جاباما
۳۷۶۲۹
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

آبشار گزو در دل بهشت لفور!

اگر می‌خواهید مدتی را به دور از هیاهو و آلودگی تهران، تنها اکسیژن تنفس کنید و تنها صدایی که می‌شنوید، صدای آب و پرندگان باشد، جنگل زیبا و بکر لفور انتخاب خوبی است.

تبیان : ا گر می‌خواهید مدتی را به دور از هیاهو و آلودگی تهران، تنها اکسیژن تنفس کنید و تنها صدایی که می‌شنوید، صدای آب و پرندگان باشد، جنگل زیبا و بکر لفور انتخاب خوبی است.

پس از گذر از فیروزکوه و پل سفید، باید خود را به شیرگاه برسانید. مسیر جنگل در راستای جاده سد البرز است. از سد البرز، نزدیک دو ساعت جاده خاکی در جنگل پیش روی شماست. مقصد سه تن بزرگوار گزو است. اینجا می‌توانید با مبلغ کمی اتاقکی اجاره ‌کنید با تمامی امکانات برای ماندن در شب.

آبشار گزو در دل بهشت لفور!

برای دیدن آبشار باید از اینجا نزدیک چهل دقیقه جنگل نوردی کنید. کافی است مسیر آبشار در جنگل را از روی اندک زباله‌های روی زمین پیدا کنید.

آبشار گزو در دل بهشت لفور!

هرچند عظمت و خروش آبشار به ویژه در بهار، امکان ایستادن در چند متری آن را نمی‌دهد، اما همان اندک زمان به تمامی زحمات راه می‌ارزد. آری اینجا همان زیبای جاری است؛ آبشار گزو.

آبشار گزو در دل بهشت لفور!

این آبشار با ارتفاع تقریبی ۷۵ متر در منطقه‌ی جنگلی و سر سبز و زیبای لفور مازندران در كنار امامزاده‌ای معروف به سه بزرگوار گزو در فاصله‌ی ۱۵ كیلومتری «زیراب» سوادكوه قرار دارد. پس از طی ۲۸ کیلومتر جاده خاکی در این جنگل زیبا به امامزاده برادران گزو می رسیم .

آبشار گزو در دل بهشت لفور!

البته در طول مسیر به دو راهی های زیادی میرسیم كه با تابلوی به طرف امامزاده گزو راه كاملا" مشخص می شود. بهشت گمشده و چشمه دلاسره نیز در همین منطقه واقع است. باید در پای عظمت این آبشار ایستاد و آن را تماشا کرد چون فقط در این صورت است که آبشار در وسط آن جنگل بکر معنا پیدا می کند.

آبشار گزو در دل بهشت لفور!

این آبشار با ارتفاع تقریبی ۷۵ متر در منطقه‌ی جنگلی و سر سبز و زیبای لفور مازندران در كنار امامزاده‌ای معروف به سه بزرگوار گزو در فاصله‌ی ۱۵ كیلومتری «زیراب» سوادكوه قرار دارد

مسیر ارتباطی آن راه روستایی جمشید آباد «زیرآب» و دیگری از جاده‌ی لفور در پشت سد البرز در جاده كارسنگ است. برای دسترسی به آن یک ساعت و نیم پیاده روی سبک نیاز است. وضعیت اسكان بصورت آزاد در دل جنگل می باشد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج