۳۷۶۶۶۴
۲ نظر
۵۰۰۴
۲ نظر
۵۰۰۴
پ

«زنان معتاد» فعلا جمع‌ آوری نمی‌شوند

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان تهران از آماده سازی ۱۹ مرکز بهاران در زیرمجموعه شهرداری تهران و نگه داری ۱۰۰۰ معتاد در این مراکز خبر داد و گفت: در مرحله نخست ساماندهی معتادان متجاهر، جمع آوری زنان معتاد انجام نمی‌شود.

خبرگزاری ایسنا: دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان تهران از آماده سازی ۱۹ مرکز بهاران در زیرمجموعه شهرداری تهران و نگه داری ۱۰۰۰ معتاد در این مراکز خبر داد و گفت: در مرحله نخست ساماندهی معتادان متجاهر، جمع آوری زنان معتاد انجام نمی‌شود.

محمدرضا آذرنیا با اشاره به گذشت بیش از ۱۰ روز از اجرای طرح ساماندهی معتادان متجاهر در سطح استان تهران اظهار کرد: در تلاش هستیم در صورت تامین اعتبارات، مدت زمان نگه‌داری معتادان جمع آوری شده را بیشتر کنیم؛ اخیرا جمع آوری معتادان روزانه به بیش از ۵۰۰ و حتی ۷۰۰ نفر رسیده است.

وی افزود: معتادان جمع‌آوری شده به مراکز ماده ۱۵ و مراکز ماده ۱۶ با ظرفیتی حدود ۶۰۰۰ نفر منتقل می‌شوند.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان تهران با بیان اینکه قرار بود شهرداری تهران مراکزی تحت عنوان «بهاران» به منظور توانمندسازی معتادان بهبود یافته پس از ترک را آماده کند تا بتوانیم افراد جمع آوری شده را پس از سم‌زدایی به سمت این مراکز هدایت کنیم گفت: از ۴۴ مرکز وعده داده شده در تهران ۱۹ مرکز بهاران آماده شده و در حال حاضر ۱۰۰۰ نفر در داخل مراکز بهاران تحت درمان تکمیلی‌ قرار دارند.

آذرنیا ادامه داد: مدت زمان نگهداری افراد در این مراکز شش ماه است و امیدواریم با طی دوره‌های درمان و دوره های مهارت آموزی بتوانند به اجتماع بازگردند.

وی با بیان اینکه هنوز دوره شش ماهه اولین گروه ورودی به مراکز بهاران به پایان نرسیده است گفت: البته بخشی از این افراد تحویل خانواده‌هایشان شده‌اند.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان تهران درباره شمار زنان معتاد جمع آوری شده در این طرح نیز گفت: در مرحله نخست جمع آوری معتادان متجاهر، زنان را جمع آوری نکردیم و قصد انجام این کار را در مرحله اول نداریم. در مراحل بعدی اقدام به جمع آوری زنان معتاد متجاهر خواهیم کرد، این در حالیست که یک مرکز ماده ۱۵ برای نگهداری زنان معتاد متجاهر پیش بینی شده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      نه جمع آوری نکنید بذارید عده شون چندین برابر وتمام جامعه رو برداره بعد

    • بدون نام

      شمارا بخدا.این چرندیات نگید؟؟روزی 1000 ...داریم میبینیم.فکری بکنید.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج