۳۷۶۳۸
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

آخرين هشدار IOC به کميته ملي المپيک ايران

روزنامه‌ «الاتحاد» امارات مدعي شد که کميته بين‌المللي المپيک براي آخرين بار به کميته ملي المپيک ايران براي پايبند بودن به قوانين IOC هشدار داد.

ایسنا: روزنامه‌ «الاتحاد» امارات مدعي شد که کميته بين‌المللي المپيک براي آخرين بار به کميته ملي المپيک ايران براي پايبند بودن به قوانين IOC هشدار داد.

در چند هفته‌ اخير خبرهايي درباره احتمال تعليق ورزش به گوش مي‌رسيد، اما با وعده‌هايي که مسوولان ورزش ايران براي اصلاح اساسنامه کميته المپيک و فدراسيون‌هاي ورزشي به کميته بين‌المللي المپيک( IOC) داده‌اند اين موضوع تا حدودي منتفي شده است.

به طوري که در نشست‌ روزهاي سه شنبه و چهارشنبه اتحاديه کميته‌هاي ملي المپيک و هيات اجرايي کميته بين‌المللي المپيک هيچ موضوعي در مورد تعليق ايران مطرح نشده است.

اما پنج شنبه يک روزنامه‌ اماراتي مدعي شد که کميته بين‌المللي المپيک IOC براي آخرين بار به کميته ملي المپيک ايران اولتيماتوم داد که چنانچه قوانين اين کميته‌ را رعايت نکند با محروميت مواجه خواهد شد.

روزنامه‌ «الاتحاد» امارات نوشت: کميته بين‌المللي المپيک سرانجام راي به عدم تعليق کميته ملي المپيک کويت داد. با اين حال بايد اين کميته‌ در قوانين خود اصلاح ايجاد کند.

همچنين IOC کميته‌ المپيک هند را به خاطر رعايت نکردن قوانين به رسميت شناخته از طرف اين نهاد بين‌المللي به حالت تعليق در آورد.

در ادامه گزارش اين روزنامه‌ اماراتي آمده است که IOC براي آخرين بار به کميته ملي المپيک ايران براي پايبند بودن به قوانين هشدار داده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج