جاباما
۳۷۶۵۶
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

مراقب مرگ آسانسوری در ایران باشید!

رئیس سازمان نظام مهندسی استان قزوین سقوط آسانسور را دومین علت مرگ بعد از گازگرفتگی دانست.

خبرگزاری ایسنا: رئیس سازمان نظام مهندسی استان قزوین سقوط آسانسور را دومین علت مرگ بعد از گازگرفتگی دانست.

علی فرخ‌زاد در نشست خبری که در سالن جلسات سازمان نظام مهندسی استان برگزار شد، بیان کرد: سازمان نظام مهندسی با عضویت ۶ هزار مهندس، اثرگذارترین نهاد غیرمردمی و تخصصی در استان قزوین است.

وی ادامه داد: این مهندسان در رشته‌های عمران، معماری، نقشه‌برداری، ترافیک، برق و شهرسازی فعالیت دارند، در پروژه‌های مختلفی نظارت دارند، البته به غیر از مهندسان ۷۰۰ معمار تجربی، ۲ هزار و ۵۰۰ کاردان و ۳۸ هزار استاد کار نیز با این سازمان مرتبط هستند که در آموزش این دسته نیز اقداماتی را انجام داده‌ایم.

رئیس سازمان نظام مهندسی استان قزوین اضافه کرد: در مبحث ۱۹ گانه در موضوع آسانسور نظارت زیادی نداریم که موضوع مربوطه ناشی از خلاء قانونی است.

وی تصریح کرد: آسانسور یکی از مباحثی است که بیشترین شکایت را دارد، به طوری که بعد از گازگرفتگی، آسانسور رتبه دوم را در علت مرگ دارد.

فرخ‌زاد خاطرنشان کرد: نظام مهندسی علاوه بر اقدامات برون سازمانی نظارت درونی نیز دارد که در این راستا، ۲۷۰ مهندس ناظر ساختمانی عضو سازمان نظام مهندسی استان قزوین لغو عضویت شدند و پروانه فعالیت آنها باطل شده و اجازه فعالیت در این استان را ندارند.

وی توضیح داد: اغلب این افراد شرط اقامت در استان را نداشته و حتی برخی در خارج از کشور حضور داشته و مهر خود را به افراد دیگری داده بودند که تخلف بارز بود که با همه این موارد برخورد شد، ولی موضوعی که در این میان مطرح است حضور این افراد لغو امتیاز شده در استان‌های دیگر است که به راحتی به آنها مجوز داده می‌شود.

وی به موضوع پرونده پلیس و درگیری آنها با پلیس ساختمان اشاره کرد و گفت: در خصوص متراژ زمین تصرفی پلیس استان اختلاف وجود دارد، همچنین در خصوص میزان و حق زمینی که باید به شهر داده شود مباحثی وجود دارد که موضوع به کمیسیون ماده پنج رفته است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج