جاباما
۳۷۶۴۹۰
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

موزه معماری مینیاتوری در توکیو

اوایل تابستان امسال «Archi-Depot» در منطقه شناگاوای توکیو افتتاح شد، موزه ای که به ذخیره سازی و نمایش مدل های مینیاتوری معماری ژاپنی اختصاص دارد.

برترین ها: اوایل تابستان امسال «Archi-Depot» در منطقه شناگاوای توکیو افتتاح شد، موزه ای که به ذخیره سازی و نمایش مدل های مینیاتوری معماری ژاپنی اختصاص دارد. فضای غارمانند آن محل قرار گرفتن ردیف های چشمگیری از طرح های مینیاتوری است که با نور دراماتیکی روشن شده اند، بسیاری از آن ها به عنوان پیش سازهای کوچک بعضی از جاذبه های این شهر مثل اسکای تری توکیو، فرودگاه بین المللی توکیو و مرکز فرهنگی و گردشگری آساکوسا خدمت می کنند.
هریک از مدل هایی که در این موزه با ارتفاع داخلی ۵.۲ متری قرار دارند دارای یک کد QR هستند که دسترسی سریع به اطلاعات بیشتر در مورد آثار معماری فراهم می کند. جزئیات دیجیتالی شامل نقشه ها، عکس های ساختمان یا ساختار نهایی و نمونه هایی از پروژه های دیگری که معمار در طول زندگی حرفه ای خود انجام داده است.
به طور خاص «کنگو کوما» یک معمار است که انتخاب شده تا استادیوم المپیک 2020 را طراحی کند. اگرچه این پروژه هنوز در مراحل اول طراحی است، تعدادی از مدل های پروژه های کامل شده او در این موزه قرار دارد. این آثار شامل موزه هنرهای قومی آکادمی هنرهای چین و مرکز فرهنگی آساکوسا که در بالا اشاره شد می شوند. معماران دیگری که آثارشان در این موزه دیده می شود جون آئوکی، شیگرو بن، واندروال، تورافو و بسیاری دیگر می شود و مجموعه های این موزه همچنان در حال توسعه است.
علاوه بر این نمایشگاه دائمی، آرچی-دپوت میزبان نمایشگاه های گردشی مدل های جدیدتر یا قطعات مفهومی تر نیز هست. درحال حاضر این موزه آثار شرکت معماری ژاپنی «واندروال» را تا آخر امسال نمایش می دهد. شما می توانید از سه شنبه تا یکشنبه ساعت 11 صبح تا 9 شب از این موزه بازدید کنید یا به وبسایت و اینستاگرام آن سر بزنید.
موزه معماری مینیاتوری در توکیو
موزه معماری مینیاتوری در توکیو
موزه معماری مینیاتوری در توکیو

موزه معماری مینیاتوری در توکیو
موزه معماری مینیاتوری در توکیو
موزه معماری مینیاتوری در توکیو
موزه معماری مینیاتوری در توکیو
موزه معماری مینیاتوری در توکیو
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج