۳۷۵۸۱۹
۱ نظر
۵۰۱۲
۱ نظر
۵۰۱۲
پ

«بابالنگ‌دراز» کاری شبیه «همسران» است

بیژن بیرنگ؛ کارگردان مجموعه‌های «همسران» و «خانواده سبز» دو طرح جدید را به سازمان صداوسیما بنا به در خواست آنها ارایه داده است.

خبرگزاری صبا: بیژن بیرنگ؛ کارگردان مجموعه‌های «همسران» و «خانواده سبز» دو طرح جدید را به سازمان صداوسیما بنا به در خواست آنها ارایه داده است.

بیرنگ در این باره به ما توضیح داد: چندی پیش به سازمان دعوت شدیم تا طرح‌هایمان را ارایه دهیم. من نیز یک طرح تاک‌شو و یک کار داستانی با برداشتی از داستان «بابالنگ‌دراز» را ارایه کردم. این تاک‌شوی اجتماعی که درون‌مایه اجتماعی دارد مانند برنامه‌ای است که من در سال۸۶ به‌نام «باز هم زندگی» داشتم.

«بابالنگ‌دراز» کاری شبیه «همسران» است

بیرنگ در ادامه از ویژگی‌های تاک‌شو اجتماعی‌اش گفت: وقتی می‌گوییم برنامه‌ای اجتماعی است، قطعا نمی‌توان موضوعات و دغدغه‌های اجتماعی را در آن عنوان نکرد. فعلا هم تصمیم قطعی برای استفاده از کارشناس گرفته نشده است اما توسط خودم اجرا خواهد شد. این کار فعلا در مرحله ارایه طرح است و منتظر تصمیم سازمان هستیم تا کارمان را شروع کنیم.

وی با بیان کار داستانی «بابالنگ‌دراز» مطرح کرد: این کار شبیه به مجموعه‌های «همسران» و «خانه سبز» خواهد بود ولی جنس کمدی آن کمدی سیتکام است و نام این مجموعه را نیز «بابالنگ‌دراز» انتخاب کرده‌ام.

تهیه‌کننده «تولدی دیگر» با بیان این‌که تلویزیون از گوشت و خونش است گفت: من همیشه به تلویزیون علاقه داشتم و دارم. همه جا هم گفته‌ام که ما از بچه‌‎های تلویزیون هستیم. ما همه این مدیوم و این مدیا را دوست داریم و دلمان می‌خواهد در رسانه‌ای که پوشش بزرگی دارد کار کنیم و این رسانه به‌نوعی از گوشت و خونمان است. هر وقت موقعیت مناسبی برای کار پیش آمد ما با جان دلمان خواستار همکاری شدیم. البته این ویژگی و علاقه به تلویزیون تنها در من نیست، اکثر کسانی که در این سال‌ها در تلویزیون کار کرده‌اند تقاضاها و دعوت‌ها را با کمال میل می‌پذیرند و قطعا این همکاری بستگی به شرایط هم دارد. در حال حاضر همین اتفاق هم افتاده و پیشنهادی بود که ما قبول کردیم و اگر شرایط مناسبی برای کار باشد، قطعا کار خواهیم کرد.

بیژن بیرنگ فیلمی موزیکال می‌سازد

بیرنگ همچنین در پایان گفت: فعلا مشغول فکر کردن هستم و تمام تمرکزم را روی پروژه سینمایی‌ام گذاشته‌ام. من سناریویی دارم و دلم می‌خواهد که این اثر سینمایی را به‌خوبی کار کنم. یک کار کمدی موزیکال عاشقانه که سناریو آن آماده است و می‌خواهم روی موزیک‌های آن کار کنم و اگر آن چیزی که می‌خواهم در بیاید قاعدتا کار را کلید می‌زنم. در کارهای موزیکال پیش از هر چیزی باید موزیک‌‎هایش آماده باشد ما هم فعلا روی موزیک‌های این اثر متمرکز شده‌ایم. شروع کار ما نیز دقیقا به همین بستگی دارد. البته عجله چندانی ندارم و تا موزیک‌ها را نشنوم و تست نکنم و شرایط تولید و چیزی که می‌خواهم پیش نیاید، کار را شروع نمی‌کنم. ساخت کار موزیکال اصلا راحت نیست به هر حال خواننده دارد و باید روی کار بخواند و اعضای این کار و بازیگرانش پیدا شود. من مشکل کلید زدن ندارم بلکه مشکلم آماده شدن زمینه ساخت است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • گل نرگس

      کاش سیندرلا هم بسازن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج