جاباما
۳۷۶۷۴۸
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

آخرین آمار فروش فیلم‌های روی پرده

جدیدترین آمار فروش فیلم‌های سینمایی در حالی اعلام شد که «لانتوری» پس از سه هفته به فروش چهار میلیارد تومانی رسیده است.

خبرگزاری ایسنا: جدیدترین آمار فروش فیلم‌های سینمایی در حالی اعلام شد که «لانتوری» پس از سه هفته به فروش چهار میلیارد تومانی رسیده است.

علی سرتیپی فروش فیلم «لانتوری» به کارگردانی رضا درمیشیان را پس از سه هفته اکران در سینماهای تهران و شهرستان‌ها، چهار میلیارد تومان اعلام کرد.

مدیر عامل شرکت پخش «فیلمیران» همچنین گفت: فیلم «دراکولا» به کارگردانی رضا عطاران هم تاکنون در تهران و شهرستان‌ها چهار میلیارد تومان فروش داشته و میزان فروش فیلم «ایستاده در غبار» هم با احتساب سینماهای هنر و تجربه به دو میلیارد و ۵۰ میلیون تومان رسیده است.

سرتیپی اضافه کرد: فیلم «بارکد» به کارگردانی مصطفی کیایی هم پس از ۱۲ هفته اکران در کشور ۱۱ میلیارد تومان فروخته است و اکران هر چهار فیلم یاد شده همچنان در سینماهای کشور ادامه دارد.

همچنین فیلم «من» به عنوان یکی دیگر از فیلم‌های روی پرده سینماها به فروش نیم‌میلیاردی رسیده است.

سعید خانی مدیر شرکت پخش «نسیم صبا» با ابراز رضایت از میزان فروش فیلم «من» به کارگردانی سهیل بیرقی گفت: این فیلم با بازی لیلا حاتمی، امیر جدیدی و مانی حقیقی در دومین هفته اکران خود با ۱۷ سالن نمایش در تهران به فروش ۴۰۹ میلیون تومانی رسیده است.

او افزود: فیلم «من» در ۱۰ سالن در شهرستانها نیز تاکنون ۱۱۰ میلیون تومان فروخته است.

حبیب اسماعیلی فروش فیلم «ناردون» را پس از گذشت دو هفته از زمان اکران‌اش، یک میلیارد و ۱۵۰ میلیون تومان اعلام کرد که از این رقم ۹۰۰ میلیون تومان آن به تهران اختصاص دارد.

او به ایسنا گفت: در حال حاضر «ناردون» در ۲۷ سینما تهران نمایش داده می‌شود و اکران آن در ۳۰ سینما شهرهای دیگر هم به تازگی آغاز شده است.

وی اضافه کرد: فیلم «دزد و پری» به کارگردانی حسین قناعت هم تا ۴ شهریورماه و پس از پنج هفته از شروع اکران در تهران ۵۰۰ میلیون تومان فروخته است. البته این فیلم در تهران فعلا ۱۵ سینما در اختیار دارد و در شهرستان‌ها هم در ۲۲ سینما نمایش داده می‌شود که خوشبختانه فروش آن در روزهای اخیر روند صعودی داشته و با توجه به شاد بودن فیلم این روند احتمالا ادامه خواهد داشت.

اسماعیلی همچنین فروش کلی این فیلم را در کشور ۶۵۰ میلیون تومان اعلام کرد.

فیلم «آب نبات چوبی» به کارگردانی حسین فرح‌بخش نیز به گفته عبدالله علیخانی تهیه‌کننده و مدیر شرکت پخش پویا فیلم در حال حاضر ۲۳ سالن سینمایی را در تهران در اختیار دارد و تا پایان روز سه‌شنبه ۱۶۴ میلیون تومان فروش داشته است.

محمدرضا فرجی هم درباره میزان فروش فیلم «زاپاس» به کارگردانی برزو نیک‌نژاد به ایسنا گفت: این فیلم تا شب گذشته چهارم شهریورماه در تهران دو میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان فروش داشته است و فروش روز پنجشنبه هم ۲۷ میلیون تومان بوده است.

او افزود: اکران «زاپاس» در تهران و شهرستان‌ها همچنان ادامه دارد و رقم فروش در کل کشور به چهار میلیارد و ۳۷۰ میلیون تومان رسیده است.

همچنین مزلقانی از دفتر پخش بنیاد سینمایی فارابی درباره میزان فروش فیلم «امکان مینا» به کارگردانی کمال تبریزی گفت: این فیلم پس از سه هفته، ۳۰۰ میلیون تومان فروش داشته است.
به گفته وی این رقم مربوط به کل کشور است و تعداد سینماهای این فیلم احتمالا در روزهای آینده در شهرهای دیگر افزایش می‌یابد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج