مادر هلیکوپترهای فعلی
در سال ۱۹۱۹، مهندس حمل و نقل هوایی خوان دو لا سیروا اسپانیایی پس از مشاهده سقوط خلبان از هواپیما به فکر کاهش سرعت هواپیما در هنگام فرود شد.
وبسایت فردا: در سال ۱۹۱۹، مهندس حمل و نقل هوایی اسپانیایی خوان دو لا سیروا پس از مشاهده سقوط خلبان از هواپیما به فکر کاهش سرعت هواپیما در هنگام فرود شد و برای بهبود و ایمنی در فرود به فکر ساختن وسیلهای اینمن ترشد که ترکیبی از هلیکوپتر و هواپیما شد. وی با تعبیه ملخ های هلیکوپتر بر روی هواپیما باعث شد که هواپیما بتواند در باندی کوتاه به راحتی فرود بیاید
هواپیمای ترکیبی در ۲۸ آوریل ۱۹۳۶ در مقابل ساختمان کنگره ایالات متحده.
خوان دو لا سیروا، مخترع هواپیمای بدون بال عکس در سال ۱۹۲۹میلادی.
یک خلبان هواپیمای ترکیبی برای پرواز در نیویورک آماده میشود عکس ۱۹۳۰ میلادی
نوعی هواپیمای بدون بال در حال پرواز از پشت بامی در فیلادلفیا در سال۱۹۳۰ میلادی.
نوعی هواپیمای بدون بال مگس بر فیلادلفیا در ۱۹۳۰ میلادی.
هواپیمای بدون بال طراحی شده توسط خوان دو لا سیروا در سال ۱۹۳۰ میلادی.
کاپیتان فرانک کورتنی سوار بر نوعی هواپیمای بدون بال برای پرواز آزمایشی در ۳۰ اکتبر ۱۹۲۵.
نوعی هواپیمای ترکیبی در حال فرود بر روی چمن کاخ سفید در آوریل سال ۱۹۳۱.
عکس در ماه آوریل سال ۱۹۳۱سال
پرواز آزمایشی نوعی هواپیمای بدون بال Ciervas C-۳۰ در سال ۱۹۲۶.
پرواز هواپیمای بدون بال از بالای زمین های اداره پست واشنگتن در ۱۹ مه سال ۱۹۳۸میلادی.
هواپیمای ترکیبی در ۲۸ آوریل ۱۹۳۶ در مقابل ساختمان کنگره ایالات متحده.
خوان دو لا سیروا، مخترع هواپیمای بدون بال عکس در سال ۱۹۲۹میلادی.
یک خلبان هواپیمای ترکیبی برای پرواز در نیویورک آماده میشود عکس ۱۹۳۰ میلادی
نوعی هواپیمای بدون بال در حال پرواز از پشت بامی در فیلادلفیا در سال۱۹۳۰ میلادی.
نوعی هواپیمای بدون بال مگس بر فیلادلفیا در ۱۹۳۰ میلادی.
هواپیمای بدون بال طراحی شده توسط خوان دو لا سیروا در سال ۱۹۳۰ میلادی.
کاپیتان فرانک کورتنی سوار بر نوعی هواپیمای بدون بال برای پرواز آزمایشی در ۳۰ اکتبر ۱۹۲۵.
نوعی هواپیمای ترکیبی در حال فرود بر روی چمن کاخ سفید در آوریل سال ۱۹۳۱.
عکس در ماه آوریل سال ۱۹۳۱سال
پرواز آزمایشی نوعی هواپیمای بدون بال Ciervas C-۳۰ در سال ۱۹۲۶.
پرواز هواپیمای بدون بال از بالای زمین های اداره پست واشنگتن در ۱۹ مه سال ۱۹۳۸میلادی.
پ
ارسال نظر