیز جایزه‌ بهترین فیلم را به خود اختصاص داد.

دو فیلم «استخدام» و «هالک» مقدمه‌ای برای درخشش دوباره آنگ‌ لی در سال ۲۰۰۵ با فیلم «کوهستان بروک بک» بودند که جایزه‌ اسکار بهترین فیلم خارجی، شیر طلای ونیز، جایزه‌ دیوید لین در بفتا و جایزه‌ گلدن گلوب بهترین فیلم را کسب کرد و از سوی انجمن‌های منتقدین فیلم لس‌آنجلس نیویورک، لندن و بوستون عنوان بهترین فیلم سال ۲۰۰۵ را کسب کرد.

« آنگ لی » در سال ۲۰۰۷ با فیلم «توجه، شهرت» برای دومین‌بار شیر طلای جشنواره‌ی ونیز را کسب کرد. وی دو جایزه بهترین فیلم از جشنواره آسیا پاسیفیک و دو جایزه خرس طلای برلین را نیز در کارنامه سینمایی درخشان خود دارد.

این کارگردان تایوانی در سال ۲۰۱۳ با ساخت فیلمی براساس رمان برنده بوکر «زندگی پی»‌ موفق به کسب جایزه اسکار بهترین کارگردانی شد. این رمان که در سال ۲۰۰۲ موفق به کسب جایزه ادبی معتبر بوکر شد، نوشته «یان مارتل» است و داستان آن درباره پسر نوجوانی است که به‌همراه چند حیوان روی آب‌های دریا است.

پنجاه‌وچهارمین جشنواره بین المللی فیلم نیویورک از تاریخ ۳۰ سپتامبر تا ۱۶ اکتبر (۹ تا ۲۵ مهرماه) برگزار می‌شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج