۳۷۵۹۰
۱ نظر
۵۰۰۳
۱ نظر
۵۰۰۳
پ

غلامعلی حداد عادل بیان کرد

اصلاح طلبان و انحرافیون در برابر اصولگرایان

مشاور عالی رهبر انقلاب گفت: انتخابات آینده دو قطبی است که در یک طرف اصولگرایان و در طرف دیگر اصلاح طلبان و جریان انحرافی قرار دارد.

تابناک: غلامعلی حداد عادل، مشاور عالی رهبر انقلاب گفت: انتخابات آینده دو قطبی است که در یک طرف اصولگرایان و در طرف دیگر اصلاح طلبان و جریان انحرافی قرار دارد.


نماینده مردم تهران صبح جمعه در همایش جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی در مشهد افزود: انتخابات پنجره ای است که دشمن طمع می کند تا از آن وارد شود و با دخالت و توطئه به نتیجه مطلوب خود برسد.

وی گفت: فتنه و انحراف روز به روز خود را نشان می دهد و این وظیفه اصولگرایان است که صحنه را بشناسد و بدانند دشمن چشم دوخته تا جریانی را به راه بیاندازد تا در برابر رهبری نظام بایستد.

وی افزود: زنجیره پیروزی اصولگرایان از سال ۸۱ شروع شده و نباید از هم گسیخته شود. مسلما تعدد نامزدها در انتخابات آینده در جبهه اصولگرایان کار نادرستی است لذا انتخابات ریاست جمهوری امتحانی دیگر برای احزاب اصولگراست تا خود را در برابر این سئوال قرار دهند و بسنجند که آیا انقلاب را برای خود می خواهند یا خود را برای انقلاب.

انتخابات آینده با سایر انتخابات فرق دارد

حداد عادل گفت: انتخابات ریاست جمهوری یازدهم با سایر انتخابات فرق دارد ما تجربه انتخابات سال ۸۸ را پیش چشمانمان داریم و افرادی که به عنوان نامزد از این انتخابات بیرون می آیند باید شخصیتشان مورد بررسی بیشتری قرار گیرد.

وی گفت: انتخابات ۸۸ از یک سو برای نظام افتخار بود زیرا ۸۵ درصد مردم پای صندوق رای حضور یافتند در حالی که غربی ها مشارکت ۲۰ درصدی مردم را فریاد می زدند.

مشاور عالی رهبر انقلاب عنوان کرد: اما عده ای با همکاری دشمن به دروغ انگ تقلب را به نظام دینی زدند و از این حیث لطمه ای بزرگ به نظام وارد شد. اگر چه ما با کسانی که مدعی تقلب بودند صحبت کردیم و حتی حاضر شدیم سر صندوق های رای باز شود و آنان حاضر نشدند چون می دانستند ادعایشان دروغ است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • tabriz

      آقای حداد عادل رهبر عزیز فرموده اند اینگونه اظهار نظرها جامعه را دچار چالش میکند...
      مردم خود میتوانند تشخیض دهند پس نیازی به اظهار نظر شما نیست ...

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج