۳۷۶۴۴
۱ نظر
۵۰۰۸
۱ نظر
۵۰۰۸
پ

وطن خواه و صدیق این بار در پیست سینما!

رقیب فیلم «لاله» با ارزش های اسلامی آمد

«لاله» بود به «فرمول» هم آراسته شد! بعد از جنجال های بی شمار درباره پروژه فاخر «لاله» این بار مسعود اطیابی هم می خواهد فیلمی مثل «لاله» بسازد و فیلمنامه فیلمش با مشاوره یک قهرمان رالی زن در حال نگارش است.

رقیب فیلم «لاله» با ارزش های اسلامی آمد

تماشا: «لاله» بود به «فرمول» هم آراسته شد! بعد از جنجال های بی شمار درباره پروژه فاخر «لاله» این بار مسعود اطیابی هم می خواهد فیلمی مثل «لاله» بسازد و فیلمنامه فیلمش با مشاوره یک قهرمان رالی زن در حال نگارش است.

چندی است به ظاهر غوغای فیلم میلیاردی «لاله» فروکش کرده و معترضان به سایر بخش های سینما باعث فراموش شدن این پروژه جنجالی شده اند اما ممکن است عده ای یادشان باشد همان روزها کارگردان دیگری هم گفت قصد دارد فیلمی با محوریت زندگی یک زن قهرمان رالی، (و البته با رعایت ارزش های اسلامی) بسازد.

سید مسعود اطیابی مدیر تولیدی که از چند سال پیش به این سو وارد حیطه کارگردانی و تهیه کنندگی هم شده، گفت که قصد دارد این فیلم را به نام «فرمول» جلوی دوربین ببرد. فیلمی که به ادعای اطیابی بدون دریافت هیچ هزینه ای از بیت المال و با کمک اسپانسر ساخته خواهد شد.

رقیب فیلم «لاله» با ارزش های اسلامی آمد

حالا بعد از چند ماه اطیابی مشغول ساخت فیلمی در افغانستان است. اما پروژه «فرمول» هم به آرامی به کار خود ادامه می دهد تا شاید در سال آینده جلوی دوربین برود. این روزها یک تیم مشغول تحقیق و نگارش فیلمنامه «فرمول» هستند، تیمی که مشاور فنی آنزهره وطن خواه است، یک قهرمان زن اتومبیلرانی که اصلی ترین رقیب لاله صدیق در این حوزه به حساب می آید، نظارت بخش فنی کار را برعهده دارد.

زهره وطن خواه با تایید این خبر در پاسخ به این سوال که «آیا این فیلمنامه ماجرای زندگی اوست؟» به تماشا گفت: «این فیلمنامه هیچ ارتباطی به من و زندگی من ندارد و شخصیت اصلی این داستان واقعی نیست. او یک قهرمان اتومبیلرانی است و برای همین من دارم در نگارش فیلمنامه آن کمک می کنم.»

این قهرمان اتومبیلرانی درباره نقشی که در نگارش این پروژه دارد، گفت: «من تنها به عنوان مشاور به تیم کمک می کنم چرا که متاسفانه این روزها بعضی ها می آیند و دروغ ها و حرف های غیرواقعی را به جای واقعیت جعل می کنند و بر اساس آن فیلمنامه می نویسند و فیلم می سازند. فیلمسازان هم چون اطلاع دقیق از جزییات این رشته ندارند، باور می کنند. این فیلمنامه ها کاملا غیرواقعی هستند و فرسنگ ها با واقعیت فاصله دارند. برای همین من دارم به این گروه کمک می کنم تا فیلمنامه آنها بر اساس واقعیت ها باشد چرا که من سال ها در این رشته فعال بودم و سابقه طولانی حضور در مسابقات داخلی و خارجی را دارم و همین تجربیات واقعی ام را در اختیار آقای اطیابی و گروهشان می گذارم.»

وطن خواه همچنین در جواب به این پرسش که «آیا این فیلمنامه گوشه چشمی به زندگی لاله صدیق قهرمانی که فیلم «لاله» را دارند بر اساس زندگی او می سازند، دارد؟» گفت: «خیر، این فیلم هیچ ارتباطی به زندگی خانم صدیق و هیچ کس دیگر ندارد.»

اما با توجه به پیچیده بودن داستان فیلم «فرمول»، احتمال می رود نگارش فیلمنامه امسال به پایان نرسد. از طرفی اسپانسرهایی که پیشنهاد ساخت این فیلم را هم داده اند، آماده شروع کار هستند اما همه عوامل «فرمول» گوشه چشمی هم به وضعیت «لاله» دارند تا ببینند سرانجام قرار است چه اتفاقی برای این فیلم بیفتد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      چرا افغانستان؟؟؟من لاله رو بیشتر دوس دارم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج