۳۷۶۱۶۰
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

باقریان: ویسی قبول کرد عقیلی بماند

مدیرعامل باشگاه سپاهان گفت: عقیلی در جلسه با من درخواستی را مطرح کرد که این کار از حیطه وظیفه من خارج بود و باید در جلسه هیئت مدیره مطرح می‌شد و اگر این موضوع به من ربط داشت، من بسیار راحت تصمیم‌گیری می‌کردم.

ورزش سه: اصغر باقریان در مورد آخرین وضعیت هادی عقیلی اظهار داشت: ما با عقیلی یک جلسه برگزار کردیم و ایشان یکسری درخواست را مطرح کرد که این موضوع به هیئت مدیره باشگاه سپاهان مربوط می‌شود و قرار شد هیئت مدیره یک جلسه را برگزار کنند و درخواست این بازیکن را مورد بررسی قرار دهند و سپس جلسه بعدی را با عقیلی برگزار کنند.

مدیرعامل باشگاه سپاهان در پاسخ به صحبت هادی عقیلی که اعتقاد دارد باقریان در مورد او رک صحبت نمی‌کند و باشگاه او را بلاتکلیف نگه داشته است، بیان کرد: هادی از ما درخواست برگزاری یک جلسه را داشت که من هم پذیرفتم و با اینکه خارج از شهر اصفهان بودم اما به این جلسه آمدم. حتی قرارداد این بازیکن هم در همان روز آماده امضا بود و تمام کارهایش انجام شده بود.

وی ادامه داد: عقیلی در همان جلسه درخواستی را مطرح کرد که این کار از حیطه وظیفه من خارج بود و باید در جلسه هیئت مدیره مطرح می‌شد و اگر این موضوع به من ربط داشت، من بسیار راحت تصمیم‌گیری می‌کردم اما تا جلسه هیئت مدیره تشکیل نشود ما هم نمی‌توانیم کاری انجام بدهیم.

باقریان در پاسخ به این سوال که با توجه به اینکه چند روز بیشتر تا پایان فصل نقل و انتقالات باقی نمانده است، آیا تکلیف این بازیکن به زودی معلوم خواهد شد یا خیر، گفت: ما حتماً جلسه هیئت مدیره را برگزار خواهیم کرد تا تکلیف عقیلی مشخص شود.

وی در مورد موافقت عبدالله ویسی با ماندن هادی عقیلی در تیم سپاهان بیان داشت: ما یک بار در این باره بحث داشتیم و موضوع این بود که امسال سقف قراردادهای ما نسبت به سال گذشته تغییر کرده است و وقتی عقیلی گفت من حاضر هستم قراردادم را سفید امضا کنم، این مربی هم قبول کرد که هادی عقیلی در تیم بماند و این موضوع هیچ جای بحثی ندارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • فروشگاه

      نام عبدالله در کربلاء نام آور بوی گل محمد است،قناری زرد ما ذوب جهان شود زره زفولاد وآتش است ،زینب زکربلاءودمشق هله هله کنان کی دود....

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج