جاباما
۳۷۶۰۹
۳ نظر
۵۰۰۲
۳ نظر
۵۰۰۲
پ

دليل تاخير در پرداخت يارانه نقدی چیست؟

دبير ستاد هدفمندسازي يارانه‌ها - درباره تاخيرهاي ايجاد شده در پرداخت يارانه نقدي گفت که تاخيرهاي ايجاد شده به دليل آن است بعضا دولت در دريافت منابع با تاخيراتي روبرو است.

خبرگزاری ایسنا: يارانه نقدي آذرماه امشب به حساب سرپرستان خانوار واريز مي‌شود و از بامداد يک‌شنبه قابل برداشت خواهد بود.

دبير خانه ستاد هدفمند سازي يارانه‌ها از واريز يارانه نقدي مرحله بيست و دوم، در روز ۱۸ آذرماه به حساب سرپرستان خانوار خبر داد و اعلام کرد که يارانه ۴۵ هزار و ۵۰۰ توماني از بامداد يکشنبه قابل برداشت خواهد بود.بر اين اساس يارانه نقدي ماه گذشته بيستم آبان ماه به حساب سرپرستان خانوارها واريز شد و از روز بيستم و يکم قابل برداشت بود.

محمد رضا فرزين - دبير ستاد هدفمندسازي يارانه‌ها - درباره تاخيرهاي ايجاد شده در پرداخت يارانه نقدي گفت که تاخيرهاي ايجاد شده به دليل آن است بعضا دولت در دريافت منابع با تاخيراتي روبرو است.

وي در پاسخ به اين سوال که گفته مي‌شود تاخير ايجاد شده در پرداخت يارانه نقدي طي ماه‌هاي اخير که هر ماه نسبت به ماه قبل چند روز ديرتر پرداخت مي‌شود با اين هدف است که مجموع‌ تاخيرها به يک ماه برسد و در پرداخت آن صرفه‌جويي شود اظهار کرد: اين گونه مسائل اصلا صحت ندارد و چنين مسئله‌اي مطرح نيست.

فرزين با تاکيد بر روند قانوني پرداخت يارانه نقدي تصريح کرد: منابع قانون هدفمندي‌ يارانه‌ها در طول ماه بايد از دستگاه‌هاي مجري گرفته شود و به مردم پرداخت شود.دبير ستاد هدفمندسازي يارانه‌ها افزود: تاخير ايجاد شده در پرداخت يارانه نقدي به دليل آن است که در برخي ماه‌ها در دريافت اين پول‌ها با تاخيراتي روبرو هستيم و با توجه به اين‌که پول نقد است در جذب آن‌ها مشکلاتي ايجاد مي‌شود در نتيجه چندين روز به تاخير مي‌افتد.فرزين تاکيد کرد: يارانه نقدي طبق روال پرداخت مي‌شود و هيج مشکلي وجود ندارد و دولت همچنان يارانه نقدي پرداخت خواهد کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • جميد

      هيچ چيز جز اين نيست مطمئن باشيد همين رو هم حذف مي كنند
      """اين هدف است که مجموع‌ تاخيرها به يک ماه برسد و در پرداخت آن صرفه‌جويي شود"""

    • هتی

      اگه اینجوری نیست پس چرا پول این چند روز تاخیر رو نمیدن؟

    • KAMI

      سود هر روز تأخیری که به وجود می یاد با احتساب 18درصد سالانه که حداقل سود بانکی هستش به هر ساعتش میشه 73میلیون تومن و هر روزش میشه 1میلیاردو 750 میلیون تومن!!!! حالا حساب کنید که این پول رو 18 روز دیرتر از اول هر ماه که قرار بود بدن، میدن!!!! حالا پیدا کنید پرتقال فروش را...

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج