جاباما
۳۷۶۲۲
۵۰۲۹
۵۰۲۹
پ

مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس برنامه های رویانیان در سفر به میلان را تشریح کرد

پرسپولیس – میلان خواهرخوانده نشدند!

کاروان اعزامی باشگاه پرسپولیس به ایتالیا، بعد از ۴۸ ساعت حضور در میلان بالاخره توانستند بخشی از برنامه هایی که پیش از این وعده داده بودند را عملی کنند.

پرسپولیس – میلان خواهرخوانده نشدند!

تماشا: کاروان اعزامی باشگاه پرسپولیس به ایتالیا، بعد از 48 ساعت حضور در میلان بالاخره توانستند بخشی از برنامه هایی که پیش از این وعده داده بودند را عملی کنند.

آنها در دو روز اول حضورشان در ایتالیا فقط از چند کمپ تمرینی و یک شبکه تلویزیونی بازدید کرده بودند تا رسانه ها قرار ملاقات با مدیران بلندپایه باشگاه میلان را کنسل شده بدانند اما حسین قدوسی، مدیر روابط عمومی این باشگاه در گفت و گو با تماشا تاکید می کندکه برنامه پرسپولیسی ها از روز اول همین بوده است: «قرار بود آقای رویانیان و تیم همراهشان همین کارها را انجام بدهند. بازی میلان و زنیت را از نزدیک ببینند و از چند کمپ هم بازدید کنند که این اتفاق افتاد. روز سه شنبه هم طبق برنامه ریزی که از قبل انجام شده بود، با آقایان بارسی و گالیانی دیدار و تمام برنامه های همکاری که از قبل روی آنها توافق شده بود، به انجام رسید.»

پرسپولیس – میلان خواهرخوانده نشدند!

قدوسی تاکید می کند که اصلا قرار نبوده که مدیرعامل پرسپولیس با همتایش در میلان دیدار داشته باشد: «از همان اول هم قرار ملاقات ها با آقای گالیانی تنظیم شده بود، نه آقای برلوسکنی. آنها همه کارهایشان روی حساب و کتاب است و مثل ما برنامه هایشان را عوض نمی کنند!»

مدیر روابط عمومی پرسپولیس برخلاف رویانیان که اعلام کرده بود پرسپولیس و میلان قرارداد خواهرخواندگی امضا می کنند، این موضوع را تکذیب می کند: «اصلا چنین قراری نبود و این اتفاق هم نخواهد افتاد اما تمام کارهای مشترکی که قبل از این سفر در سایت رسمی باشگاه منتشر شده بود، مو به مو اجرا و به سرانجام رسیده است.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج