۳۷۶۳۵۱
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

ستاره هری پاتر، سریال بازی می کند

روپرت گرنت بازیگر ۲۸ ساله انگلیسی که با بازی در نقش «رون ویزلی» در مجموعه فیلم‌های «هری پاتر» به شهرت رسید، در نسخه تلویزیونی «قاپ‌زنی» (Snatch) ساخته معروف گای ریچی جلوی دوربین می رود.

وب‌سایت آی ‌سینما: روپرت گرنت بازیگر ۲۸ ساله انگلیسی که با بازی در نقش «رون ویزلی» در مجموعه فیلم‌های «هری پاتر» به شهرت رسید، در نسخه تلویزیونی «قاپ‌زنی» (Snatch) ساخته معروف گای ریچی جلوی دوربین می رود. گرنت علاوه‌بر بازی، در مقام تهیه‌کننده این سریال تلویزیونی فعالیت خواهد داشت. به گفته سازندگان، ماجراهای سریال «قاپ‌زنی» در همان دنیای فیلم گای ریچی رخ می‌دهد اما در عوض، با تمرکز بر شخصیت‌های اصلی پیش می‌رود.

ستاره هری پاتر، سریال بازی می کند

اوایل بهار گذشته بود که کانال آنلاین سونی با عنوان «کراکل/ Crackle» اعلام کرد فیلم گانگستری «قاپ‌زنی» (۲۰۰۰) را در قالب یک سریال تلویزیونی جلوی دوربین می‌برد. در حال حاضر، تهیه و تولید این سریال وارد فاز جدیدی شده که از این میان می‌توان به قطعی شدن حضور روپرت گرنت در مقام تهیه‌کننده و بازیگر اشاره کرد.

به گزارش «امپایرآنلاین»، ستاره سری فیلم‌های «هری پاتر» علاوه‌بر تهیه‌کنندگی نسخه تلویزیونی «قاپ‌زنی»، به همراه دوگ‌ری اسکات بازیگر ۵۰ ساله اسکاتلندی و اد وست‌ویک بازیگر و موزیسین انگلیسی، بازی در یکی از نقش‌های این سریال اقتباسی را به عهده خواهد داشت.

مشابه رویکرد سازندگان سریال پربیننده «فارگو» در اقتباس از نسخه سینمایی برادران کوئن، ماجراهای سریال «قاپ‌زنی» نیز در همان دنیای فیلم گای ریچی رخ می‌دهد اما در عوض، با تمرکز بر شخصیت‌های اصلی پیش می‌رود. به علاوه، ماجرای واقعی کلاهبرداری معروفی که توسط گروهی جوان ۲۰ ساله در لندن رخ داده، به عنوان یکی دیگر از منابع الهام نویسندگان سریال به داستان اصلی راه‌یافته است. این گروه تبهکار تصادفا به دنیای جرایم زیرزمینی راه می‌یابند و خیلی زود مجبور می‌شوند راه و چاه سروکله زدن با تبهکاران، پلیس‌های سرکش و اشرار محلی را بیاموزند.

نیک رنتن کارگردان اتریشی‌تبار تلویزیون انگلستان، نخستین فصل «قاپ‌زنی» را در قالب ۱۰ اپیزود به تصویر خواهد کشید. رنتن کارگردانی سریال «تفنگدارها» (The Musketeers) که از شبکه «بی‌بی‌سی» روی آنتن رفته و همچنین «کارآگاه لوییس» سریال شبکه «آی‌تی‌وی» را در کارنامه خود دارد.

الکس دراکوف نویسنده و کارگردان بریتانیایی در مقام سرپرست نویسندگان و تهیه‌کننده اجرایی سریال فعالیت خواهد داشت. فیملبرداری این پروژه از هفته آینده در منچستر انگلستان آغاز می‌شود و این در حالی است که تاریخ قطعی پخش سریال همچنان نامشخص است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج