۳۷۶۷۶۸
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

بازار آرام بورس درهفته اول شهریور

باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از کارشناس بازار سرمایه نوشت: بازار سرمایه طی هفته ای که گذشت، با روند کم نوسانی روبه رو بوده و هیجان خاصی را تجربه نکرد.بازار هیجان خاصی را تجربه نکرد.

باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از کارشناس بازار سرمایه نوشت: بازار سرمایه طی هفته ای که گذشت، با روند کم نوسانی روبه رو بوده و هیجان خاصی را تجربه نکرد.بازار هیجان خاصی را تجربه نکرد.

در خصوص وضعیت بازار بورس، اظهار داشت:طی هفته گذشته، قیمت نفت افزایش داشته که همین امر سبب شد در ابتدای هفته، سهام صنعت پالایشگاهی صعود کند اما در انتهای هفته، قیمت نفت، مقداری آرام گرفت.

وی ادامه داد: درحال حاضر، آن چیزی که در بازار سرمایه شاهد هستیم این است که حجم معاملات پایین آمده که دلیل این امر را می توان قرار گرفتن در ماه شهریور دانست.

این کارشناس بازار سرمایه در ادامه تصریح کرد: پایان ماه شهریور، سال مالی شرکت های کارگزاری و سرمایه گذاری است و طبیعی است زمانی که به پایان سال، نزدیک می شویم کارگزارها مجبورند مقداری از اعتبارات بانکی را تسویه و به مشتریان فشار آورند که اگر اعتباراتی دارند بفروشند.

طحانی درادامه با بیان اینکه انتظار می رود دراین ماه ، بازار آرامی را شاهد باشیم، عنوان کرد: نرخ تورم، در مرداد ماه ۸ درصد شد اما بازار آرام و رکودی نشان می دهد که نرخ تورم می تواند مجدد دو رقمی شود.

به گفته وی، صنعت ساختمان، خودرو و صنعت پالایشگاه درطی هفته گذشته نوساناتی را داشتند این درحالیست که در مابقی صنایع، اتفاق خاصی رخ نداده است.
این کارشناس بازار سرمایه در خصوص پیش بینی بازار بورس طی هفته آینده یادآورشد: انتظار می‌رود که در بعضی از صنایع همچون پالایشگاهی و خودرو نوساناتی را شاهد باشیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج