۳۷۶۴۵۷
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

هدیه ۵۰۰ یورویی دولت ایتالیا به ۱۸ ساله‌ها

دولت ایتالیا از پانزدهم سپتامبر یک هدیه تولد سخاوتمندانه به شهروندان ۱۸ ساله اش می دهد: یک جایزه فرهنگی ۵۰۰ یورویی (حدود ۵۶۳ دلار).

برترین ها: دولت ایتالیا از پانزدهم سپتامبر یک هدیه تولد سخاوتمندانه به شهروندان ۱۸ ساله اش می دهد: یک جایزه فرهنگی ۵۰۰ یورویی (حدود ۵۶۳ دلار). در این برنامه نوجوانان ایتالیایی به صورت آنلاین ثبت نام می کنند تا این بن را از طریق اپلیکیشن دریافت کنند. سپس می توانند از آن برای خرید محصولات فرهنگی مثل کتاب و بلیت کنسرت، سینما، تئاتر، موزه و پارک های ملی استفاده کنند. این بن تا زمانی که آن ها ۱۹ ساله شوند اعتبار دارد.
این پروژه فرهنگی حدود ۹۰ میلیون یورو (معادل بیش از ۳۶۲ میلیون دلار) هزینه می برد و ۵۷۵۰۰۰ شهروند از آن منتفع می شوند اما دولت معتقد است این هزینه ارزشش را دارد. معاون پارلمانی «توماسو نانیچینی» توضیح می دهد: «این برنامه ابتکاری پیام روشنی برای جوانان دارد و به آن ها یادآوری می کند به جامعه ای تعلق دارند که از رسیدن آن ها به این سن استقبال می کند. هم چنین به آن ها اهمیت مصرف فرهنگی را یادآوری می کند، هم به عنوان غنی سازی خودشان به عنوان یک فرد و هم برای تقویت بافت جامعه.»
نخست وزیر «ماتئو رنتسی» که یکی از افراد اصلی بود که این برنامه را در ماه نوامبر در پی حملات تروریستی پاریس اعلان کرد، باتوجه به اهمیت مبارزه با تروریسم و تاکید بر ارزش های فرهنگی اروپا گفت: «ما قرن ها تاریخ داریم که این حقیقت را اظهار می کند که فرهنگ جهل را شکست می دهد و زیبایی بادوام تر از بربریت است.» ایتالیا قطعا یکی از مکان هایی است که فراوانی قابل توجهی از هنر و آرشیوهایی دارد که می توانند کشف شوند. به نظر می رسد 500 یورو مبلغ کافی برای بیشتر لذت بردن از بهترین و برجسته ترین مکان های این کشور باشد.
هدیه 500 یورویی دولت ایتالیا به 18 ساله‌ها
هدیه 500 یورویی دولت ایتالیا به 18 ساله‌ها
هدیه 500 یورویی دولت ایتالیا به 18 ساله‌ها
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج