جاباما
۳۷۵۸۰
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

فال روزانه ۱۳۹۱/۰۹/۱۷


فال روزانه 1391/09/17


فال روزانه متولدین فروردین

پس از آن که مطمئن شدید همه چیز در بهترین وضعیت خود می باشد، وقت آن فرا رسیده که کمی هم به خودتان توجه کنید. خرید کنید و لذت ببرید ولی مراقب پول هایتان هم باشید!

پیش بینی روابط شما: اگر امروز با فردی آشنا شده اید که فکر می کنید شخص مهم و تاثیرگذاری بر شما بوده است، اشتباه می کنید. به سرعت مجذوب او نشوید و کمی صبر کنید.

پیش بینی شغل شما: برای رسیدن به اهدافتان باید قید یک سری چیزها را که برایتان مهم است بزنید. به جای اینکه درگیر جزئیات شید و دائما مسیر خود را عوض کنید، تنها به مقصد فکر کنید.

فال روزانه متولدین اردیبهشت

خودتان باشید و به این فکر نکنید که باید بسته به موقعیت های مختلف تغییر کنید. بزرگترین دارایی شما دانش و آگاهی تان است و امروز دیگران بیش از پیش به خاطر این ویژگی جذب شما می شوند.

پیش بینی روابط شما: لطفا کمی تعهد داشته باشید! نمی شود چند ماه با نامزدتان درباره آینده برنامه ریزی کنید و حالا به یکباره زیر همه چیز بزنید. قطعا وقت مراجعه به یک مشاور است.

پیش بینی شغل شما: با همکارانتان صادق باشید و آنها را فریب ندهید، دلیلی ندارد از چیزهایی صحبت کنید که اطلاعی از آن ندارید. نگران وجهه خود نباشید، شما توانائی های دیگری هم دارید!


فال روزانه متولدین خرداد

فرزندتان چیزی را از شما پنهان می کند، حتما با او صحبت کنید. یکی از بستگان نزدیکتان که دیشب مهمان شما بوده است شاید در معرض خطر باشد، با او تماس بگیرید.

پیش بینی روابط شما: بسیار احساساتی هستید و برگ های پاییزی را هم تفسیر عاشقانه می کنید! به جای خیال بافی، از این حال و هوایتان در جهت بررسی عمیق تر رابطه با نامزدتان که به مشکل خورده است استفاده کنید.

پیش بینی شغل شما: در محیط کار احساس مفید بودن نمی کنید و انگیزه های کاری تان به شدت افت کرده است. به خودتان فشار نیاورید، شاید وقت آن فرا رسیده که دنبال شغل جدیدی باشید.


فال روزانه متولدین تیر

اتفاقی می افتد که اوضاع خانه و خانواده تان کمی بر هم می خورد. از تجربه بزرگترها برای حل مشکل استفاده کنید و از بحث کردن با آنها خودداری کنید.

پیش بینی روابط شما: براساس غرائز و احساسات تصمیمی گرفتید و عواقب آن شما را رها نمی کند و از این وضعیت خسته شده اید. نزدیکترین دوست شما کیست؟ از او کمک بخواهید.

پیش بینی شغل شما: کارهایتان بسیار خوب پیش رفته است و روحیه خوبی دارید، مرخصی گرفتن در این موقعیت قطعا یک اشتباه است. بازدهی بالایی دارید، پس فعلا فقط کار کنید تا پاداش مدیران را بدست آورید.


فال روزانه متولدین مرداد

آماده باشید، روز شلوغ و پردردسری خواهد بود، اتفاق بدی در راه نیست اما بعضی آدم ها را که روی اعصابتان راه می روند باید تحمل کنید و این قطعا کار دشواری خواهد بود.

پیش بینی روابط شما: هرچیزی که از یک رابطه ایده آل در ذهن دارید، امروز برایتان اتفاق می افتد. تشکر از همسرتان/نامزدتان را فراموش نکنید. از دوستان قدیمی تان هم خبری بگیرید.

پیش بینی شغل شما: سختی های اتفاقات دیروز هم چنان گریبان گیر شماست، اما نگران نباشید و تسلیم نشوید. یکی از همکاران به دادتان می رسد.


فال روزانه متولدین شهریور

اگر حواستان را جمع نکنید یک چیز مهم (مثلا کلید منزل) را گم می کنید و به دردسر خواهید افتاد. به فکر بدهی های خود هم باشید و بی رویه پول هایتان را خرج نکنید، هنوز نیمه ماه است!

پیش بینی روابط شما: با یک فرد متفاوت ملاقات خواهید کرد و از گفتگو با او لذت خواهید برد. با دوستانتان پس از مدت ها به جایی می روید که خاطرات مشترک خوبی از آن در ذهن دارید.

پیش بینی شغل شما: اشتباهات زیادی مرتکب شده اید و هم چنان بر موضع خود پافشاری می کنید. اگر تجدیدنظر نکنید علاوه بر اینکه پروژه را با شکست مواجه می کنید، وجهه خود را هم از دست می دهید.


فال روزانه متولدین مهر

برنامه ریزی هایی که برای امروز دارید خراب خواهد شد. تقصیر همسرتان نیست، باید کمی منعطف تر برنامه ریزی کنید و دیگران را هم مد نظر قرار دهید.

پیش بینی روابط شما: همیشه در کمک فکری به دیگران پیش قدم بوده اید اما این بار مشاوره شما به وابستگی احساسی منجر خواهد شد و خودتان برای مشاوره نزد دیگران خواهید رفت.

پیش بینی شغل شما: روزهای سختی را پشت سر گذاشتید و نیاز به کمی استراحت و آرامش دارید. همکاران شما نیز همین احساس را دارند پس مزاحم آنها نشوید!


فال روزانه متولدین آبان

احساس آرامش عجیبی دارید و دوست دارید دیگران هم حس شما را داشته باشند اما این خواسته بزرگی است، اگر می توانید با یک هدیه خانواده تان را خوشحال کنید.

پیش بینی روابط شما: امروز کائنات در خدمت شماست. همسرتان عاشق شماست و بعضی دوستان و اطرافیان می خواهند شما را به طرز غیرقابل انتظاری خوشحال کنند، پس منتظر باشید.

پیش بینی شغل شما: ضعف های دیگران را به نقطه قوت خود تبدیل کنید. یکی از همکاران کارهای عقب افتاده زیادی دارد، با کمک به او توجه مدیران را به خودتان جلب کنید.

فال روزانه متولدین آذر

پدرتان به خاطر یک سوء تفاهم از شما ناراحت است، با او صحبت کنید، می توانید از مادرتان هم کمک بگیرید. محافظه کاری مالی را کنار بگذارید، این روزها وقت پول خرج کردن است.

پیش بینی روابط شما: مراقب حرف هایتان باشید، شاید یکی از دوستانتان شما را به شکل توهین آمیزی نقد کند. آرامش خود را حفظ کنید و منطقی برخورد کنید.

پیش بینی شغل شما: احساس بیهودگی خواهید داشت زیرا توقع داشتید پس از تلاش های اخیر پاداش یا ارتقاء در انتظار شما باشد اما به همکارتان رسید! حسادت در محیط کار شما را نابود می کند. با مدیرتان حرف بزنید.

فال روزانه متولدین دی

عصبی هستید و در مقابل پدر و مادر خود کنترلتان را از دست می دهید. نگران نباشید، آنها مشکلات شما را درک می کنند و این رفتارتان را به زودی فراموش می کنند.

پیش بینی روابط شما: اعتماد به نفس زیادی دارید تا جایی که فکر می کنید از دیگران بالاتر هستید. خودشیفته نباشید و اجازه بدهید که دیگران از خوبی های شما تعریف کنند!

پیش بینی شغل شما: به مشکلی بر میخورید که باعث می شود توانایی ها و مسئولیت تان را دوباره بررسی کنید و این در نهایت به نفع موقعیت شغلی تان خواهد بود.

فال روزانه متولدین بهمن

برنامه مسافرت تان لغو خواهد شد و علاوه بر آن عصر پرمشغله و طاقت فرسایی در پیش دارید. به جای از دست دادن زمان و فکر کردن به مشکلات، در راستای حل آنها برنامه ریزی و عمل کنید.

پیش بینی روابط شما: شکست عاطفی سختی داشته اید و هم چنان به آن فکر میکنید. امروز با دوستانتان لحظات خوبی را می گذرانید، سعی کنید گذشته ها را دور بیندازید و به آینده فکر کنید.

پیش بینی شغل شما: با وجود همه مشکلات مقاومت کنید و کارتان را به بهترین شکل انجام دهید. وقت و انرژی خود را با فکر کردن به شغل های جایگزین هدر ندهید، شما این کار را دوست دارید.

فال روزانه متولدین اسفند

اوضاع مالی تان دوباره به هم ریخته است و این امر تمرکزتان را کاهش داده است. از دوستان نزدیکتان کمک بگیرید اما حتما به فکر تغییر شغل یا کار بیشتر و اضافه هم باشید.

پیش بینی روابط شما: شما و نامزدتان امروز بسیار احساساتی هستید و رویاپردازی هایی برای آینده در سر دارید، فقط حواستان باشد این روحیه باعث حساس شدن و ناراحتی زودرس از یکدیگر نشود.

پیش بینی شغل شما: همه تحت تاثیر قدرت رهبری شما قرار می گیرند و از این به بعد با دقت زیادی به حرف های شما گوش می دهند پس یادتان باشد که به خاطر انتظارات بالای دیگران، مجاز به گفتن هر حرفی نیستید.


با سلام؛ دوستان عزیز و همراهان همیشگی برترینها:

به دلیل سنگین شدن حجم صفحه و مشکلات فنی، نظراتی که مرتبط با موضوع مطلب نباشد منتشر نخواهد شد، از این پس می توانید برای ارسال نظرات عمومی و غیر مرتبط با مطلب به این لینک مراجعه کنید.

http://www.bartarinha.ir/fa/news/32762


با سپاس از همراهی صمیمانه شما


فال روزانه 1391/09/17
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محسن

      فالهای روزانتون کلیشه ای شده...مثل سابق واقع گرایانه نیست و از واقعیت دور شده..ممنون میشم رسیدگی کنید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج